Ik hoop vooral geen insider te wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Succes.
Hebben we eindelijk een insider.
Je hebt 2 inslaanders, inslaanders wegens het Coronavirus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Door domme inslaanders. De supermarkt lacht zich kapot en vult het morgen weer aan.
Dit hebben we ook in Nederland over 3 dagen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:45 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:CoronaNederland twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 22:42:26Lege schappen in Frankrijk na snel toenemend aantal Coronavirus besmettingen. #coronavirus https://t.co/GURoP1qbQg reageer retweet
Moet eerst nog zien of dat filmpje uberhaupt echt is. Kan ook gewoon een leeg vak zijn tijdens renovatie oid. Waarom laat ie niet de rest van de winkel zien bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Door domme inslaanders. De supermarkt lacht zich kapot en vult het morgen weer aan.
‘t hep op Reddit gestaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Kan geen fatsoenlijk bericht erover vinden.
Kan je je dorpje wel afsluiten, maar zoals vroegah al werd bezongen....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:44 schreef Silven het volgende:
[..]
Mensen ook. En rijden en lopen en fietsen en zoenen en elkaars glas delen en sex hebben en niesen en hoesten.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:47 schreef Yakari het volgende:
Lekker dan vogels en griepDe ultieme verspreiders.
Denk ook wel dat die een aanzienlijk deel van de mensheid zal doden. Maar goed, als we goed voorbereiden en blijven volhouden kunnen we wellicht de economie draaiende houden. Het basis-deel althans, zoals supermarkten en tankstations.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:47 schreef Yakari het volgende:
Lekker dan vogels en griepDe ultieme verspreiders.
Als ik alle quotes open heb en zoek op 'bird' wordt er niets gevonden...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:32 schreef 0108daniel het volgende:
Update 22:30:
In Noord-Italie zijn 2 dode vogels gevonden waarvan word onderzocht of ze het corona virus bij zich dragen.
https://www.reddit.com/r/(...)ronavirus_megathread
Als dat zo is dan hebben we echt een serieus probleem....
En die bron gaat niet eens over vogelsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:49 schreef Toefjes het volgende:
Kom op, dode vogels. Alsof dat zo raar is dat er ergens een dode vogel ligt. Met reddit als bron.
Ga jij nog steeds naar Japan binnenkort?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kan je je dorpje wel afsluiten, maar zoals vroegah al werd bezongen....
En alleen de vogels vliegen van Oost- naar West-Berlijn.
Worden niet teruggefloten, ook niet neergeschoten.
Over de muur, over het IJzeren Gordijn,
Omdat ze soms in het westen soms ook in het oosten willen zijn.
Omdat ze soms in het westen soms ook in het oosten willen zijn.
Ik ook niet, maar het idee alleen al is akelig...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Kan geen fatsoenlijk bericht erover vinden.
Zolang het gewoon aangevuld wordt is er weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je hebt 2 inslaanders, inslaanders wegens het Coronavirus.
En inslaanders die bang zijn dat er door de eerste groep niks is.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik alle quotes open heb en zoek op 'bird' wordt er niets gevonden...
Ja precies. Ik vind het vooralsnog onzin.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:49 schreef Toefjes het volgende:
Kom op, dode vogels. Alsof dat zo raar is dat er ergens een dode vogel ligt. Met reddit als bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |