Over een maand precies ....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd naar wanneer het kantelpunt voor de overheid komt om echt mensen in de directe contactlijnen meteen in quarantaine te zetten en niet de tests maar af te blijven wachten...
Toch is het zo dat mannen een hogere sterftekans hebbenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Relatief veel vrouwen. Potentieel zijn slechts 3 gevallen man.
Die luizenmoeder kan maar zo nog erger zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het maakt weinig meer uit ben ik bang met onze carnavalspatient. Daar verwacht ik nog wel de nodige besmettingen van tussen, laten we zeggen, vandaag en een dag of 10
Dequote:
waarom zou je toch? Voorzichtigheid e.d. is prima, spastisch gaan doen niet.quote:
En hoe gaan ze dat doen denk je?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd naar wanneer het kantelpunt voor de overheid komt om echt mensen in de directe contactlijnen meteen in quarantaine te zetten en niet de tests maar af te blijven wachten...
Die luizenmoeder uit Diemen moeten ze strafrechtelijk vervolgen als ze het overleeftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die luizenmoeder kan maar zo nog erger zijn.
Ook een besmettingsparel idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Onze eerste 2 patienten zijn ook gelijk van die lekkere actieve mensen met veel contacten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Als Nederland op eigen cijfers erachter komt dat de richtlijnen niet werken, dan passen ze zich aan. Zo verstandig zijn we nog wel. Hopelijk gebeurt dat snel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me alleen af of Duitsland nog lang blij zal zijn met ons als buurland. Doen zij alles om het in te dammen, laten wij het hier iedereen rustig rondlopen die volgens hun richtlijnen in quarantaine had gemoeten.
Te laat, of ze moeten erachter komen dat deze aanpak slecht is voor de economische groei.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Wachten is tot het eerste land in het Westen de noodtoestand uitroept anarchie licht op de loer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wacht maar tot de schappen leegraken.
Mensen van wie ze weten dat er contact is geweest ook meteen verplichten niet meer de deur uit te gaan, en zelfs misschien zover gaan dat je de contacten van die mensen ook meteen in de quarantaine plaatst...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen denk je?
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Leeft Tessss nog wel? Zij post hier altijd
Als de zorg het niet meer kan bijbenen, denk ik. Maar ik vrees dat het dan te laat is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Nederlanders krijg je niet in quarantaine. Handhaving bij voorbaat kansloos.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als Nederland op eigen cijfers erachter komt dat de richtlijnen niet werken, dan passen ze zich aan. Zo verstandig zijn we nog wel. Hopelijk gebeurt dat snel.
Dat vrees ik ook. Laten we hopen dat de GGDs geen test weigeren omdat iemand niet in de benoemde risicogebieden is geweest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het maakt weinig meer uit ben ik bang met onze carnavalspatient. Daar verwacht ik nog wel de nodige besmettingen van tussen, laten we zeggen, vandaag en een dag of 10
@tesssssssssquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Leeft Tessss nog wel? Zij post hier altijd
BNW is een stukje verderop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef Sfancta het volgende:
Nu kunnen we "lachen", maar over twee maanden zijn we misschien allemaal dood, of bezig met echte gruwelijkheden waar onze nekharen nu bij overeind zullen staan. Waar toch nooit iemand achterkomt, omdat het gewoon het einde van alles is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |