PeerBerry betaalt ook vlotjes uit. Beter dan Fastinvest, wacht al 5 werkdagen op mijn uitbetalingquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:35 schreef ETA het volgende:
Betreft Mintos, zij verwerken hun withdrawals nog steeds vlotjes, dat geeft dan wel iets geruststelling.
quote:You are receiving this email as an investor with active investments in Forward Flow loans issued by Finko AM (Varks).
We wanted to let you know that your funds invested in Finko AM Forwards Flow loans will be credited to your account today or tomorrow. Your investments in these loans are being refunded as the loans had not been disbursed by the date the company entered into liquidation. The accrued interest on these loans will be repaid soon, currently it remains as part of the pending payment.
If you have any questions, don’t hesitate to email or call us.
Best regards,
Your Mintos Team
Ja hier ook ontvangen. Vorige week nog 2% cashback ontvangen over de investering en 25% rente over looptijd, nu al weer ter ziele helaas. Wel mooi dat ze netjes uitbetaald hebben, incl.volledige rente.quote:
Nieuwe investeringen zijn helemaal stilgevallen bij Mintos. Deze maand pas 8,5 miljoen geïnvesteerd over alle LO's samen. Volumes zaten paar maanden geleden op 330 miljoen per maand. Dat is 65 miljoen in de 6 dagen die april nu oud is.quote:Op maandag 6 april 2020 17:49 schreef ETA het volgende:
En nu ook Capital Service bij Mintos in de problemen.... had daar ook wel een flink deel inzitten.
Dag allemaal, ik ben net nieuw op fok:).quote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef Bond het volgende:
Ik kende dit verschijnsel helemaal niet. Op de beurs staat de portefeuille er erg slecht voor. Wat is een beetje oke bedrag waarmee je beetje leuk rendement hebt bij mintos zonder al te veel kosten?
Wat raden jullie aan?
* Bond is op de beurs ook voorzichtig begonnen en dat loopt nu ook beetje verkeerd... dus of het nuttig is klein te beginnen?
Van dit hele rijtje zit cq zat ik in:quote:Op maandag 6 april 2020 09:26 schreef Gijsbertus het volgende:
Deze crisis geeft straks wel een goed inzicht van de levensvatbaarheid van de platformen.
Welke zien jullie dit overleven?
Zit ik zelf in:
- Mintos
- Estaguru
- Peerberry
- Iuvo group
- Viventor
- Bulkestate
- Crowdestor
Twijfels:
- Fastinvest
- Wisefund
- TFG Crowd
Onbekend:
- Evoestate
- Lenndy
Omgevallen/scam:
- Kuetzal
- Envestio
- Grupeer
- Monethera
- Agrikaab
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef Bond het volgende:
Ik kende dit verschijnsel helemaal niet. Op de beurs staat de portefeuille er erg slecht voor. Wat is een beetje oke bedrag waarmee je beetje leuk rendement hebt bij mintos zonder al te veel kosten?
Wat raden jullie aan?
* Bond is op de beurs ook voorzichtig begonnen en dat loopt nu ook beetje verkeerd... dus of het nuttig is klein te beginnen?
Ik helaas ook.quote:Op maandag 6 april 2020 17:49 schreef ETA het volgende:
En nu ook Capital Service bij Mintos in de problemen.... had daar ook wel een flink deel inzitten.
Ik ga er ook vanuit dat ik het meeste geld niet meer terugzien en voor crowdfunding ben ik bang dat ik daar op termijn ook op ga toeleggen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:36 schreef xzaz het volgende:
Ik beschouw al het ingelegde geld in P2P als verloren. Het was een leuke tijd maar het is geen manier om over crises heen geld te verdienen.
Kan ik dan alvast jouw portefeuille overnemen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:36 schreef xzaz het volgende:
Ik beschouw al het ingelegde geld in P2P als verloren. Het was een leuke tijd maar het is geen manier om over crises heen geld te verdienen.
Heb je al geld in grupeer, monethera en fastinvest geinvesteerd...:Pquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:58 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat ik het meeste geld niet meer terugzien en voor crowdfunding ben ik bang dat ik daar op termijn ook op ga toeleggen.
Vandaag van FastInvest mijn terugstorting van opname 29/3 ontvangen, 8 werkdagen doorlooptijd. Heb nog een opname staan, eens kijken of die dan morgen binnen komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:10 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Ik wil je zeker niet bang maken, maar Fastinvest krijgt ook moeite met betalen. Afgelopen zondag een withdraw gedaan, nog niks ontvangen (terwijl men juist de laatste weken zeer snel was met uitbetalen, de volgdnde dag was het geld dan al binnen). Ik hoop inderdaad niet dat deze ook gaat omvallen, bij 3 platformen mijn geld zien verdampen maakt het niet leuk meer
Nee hoor, Mintos, Grupeer, Robocash, FastInvest, Peerberry en Kuetzal zijn mijn P2P platformen. Ik ga er vanuit dat ook op de platformen waar het nu nog goed lijkt te gaan, verliezen gaan optreden. En voor je alle verliezen (2 van de 6 platformen zo goed als pleitte, bij de rest is het nog afwachten hoe ze door de crisis komen) goed gemaakt hebt, ben je wel een hele tijdje verder.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:19 schreef Gijsbertus het volgende:
[..]
Heb je al geld in grupeer, monethera en fastinvest geinvesteerd...:P
Waar ook crowdfunding. Zit het in de horeca branche? Ik heb zelf het merendeel in vastgoed met een goede LTV.
Er zal nu op sommige projecten een stop zitten en wellicht een langer uitstel. Dan nog blijf ik positief (winst) in de crowdfunding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |