haha ik had idd een halve aflevering gezien waarin de turk fliptequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:26 schreef Jippie68 het volgende:
En @:dr.mikey ook in 2018 actief meedenken welke oudbewoners er weer in Utopia zouden moeten
[ afbeelding ]
He d'r mikey, jij komt ook uit uto?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:26 schreef Jippie68 het volgende:
En @:dr.mikey ook in 2018 actief meedenken welke oudbewoners er weer in Utopia zouden moeten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik dacht het al wel. Maar wist het niet met zekerheid. Soms lijken UI’s ook op elkaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
He d'r mikey, jij komt ook uit uto?![]()
hij heeft het maar niet geschafft om dat 55 spelers hier gewezen zijn ik heb dat beobachtet erst om half 12 ben ik gekomen 10 punten verschill heeft me gereicht vor winnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij jou was het spannend of Akbor er niet zelf met de winst vandoor zou gaan
Die aflevering bleef dan wel 4 jaar bij je hangenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha ik had idd een halve aflevering gezien waarin de turk flipte
oliebollen turk Hakim die zo een verlepte huismuts ging uitkefferen om boodschappen erg indrukwekkend inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die aflevering bleef dan wel 4 jaar bij je hangen
Maakt het uit, als maar gezellie is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik ben weer verslagen door @:madam-april![]()
Krijg ik natuurlijk weer allemaal commentaar:"WAHAHAHA! Grrrrrrrr heeft verloren van een zwangere vrouw lol!"
Haha ik sta echt al dagen boven je hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg ik natuurlijk weer allemaal commentaar:"WAHAHAHA! Grrrrrrrr heeft verloren van een zwangere vrouw lol!"
Ik vind het heel netjes van jou dat je een zwangere vrouw voor hebt laten gaan 👍🏻quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
gefeliciteerd 12e manquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef mario390 het volgende:
ik ben zeker verzekert op 12 niemand kunnt me halen
Ja weet ik, maar jij was mijn 'target', wilde eigenlijk boven je eindigen. Niet dat het je niet gegund isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik sta echt al dagen boven je hoor
Haha ik heb wel een beetje mijn best gedaan om op je uit te lopen de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar jij was mijn 'target', wilde eigenlijk boven je eindigen. Niet dat het je niet gegund is
Jij met je 4de plaats. Mooi gedaan.quote:
omflikker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rot getal 3548. Kieken omflikker nog 2 bij kan scoren vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |