Gaan we dan ook maar preventief ruimen in een straal van zoveel km net zo als we dat normaal doen bij veestapels?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nederlanders krijg je niet in quarantaine. Handhaving bij voorbaat kansloos.
je vergeet de chinezen:quote:
Een leger hebben we niet want dat is te duur en Trump is een gekkie met zijn 2%. Dus een noodtoestand is helemaal geen optie in Nederland.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wachten is tot het eerste land in het Westen de noodtoestand uitroept anarchie licht op de loer.
Droge keel en droge hoest zijn een van de symptomen jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Moet je eigenlijk ook hoesten bij symptomen?
Vriendin van mij heeft al dagen vrij hoge koorts en zere keel maar hoest niet..
Laat ze haar huisarts bellen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Dat is geen Corona maar vermoedelijk gewoon AIDS.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
9 ... (heb het voor de zekerheid geteldquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik wist hoeveel sss-en ze heeft dan had ik haar even gementiondingesd
Moest stiekem lachen sorryquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is geen Corona maar vermoedelijk gewoon AIDS.
die is afgeschreven en jij gaat gelijk mee. Onwijs doeiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Portugal begint nu erg wanhopig te worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Even een paar uurtjes weg en gelijk weer nieuwe erbij in NL en Ierland en Luxemburg nu ook gevallen
Komt ze net uit Azie of N-Italie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef Markesh het volgende:
Beetje discriministisch wel hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef heywoodu het volgende:
De organisatie van de World Cup biatlon in Tsjechië komende week heeft specifiek Italiaanse fans gevraagd niet te komen.
[ afbeelding ]
Nog maar een keer bellen danquote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze heeft de huisarts gebeld maar die zegt dat er niets aan de hand is
Dweilen met de kraan open mattiequote:Op zondag 1 maart 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Even een paar uurtjes weg en gelijk weer nieuwe erbij in NL en Ierland en Luxemburg nu ook gevallen
Ohja en ditquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is geen Corona maar vermoedelijk gewoon AIDS.
jij denkt dat het virus dat land op magische wijze heeft overgeslagen?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Portugal begint nu erg wanhopig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |