Gaan we dan ook maar preventief ruimen in een straal van zoveel km net zo als we dat normaal doen bij veestapels?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nederlanders krijg je niet in quarantaine. Handhaving bij voorbaat kansloos.
Een leger hebben we niet want dat is te duur en Trump is een gekkie met zijn 2%. Dus een noodtoestand is helemaal geen optie in Nederland.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wachten is tot het eerste land in het Westen de noodtoestand uitroept anarchie licht op de loer.
Droge keel en droge hoest zijn een van de symptomen jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Moet je eigenlijk ook hoesten bij symptomen?
Vriendin van mij heeft al dagen vrij hoge koorts en zere keel maar hoest niet..
Laat ze haar huisarts bellen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Dat is geen Corona maar vermoedelijk gewoon AIDS.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
9 ... (heb het voor de zekerheid geteldquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik wist hoeveel sss-en ze heeft dan had ik haar even gementiondingesd
Moest stiekem lachen sorryquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is geen Corona maar vermoedelijk gewoon AIDS.
die is afgeschreven en jij gaat gelijk mee. Onwijs doeiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Portugal begint nu erg wanhopig te worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Even een paar uurtjes weg en gelijk weer nieuwe erbij in NL en Ierland en Luxemburg nu ook gevallen
Komt ze net uit Azie of N-Italie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Beetje discriministisch wel hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef heywoodu het volgende:
De organisatie van de World Cup biatlon in Tsjechië komende week heeft specifiek Italiaanse fans gevraagd niet te komen.
[ afbeelding ]
Nog maar een keer bellen danquote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze heeft de huisarts gebeld maar die zegt dat er niets aan de hand is
Dweilen met de kraan open mattiequote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Even een paar uurtjes weg en gelijk weer nieuwe erbij in NL en Ierland en Luxemburg nu ook gevallen
Ohja en ditquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is geen Corona maar vermoedelijk gewoon AIDS.
jij denkt dat het virus dat land op magische wijze heeft overgeslagen?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Portugal begint nu erg wanhopig te worden.
Er komen doorgaans vooral reteveel Duitsers naar dit soort wedstrijden. Gelukkig speelt daar nog niks en zitten er vast ook niet een heleboel die vorige week nog met z'n allen bij het WK stonden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |