Ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten, nee. Ik wil er ook niet luchtig over doen ofzo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:48 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik hoop vooral geen insider te worden
Het helpt niet echt als ik vermeld dat ons kind al drie dagen flink moet hoesten?
Hij kan toch een Frits Westertje doen zonder drank.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:23 schreef hjansen82 het volgende:
Dat zegt wel genoeg. Een crisis en Rutte onderbreekt zijn vakantie niet. Dit doet hij waarschijnlijk alleen als 1 van zijn geliefde multinationals in de problemen komt.
Vast wel. Ik heb nu een sportoutfitje aan uit China, verstuurd begin febquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:49 schreef Xenorium het volgende:
Kan je eigenlijk nog veilig producten eten uit Italië. Heb net een pakje worst dat uit Bologna komt opengemaakt en een paar plakjes op..
Ja, als de vlucht gaat wel. Eind maart (niet meer via Peking).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:49 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ga jij nog steeds naar Japan binnenkort?
Ik heb zwaar de griep gehad, half januari. Echt 6 dagen in bed gelegen, koorts, hoesten, keelpijn, pijn aan mijn longen (denk ik, kunnen ook spieren zijn). Nasleep van zeker 3 weken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Natuurlijk zijn er al veel meer mensen die het hebben, of hebben gehad.
Mwah, hij heeft geen koorts en is de hele herfst/winter al hoesterig. Uiteraard monitoren we zijn temperatuur en als dat mis is trekken we zeker aan de bel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten, nee. Ik wil er ook niet luchtig over doen ofzo.
Als de GGD geen contact met jou opneemt, dan zou ik zelf de dokter maar bellen. Sterkte met de kleine iig.
Frits Wester zonder drank in Italie. En heeft toch corona.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hij kan toch een Frits Westertje doen zonder drank.
Ik had vrijwel hetzelfde, maar dan vanaf kerstavond drie weken lang beroerd geweestquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb zwaar de griep gehad, half januari. Echt 6 dagen in bed gelegen, koorts, hoesten, keelpijn, pijn aan mijn longen (denk ik, kunnen ook spieren zijn). Nasleep van zeker 3 weken.
Maar toen speelde dit allemaal nog niet, anders had ik me zeker laten testen. Zo ziek...
Als Corona nog erger is, overleef ik dat vast niet.
Begin feb? Virus is 100% dood na 9 dagen, behalve als het ingevroren was dan.. Mijn worst daarentegen..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:51 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb nu een sportoutfitje aan uit China, verstuurd begin febwas leuk jullie gekend te hebben
My god, Grote kans dat een flink aantal van die mensen het loodje leggen. Ripquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
2 mensen besmet dus in dat zorg tehuis voor bejaarden in (de staat) Washington. 2 mensen positief getest, 50 van de 108 bejaarden tonen symptomen
Sneu wel, dit is de doelgroep waar het virus hard toeslaat.
Je loopt achterquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:53 schreef 0108daniel het volgende:
The death, the first in the United States, was announced by Seattle and King County health officials; two additional cases confirmed.
https://patch.com/washing(...)washington-officials
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb zwaar de griep gehad, half januari. Echt 6 dagen in bed gelegen, koorts, hoesten, keelpijn, pijn aan mijn longen (denk ik, kunnen ook spieren zijn). Nasleep van zeker 3 weken.
Maar toen speelde dit allemaal nog niet, anders had ik me zeker laten testen. Zo ziek...
Ik ben ook zo beroerd geweest in januari. Hield toen zelf al afstand van iedereen voor zover dat kon omdat ik niemand wilde aansteken. Conditie is nog steeds niet op peil.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als iemand flink in die worst heeft gerocheld, dat je dan safe zit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Begin feb? Virus is 100% dood na 9 dagen, behalve als het ingevroren was dan.. Mijn worst daarentegen..
Inmiddels wel weer helemaal hersteld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is hier vrij hilarisch inderdaad door een stelletje paniekgeilers.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom ontdek ik deze reeks nu pas? Ik kom niet meer bij.
Waarom zou het erger zijn? Zoals ik al aangaf, de meeste gevallen zijn 'mild'.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Worst case scenarioquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:55 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als iemand flink in die worst heeft gerocheld, dat je dan safe zit.
Komt doordat het testen zo langzaam gaat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt ook elk topic hilarischer
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:51 schreef Hoogslaper het volgende:
Voedselgebrek zal straks niet onze grootste zorg zijn.
Wanneer alle hulpdiensten compleet overbelast zijn, zie ik een bepaalde groep wel een poging doen om Nederland over te nemen en dan hun wetten aan ons op te leggen.
Hoe zouden ze het gekregen hebben? Ik denk niet dat je op vakantie gaat in China als je in een zorg tehuis zit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
2 mensen besmet dus in dat zorg tehuis voor bejaarden in (de staat) Washington. 2 mensen positief getest, 50 van de 108 bejaarden tonen symptomen
Sneu wel, dit is de doelgroep waar het virus hard toeslaat.
Prachtig toch.quote:
Leg de cijfers van Z-Korea er eens naast. Bereken dan een s de kill-ratio.quote:[https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op zaterdag 29 februari 2020 22:24 schreef remlof het volgende:
Volgende week zitten we hier ook op een paar honderd besmettingen en zijn er een paar dood. Maar dat maakt het nog steeds niet erger dan een flinke griepgolf.
Verzorger?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoe zouden ze het gekregen hebben? Ik denk niet dat je op vakantie gaat in China als je in een zorg tehuis zit.
En het gaat ook echt alle kanten opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is hier vrij hilarisch inderdaad door een stelletje paniekgeilers.
Oh ik dacht dat de kill ratio van Z Korea juist lager lag dan China?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leg er de cijfers van Z-Korea er eens naast. Bereken dan een s de kill-ratio.
Van veen beetje veldwerk heb je nooit niks begrepen. Dit is geen griepje maar iets erger.
Of geloof je bog steeds de deug-cijfers van groen-links China
Gezellig zo'n virusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste SC die ik leuk vind. Dank aan het Corona virus
ja en we hadden ook nog "hierna zal Europa nooit meer hetzelfde zijn"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En het gaat ook echt alle kanten op, van dode vogels tot één of andere ras-ariër die denkt dat de grote boze moslims straks de macht in het land zullen grijpen.
En toch blijf ik lezen.
Dode vogels in Noord-Italië en Singapore die het coronavirus zeerwaarschijnlijk hebben vind jij onzin....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En het gaat ook echt alle kanten op, van dode vogels tot één of andere ras-ariër die denkt dat de grote boze moslims straks de macht in het land zullen grijpen.
En toch blijf ik lezen.
twitter:jenniferatntd twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 20:40:36Turns out it's not that Internet in #China will be shut down on Mar 1, but the strictest internet info control will take effect. Anything can become "illegal" including making "improper comments on natural disasters and big events". Anyone creating & copying contents is... https://t.co/xC39nmiKUK reageer retweet
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dode vogels in Noord-Italië en Singapore die het coronavirus zeerwaarschijnlijk hebben vind jij onzin....
Waar kan ik die vinden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja en we hadden ook nog "hierna zal Europa nooit meer hetzelfde zijn"
Die vond ik persoonlijk het mooist.
gevalletje normalcy bias.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:59 schreef hjansen82 het volgende:
Hier is vooralsnog weinig te merken van een naderende apocalyps.
Die mag ook wel op een tegeltje inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja en we hadden ook nog "hierna zal Europa nooit meer hetzelfde zijn"
Die vond ik persoonlijk het mooist.
Op reddit. Verder NERGENS, op geen een andere normale nieuwsbron.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:01 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zie posts met links op vorige pagina's ook van andere fokkers.
FOK! gaat goede zaken doen als iedereen straks in thuisquarantaine zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |