7 uit 9quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe groot schat je de kans in dat hij zijn vingers in haar heeft gehad?
Gegroet @DerRabbit en @gianni61 en @TaMieketwitter:1Limburg twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:41:45GGD Zuid-Limburg: 'Meerdere coronaverdenkingen in de regio': https://t.co/zpBVRMM1Kx https://t.co/Oh6Ob1KXP3 reageer retweet
We hadden het over zuid Limburg toch??quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Dag Limburg, je was prachtig en mooi en leuk en gezellig en hip.
shit, snel nog even noodrantsoenen gaan halen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Gegroet @:derrabbit en @:gianni61 en @:tamieketwitter:1Limburg twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:41:45GGD Zuid-Limburg: 'Meerdere coronaverdenkingen in de regio': https://t.co/zpBVRMM1Kx https://t.co/Oh6Ob1KXP3 reageer retweet
Jullie waren ok!
Ja Noord Limburg is meer Jos Verstappen ,Geert Wilders, Jos van Rey, en 7 exen van me, gezelligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
We hebe
[..]
We hadden het over zuid Limburg toch??
Bestaat er ook niet permanent aborteren dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
Permanent postnataal aborteren dat limburg
Misschien nog niet, maar is voor de toekomstquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat er ook niet permanent aborteren dan?
Maar dat is de enige plek in dit land waar we een beetje een noemenswaardig hoogteverschil hebbenquote:
Ja we bouwen wel een bergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is de enige plek in dit land waar we een beetje een noemenswaardig hoogteverschil hebben
Ik ga voorlopig maar niet op bezoek bij familiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Gegroet @:derrabbit en @:gianni61 en @:tamieketwitter:1Limburg twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:41:45GGD Zuid-Limburg: 'Meerdere coronaverdenkingen in de regio': https://t.co/zpBVRMM1Kx https://t.co/Oh6Ob1KXP3 reageer retweet
Jullie waren ok!
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pyramide_van_Austerlitzquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is de enige plek in dit land waar we een beetje een noemenswaardig hoogteverschil hebben
lekkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff drie uur liggen maffen of zo
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pyramide_van_Austerlitz
Nou niet echt bijster indrukwekkend hoog.quote:De Pyramide van Austerlitz is een 17 meter (81 treden van 20 cm + 1 m. opstap) hoge piramide van aarde,
Daar moet je het vanaf nu mee doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nou niet echt bijster indrukwekkend hoog.
Dan ga ik wel gewoon samen met @bitterbal een berg bouwen, alleen toegankelijk voor genodigden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je het vanaf nu mee doen
je legt je ma in een veld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon samen met @:bitterbal een berg bouwen, alleen toegankelijk voor genodigden.
Nee die woont in Zeeland, daar hebben ze al duinen, die zijn waarschijnlijk al hoger dan dat modderheuveltje in Uutje.quote:
Ouderdomquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Als jullie Gekke Geerdje houden zeer goed idee dit!quote:
Kun.je slapend fokken dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier dan;quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo weer even een nieuwe luier om
Heb zo mijn goede momenten :pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste zinnige wat ik je in een half jaar tijd heb zien typen.
Ga je nog uit vanavond?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een opgerolde pannenkoek met truffelsalami en oude kaas, nu kan ik zeggen bleeeergh wat vies maar wtf
Bakje skyr hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een opgerolde pannenkoek met truffelsalami en oude kaas, nu kan ik zeggen bleeeergh wat vies maar wtf
Ik zit gelukkig een beetje noordelijker. Ik kom even niet in t zuiden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Jullie waren ok!
FOK! je wel met een mondmasker voor alle zekerheid?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig een beetje noordelijker. Ik kom even niet in t zuiden.
Tja, in het coronatopic doen sommigen alsof het einde nabij is. Maar we hebben er vanaf nu gewoon een tweede ziekte zoals de griep bij. Onhandig, maar als we volgend jaar een beetje weerstand en een inenting hebben, zal het allemaal wel loslopen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Einde volgende week +500 gevallen over heel NL.
Maar so what?
Ik wil wel m'n nummer weten. Want sneeuwvlokje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Einde volgende week +500 gevallen over heel NL.
Maar so what?
Ik vind die tweede besmettingen wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, in het coronatopic doen sommigen alsof het einde nabij is. Maar we hebben er vanaf nu gewoon een tweede ziekte zoals de griep bij. Onhandig, maar als we volgend jaar een beetje weerstand en een inenting hebben, zal het allemaal wel loslopen.
Einde treinrondje?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, uurtje later dan gepland, Emmerich Elten. Laatste station in Duitsland. Kwart over elf thuis.
Tweede besmettingen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die tweede besmettingen wel een beetje jammer.
Nee heb ik niet. En ik ben nog buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! je wel met een mondmasker voor alle zekerheid?
Ik zit tien km van Delftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig een beetje noordelijker. Ik kom even niet in t zuiden.
Daar heb ik over gelezen, maar is dat al bevestigd? Dat zou betekenen dat we geen of weinig weerstand opbouwenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het een tweede keer lijken te krijgen.
Zoals het de eckte FOK!ker betaamtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. En ik ben nog buiten geweest vandaag
Er was een Japanner die het weer had, maar misschien dat het nog sluimerde ofzo dat weten ze niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik over gelezen, maar is dat al bevestigd? Dat zou betekenen dat we geen of weinig weerstand opbouwen
Komt snel dichtbij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al heel het weekend te hopen op een geval hier. Dan mag ik twee weken thuisblijven
Ik las op de site van johnshopkins dat dit virus mogelijk ook airborne is. Maar dat weten ze nog niet zeker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een Japanner die het weer had, maar misschien dat het nog sluimerde ofzo dat weten ze niet.
Het is wel echt als in Plague Inc allemaalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las op de site van johnshopkin dat dit virus mogelijk ook airborne is. Maar dat weten ze nog niet zeker.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt snel dichtbij.
Je kunt op je werk ook zeggen dat je vandaag in Delft was
In het coronatopic wemelt het van mensen die roepen dat het einde nabij isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is wel echt als in Plague Inc allemaal
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zie potentie.
“Sta ik daar naar dat kogelgat van Willem van Oranje te kijken, wordt een hoestende bezoeker ineens afgevoerd door mannen in witte pakken.”
Stiekem fascinerend, grappig en ook best wel scary tegelijkertijdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het coronatopic wemelt het van mensen die roepen dat het einde nabij is
Ja, dat heb ik dus ook. Aan de ene kant vind ik de paniek overdreven. Aan de andere kant vraag ik me wel af hoe erg dit gaat worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Stiekem fascinerend, grappig en ook best wel scary tegelijkertijd
Ligt ook iemand in het EMC in Rotterdam ermeequote:
Ik denk eigenlijk dat grofweg de paniek niet overdreven is, vanwege de druk op de gezondheidszorg die de piek van zieken ineens veroorzaaktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Aan de ene kant vind ik de paniek overdreven. Aan de andere kant vraag ik me wel af hoe erg dit gaat worden.
Nee dat is volgende week. Nu alleen even naar Winterbergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn jullie in Italië geweest of andere route?
Nee, maar ik bedoel meer de paniek van mensen die preppen en alle wilde doemscenario’s die voorbij komen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat grofweg de paniek niet overdreven is, vanwege de druk op de gezondheidszorg die de piek van zieken ineens veroorzaakt
O, dit was even warmdraaienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is volgende week. Nu alleen even naar Winterberg
Idd, soort pre partyquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit was even warmdraaien
Zijn die rukbunkers al af dan? Zijn ze hier ook al tig jaar mee bezigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, iedereen is hier zijn rukbunker aan het ombouwen naar een coronaschuilkelder.
Vind nog helemaal niet scary. Die eerste 2 welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Stiekem fascinerend, grappig en ook best wel scary tegelijkertijd
Yep, en yep, eensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel meer de paniek van mensen die preppen en alle wilde doemscenario’s die voorbij komen.
Maandag is de vakantie voorbij. Kinderen weer naar school, iedereen hutjemutje in het OV. Denk dat het virus dan sneller om zich heen zal grijpen.
Veeeeeeel tissues en massageolie nodig hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die rukbunkers al af dan? Zijn ze hier ook al tig jaar mee bezig
Want met die massage olie verspreid het virus zich beter?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Veeeeeeel tissues en massageolie nodig he
Zo noemen we de studiootjes hier, die waren ooit gebouwd voor vrijgezellen mensen die sneu, lelijk of gescheiden waren. Dertig vierkante meter groot ofzo.quote:
Orgastisch gaaaaaaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want met die massage olie verspreid het virus zich beter?
Lekkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
K heb een kippetje weggemoffeld. Ligt ingepakt op de bar.
Nu is de chef ineens die naar dat pakketje staat te kijken
En yep, al zit het dichter bij Marcb nuquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo noemen we de studiootjes hier, die waren ooit gebouwd voor vrijgezellen mensen die sneu, lelijk of gescheiden waren. Dertig vierkante meter groot ofzo.
Ik kan niet meer vluchten, het zit nog dichter bij mijn werkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
En yep, al zit het dichter bij Marcb nu
Dan laten we het maar over ons heen komen hèquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer vluchten, het zit nog dichter bij mijn werk
Moet ik deze inkopper maken of geloof je het wel?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan laten we het maar over ons heen komen hè
Als ik in quarantaine moet ben ik wel lekker makkelijk mijn proeftijd door iig
Geen ideequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
wat zijn in NL aanleiding tot een lockdown?
Een minister met bewijsdrang.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
wat zijn in NL aanleiding tot een lockdown?
Maak maarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik deze inkopper maken of geloof je het wel?
Jij hebt toch graag dingen die over je heen komen?quote:
Ja, dat dorp bij de grens bij Limbabwe wel geloof ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Duitsland heeft ook nog niks op slot gegooid toch
Ik kijk nu naar Stan & Laurel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
De film Knives Out net gezien, film uit 2019.
Aanrader![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar staan 'de voorspellingen'?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
Met 120 mln doden als het doorgaat zoals de voorspellingen zijn.
Kwam ergens iets van een professor van Harvard. Die verwacht dat de komende jaren 40-70% van de wereld bevolking een corona virus krijgt (dat kan dus deze zijn of een van de mutaties).quote:
Ja leuk was diequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
De film Knives Out net gezien, film uit 2019.
Aanrader![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)olking-krijgt-coronaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam ergens iets van een professor van Harvard. Die verwacht dat de komende jaren 40-70% van de wereld bevolking een corona virus krijgt (dat kan dus deze zijn of een van de mutaties).
Bijna bij in slaap gevallenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Stan & Laurel.Die acteurs zijn echt goed gecast.
Geloof niet dat ik de televaag zag, maar ja, dat was het bericht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)olking-krijgt-corona
Alleen op dinsdagavondquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt toch graag dingen die over je heen komen?
quote:
Wat is dat voor iets? Serie of film?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Stan & Laurel.Die acteurs zijn echt goed gecast.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Serie of film?
Ja, half vorige eeuw ongeveer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het helpt dat dit jeugdidolen van me zijn.
Niet dat ik zo oud ben, maar vroeger werden die films nog uitgezonden
Heeft weinig aandacht in de media gekregen geloof ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk was dieIk had mijn vader meegesleurd want leek me wel een leuke film voor hem, en hij heeft het er nog steeds over.
Oh gewoon de 379 jaar oude versie?quote:
Je refresht zelf nog steeds kut jonguh!quote:
was het maar kutquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Je refresht zelf nog steeds kut jonguh!
M'n vader vindt het hilarisch. Heeft ze volgens mij ook op dvd, zo'n collectie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het helpt dat dit jeugdidolen van me zijn.
Niet dat ik zo oud ben, maar vroeger werden die films nog uitgezonden
Ik heb zo'n Pathe Unlimited Card en ik zie wel wat slechte films langskomen ja. Ik hou wel van spannende of gore films, maar ze vallen eigenlijk allemaal tegen. Laatst naar Paradise Island geweest, die was enorm slecht. The Lodge en Hansel & Gretel heb ik gemist, hebben maar heel kort gedraaid. En nu draait het vervolg op The Boy en ik vond de eerste film al zo onwijs kut dat ik deze oversla.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft weinig aandacht in de media gekregen geloof ik
Koos kwam er toevallig op, maar echt tof. Zijn niet zo onwijs veel toffe films meer geweest laatste twee jaar heb ik het idee
En sowieso, Don Johnson![]()
![]()
![]()
![]()
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader vindt het hilarisch. Heeft ze volgens mij ook op dvd, zo'n collectie.
Zegt me allemaal niksquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Pathe Unlimited Card en ik zie wel wat slechte films langskomen ja. Ik hou wel van spannende of gore films, maar ze vallen eigenlijk allemaal tegen. Laatst naar Paradise Island geweest, die was enorm slecht. The Lodge en Hansel & Gretel heb ik gemist, hebben maar heel kort gedraaid. En nu draait het vervolg op The Boy en ik vond de eerste film al zo onwijs kut dat ik deze oversla.
Ik ga eigenlijk altijd alleenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks
Ik hou enorm van film, vooral Gore en arthouse enzo![]()
Vage shit
Maar sinds kind is naar de bios een gedoe dus doe ik veel en veel minder.
En helpt ook niet dat mijn Gore maatje geëmigreerd is
Film over de nadagen van hun carrière.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Serie of film?
In quarantaine frituurpan.quote:
Ik denk ik al ruim 3 jaar en dat was met het werk, de laatste keer voor mezelf zal wel zo'n FOK!premiere geweest zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ik ben al een jaar of wat niet meer in de bios geweest
Ja zou ik ook prima kunnen hoor, maar ik ben al aardig vaak de hort op en beetje lullig om Koos ons kind alleen te laten opvoedenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd alleenSoms wel met iemand anders, maar het is vaak zo'n gedoe om af te spreken. Ik zou met m'n moeder en zus nog naar Little Women gaan, maar m'n moeder was eerst met vakantie, en dan moet m'n zus werken in het weekend, en niemand zet er echt haast achter, dus zometeen draait hij niet meer of alleen op een onhandige tijd met avondeten enzo.
Klinkt goed!quote:Op zondag 1 maart 2020 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuisEn ik ga slapen als een beebie
Maar het was een leuke dag
Heb de halve dag op bed gelegen met de blafhik en gaar lijfquote:Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag het? Het is winter ja, wat wil je?
Die had je vroeger in Babylon in Den Haagquote:Op zondag 1 maart 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger had je in Groningen de riksbios. Dan was er elke week een andere film en had je flyers waar dan 8 weken op stonden. Daar heb ik echt zo superveel films gezien, Tijdens schooltijd uiteraard.
huh?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zou Obama weer terugkomen als President?
Oh echt? Cool dat dat in meer steden bestond. Was ook echt zo'n heerlijk oud bioscoopje, je kent het wel 1 klein zaaltje, van die smerige donkerrode vloerbedekking enzo.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Die had je vroeger in Babylon in Den Haag![]()
![]()
![]()
Vaaaaak geweest, toffe en héle slechte films gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens mij daarna nooit meer zo om een film gelachen. Heb hem ook nooit weer gezien, ik denk dat hij dan een stuk minder leuk zou zijn ook.
Gewoon Trump nog een keerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zou Obama weer terugkomen als President?
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh echt? Cool dat dat in meer steden bestond. Was ook echt zo'n heerlijk oud bioscoopje, je kent het wel 1 klein zaaltje, van die smerige donkerrode vloerbedekking enzo.De eerste film die ik daar zag was Leon, nog steeds een van mijn lievelingsfilms. En welke ik me ook nog goed herinner was murriels wedding ofzo
Die tweede ken ik niet. Leon uiteraard welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens mij daarna nooit meer zo om een film gelachen. Heb hem ook nooit weer gezien, ik denk dat hij dan een stuk minder leuk zou zijn ook.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zoveel ongein heeft de wereld echt geen tijd voorquote:
Het kanquote:
En toch gaat het gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel ongein heeft de wereld echt geen tijd voor
Die doet ook niet mee, dus dat is niet heel verrassendquote:
Ztot zover mijn interesse in de verkiezingen daarquote:Op zondag 1 maart 2020 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doet ook niet mee, dus dat is niet heel verrassend
Boh!quote:
die Sanders is ook niet echt overtuigend, als die gekozen wordt valt ie snel dood neerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doet ook niet mee, dus dat is niet heel verrassend
Dat hopen we ook al jaren van Trumpquote:Op zondag 1 maart 2020 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Sanders is ook niet echt overtuigend, als die gekozen wordt valt ie snel dood neer
omdat lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Boh!
Helemaal op?![]()
En waarom chilisaus erbij??
daarom wordt Trump zonder problemen herkozenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:31 schreef Lospedrosa het volgende:
De democraten hebben echt belachelijk slechte kandidaten.
En juist daarom zou het (als totale verrassing voor velen) wel eens Obama kunnen worden als kandidaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:31 schreef Lospedrosa het volgende:
De democraten hebben echt belachelijk slechte kandidaten.
Beetje zuinig met de saus wel hoor ...quote:
Mag het hopen, anders zou je me heel erg teleur stellenquote:
Hij zwom daarna in de sausquote:Op zondag 1 maart 2020 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag het hopen, anders zou je me heel erg teleur stellen
Lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat lekker.
Maar kip is verslonden jaZijn niet zo groot
Ja niet de bio kippetjes van tante door nee .quote:
Als je er weg bent vertel je wel waar je werk is toch? Want daar wil ik geloof ik niet eten met zo'n laaienlichter van een eigenaarquote:Op zondag 1 maart 2020 00:33 schreef bitterbal het volgende:
JA ben super snel naar huis gelopen met mijn kippetje
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet de bio kippetjes van tante door nee .
Zat vlakvoordat ik weg ging nog aan een collega te vertellen dat ik minder van dat soort vlees wil eten![]()
Jepsquote:Op zondag 1 maart 2020 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je er weg bent vertel je wel waar je werk is toch? Want daar wil ik geloof ik niet eten met zo'n laaienlichter van een eigenaar
kiloknallersquote:Op zondag 1 maart 2020 00:39 schreef Molo het volgende:
Koos wil altijd biologisch of iig goed vlees hebben want anders te zielig voor de dieren en beter voor ons enzo
Maar eet wel paar keer per week een broodje van de Surinamer vlakbij zijn werk
Net of die zulkd kip, rund en lam voor de broodjes gebruikt
Nee waarschijnlijk niet maar als je al een paar keer per week bewust dat doet is het al wat toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:39 schreef Molo het volgende:
Koos wil altijd biologisch of iig goed vlees hebben want anders te zielig voor de dieren en beter voor ons enzo
Maar eet wel paar keer per week een broodje van de Surinamer vlakbij zijn werk
Net of die zulkd kip, rund en lam voor de broodjes gebruikt
En af en toe een pondje gehakt tussendoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet maar als je al een paar keer per week bewust dat doet is het al wat toch?
Ik ben gewoon zon hypocriet die niet veel voor vlees wil betalen dus probeer op werk als het kan vis te eten en thuis soms van die vegi maaltijden.
bv ;pquote:Op zondag 1 maart 2020 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En af en toe een pondje gehakt tussendoor.
vleesquote:Op zondag 1 maart 2020 00:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bv ;p
NOu ja je weet dat ik vrijwel elke dag zoveel vlees eet :p
Nee?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Werk je nog steeds bij hetzelfde restaurant als jaaaaren terug Bitterbal, nee toch?
Hij denkt er gewoon niet goed over na. Lekker rigide thuis maar dan niet nadenken over lunchvleesquote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet maar als je al een paar keer per week bewust dat doet is het al wat toch?
Ik ben gewoon zon hypocriet die niet veel voor vlees wil betalen dus probeer op werk als het kan vis te eten en thuis soms van die vegi maaltijden.
Ja dat laatste heb ik ookquote:Op zondag 1 maart 2020 00:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij denkt er gewoon niet goed over na. Lekker rigide thuis maar dan niet nadenken over lunchvlees![]()
Maar goed, verder weinig te klagen hoor dus prrrrrima
Ik vind vegetarisch eten prima maar vlees eigenlijk altijd wel veel lekkerder.
Vleesvervangers kap ik helemaal mee iig, bah, gore dingen
Nieuwsgierig die beestenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een ervaring
![]()
https://www.facebook.com/purpdrank/videos/186729456096996/
Vis is ook wel lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik ookGa niet aan die soja shit zit.
Maar als ik het al wat meer afwissel met vis maak ik al wat winst
Als ze die beesten goed behandelen heb ik er geen moeite mee eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 01:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja prachtigBlij dat ze op steeds meer plekken stoppen met die Orca shows.
dat doen ze niet en ze komen er steeds meer achter dat orka's maar ook dolfijnen eigenlijk te slim zijn om die bassins te leven en die truukjes te doen. Ze raken ook depressief en gefrustreerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze die beesten goed behandelen heb ik er geen moeite mee eigenlijk
ja maar worden ook in van die sea world achtige parken gehouden toch.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef UitStraling het volgende:
Zijn orka's geen wilde vleesetende roofdieren?
Ja maar voor hetzelfde geld hadden ze wel honger en was dat filmpje echt wel anders afgelopenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar worden ook in van die sea world achtige parken gehouden toch.
Maar in het wild zijn er vrijwel geen incidenten dat ze mensen aanvallen
ja ik google het net en blijkbaar weten ze dat de mens niet op het menu staat dus eten ze ons niet op. Ze schijnen wat kritisch te zijn in hun dieetquote:Op zondag 1 maart 2020 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar voor hetzelfde geld hadden ze wel honger en was dat filmpje echt wel anders afgelopen
Ja okquote:Op zondag 1 maart 2020 01:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doen ze niet en ze komen er steeds meer achter dat orka's maar ook dolfijnen eigenlijk te slim zijn om die bassins te leven en die truukjes te doen. Ze raken ook depressief en gefrustreerd.
Sommige hebben hun trainers tijdens shows bewust aangevallen en soms gedood
Waarschijnlijk hebben ze ons wel eens op maar smaken we vies en ranzig dan of zo, die beesten zullen dat wel doorvertellen aan de anderen en aan hun baby orkaatjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik google het net en blijkbaar weten ze dat de mens niet op het menu staat dus eten ze ons niet op. Ze schijnen wat kritisch te zijn in hun dieet
Vanwege de kip.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
Al 15 keer van baan gewisseld ofzo![]()
Hoezo?
Jezus, die Sir David is ook echt werkelijk op élk fucking BBC filmpje te horen hèquote:
das zo iets andersquote:Op zondag 1 maart 2020 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok
Maar dat geldt net zo goed voor het werk wat veel mensen doen. Die doen ook liever iets anders en wonen in andere huizen. Life sucks![]()
Ok, wat gechargeerd maar kan er niet zo enorm mee zitten geloof ik
Dat filmpje is so awesome.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:11 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn ook slimFucking slim.
Als ze bv een sappig zeehondje op zon ijsschots zien zitten maken ze samen een golf waardoor het beestje er van af wordt gespoeld
Zou raar zijn als hij ineens tekenfilms in gaat spreken.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus, die Sir David is ook echt werkelijk op élk fucking BBC filmpje te horen hè
Dat laatste is dan wel weer mooi tochquote:Op zondag 1 maart 2020 01:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das zo iets anders![]()
Ze halen die kalfjes bij hun moeders weg uit het wild en stoppen ze dan in een aqarium waar ze kunstjes moeten doen en zich daar bewust van zijn en daadwerkelijk depressief worden en soms wraak nemen op de trainers :p
Ja dat weet ik nietquote:Op zondag 1 maart 2020 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze ons wel eens op maar smaken we vies en ranzig dan of zo, die beesten zullen dat wel doorvertellen aan de anderen en aan hun baby orkaatjes.
Of pornoquote:Op zondag 1 maart 2020 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als hij ineens tekenfilms in gaat spreken.
Ja die trainer doet dat waarschijnlijk ook vanuit een bepaalde droom :pquote:
Die idioten die leeuwen of beren houden worden ook vrij regelmatig vermoord door die beestenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die trainer doet dat waarschijnlijk ook vanuit een bepaalde droom :p
Word je ineens vermoord door zon reus.
Soms eten haaien mensen echt wel helemaal op toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nietKan er zo niks over vinden.
Haaien eten ook niet bewust mens denk ik maar vergissen zich in wat zij zijn :p
Nee klopt ik ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Die idioten die leeuwen of beren houden worden ook vrij regelmatig vermoord door die beesten
Kan ik ook niet mee zitten
Ja dat weet ik niet. Denk niet dat ze een mens helemaal bewust op eten. Vaak is het een hap die al zoveel schade aanricht dat je misschien dood bloed of een ledemaat mist.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms eten haaien mensen echt wel helemaal op toch?
Katten vreten je op als je dood bent en ze te lang niet hebben gegetenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:19 schreef UitStraling het volgende:
Daarom heb ik een poesje van 3 kilo, die zal me wel met rust laten, denk ik.
En een Starbucksquote:Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al eerder in kipzaak gewerkt toch :p
Kijkt schichtig om zich heen.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Katten vreten je op als je dood bent en ze te lang niet hebben gegeten
Die drenkelingen van de USS Indianapolis werden volgens mij helemaal opgevreten.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Denk niet dat ze een mens helemaal bewust op eten. Vaak is het een hap die al zoveel schade aanricht dat je misschien dood bloed of een ledemaat mist.
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dieren houden voor vermaak is sowieso een beetje stom. Zeg ik met een kat aan mijn voeten en een goudvis in een cementkuip in de tuin. Maar daar woont ook een kikker, vrijwillig.
Vorig jaar dacht ik dat ik hem per ongeluk met de grasmaaier had vermoord maar dat was kennelijk een andere, ook rode, want later was mijn eigen kikker er gewoon weer.quote:
Een rode ná de grasmaaier of ervoor?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht ik dat ik hem per ongeluk met de grasmaaier had vermoord maar dat was kennelijk een andere, ook rode, want later was mijn eigen kikker er gewoon weer.
Maar ik vind ze ook wel een beetje eng met hun gespring enzo.
Oh god.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:21 schreef Molo het volgende:
Welke tenten in het Haagse heb je nog meer gewerkt Bitterbal?
`quote:Op zondag 1 maart 2020 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht ik dat ik hem per ongeluk met de grasmaaier had vermoord maar dat was kennelijk een andere, ook rode, want later was mijn eigen kikker er gewoon weer.
Maar ik vind ze ook wel een beetje eng met hun gespring enzo.
lijkt mij erg naar :pquote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die drenkelingen van de USS Indianapolis werden volgens mij helemaal opgevreten.
Lol jij met je horrormind. Nee rood van zichzelf, ziet er best gek uit Overigens overdreef ik een beetje met de grasmaaier, ik maaide er wel overheen en toen schoot er een uitgedroogd kikkerlijk weg. En dat was dus ook een rode, Wacht.quote:
In thailand heb je vaak maanden geen regen en dan ineens eind april, mei is er een massive regenbui. dan komen al die kikkers te voorschijn. Duizende op de weg.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als ze gewoon van die inie mini kikkertjes zouden blijven zou ik dat helemaal prima vinden. Maar het worden echt van die dikke logge glibberige dingen. Waar je ALTIJD van schrikt als ze opeens voor je voeten springen.
Monsterquote:Op zondag 1 maart 2020 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In thailand heb je vaak maanden geen regen en dan ineens eind april, mei is er een massive regenbui. dan komen al die kikkers te voorschijn. Duizende op de weg.
Deed zo mijn best om er niet over heen te rijden maar heb toch wel een massaslachting veroorzaakt
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol jij met je horrormind. Nee rood van zichzelf, ziet er best gek uit Overigens overdreef ik een beetje met de grasmaaier, ik maaide er wel overheen en toen schoot er een uitgedroogd kikkerlijk weg. En dat was dus ook een rode, Wacht.
Ik heb afgelopen maand een dikke zeemeeuw vermoord en een fazantquote:Op zondag 1 maart 2020 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In thailand heb je vaak maanden geen regen en dan ineens eind april, mei is er een massive regenbui. dan komen al die kikkers te voorschijn. Duizende op de weg.
Deed zo mijn best om er niet over heen te rijden maar heb toch wel een massaslachting veroorzaakt
Een fazant? Hoe dat?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand een dikke zeemeeuw vermoord en een fazant
Humor, bij veel van die tenten geweestquote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh god.
Zo snel uit mijn hoofd
dudok, 2 heeren, exki , casino scheveningen, vitesse scheveningen, waterreus scheveningen, de paraplu en nog meer
Die stond ineens op de oprit waar ik net snelheid maakte en m met 90 ofzo niet meer kon ontwijkenquote:
Vroeger op de Pier bij van der valk , dat was leukquote:Op zondag 1 maart 2020 01:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Humor, bij veel van die tenten geweest
In het verleden
Welke was het leukste om te werken?
Ja die meeuwen vreten alles wat los en vast zitquote:Op zondag 1 maart 2020 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stond ineens op de oprit waar ik net snelheid maakte en m met 90 ofzo niet meer kon ontwijken
Was een aanzienlijk minder harde klap dan die zeemeeuw trouwens, dat gaf me een bonk![]()
Segbroek. Volgens mij officieel. Het tokkiegedeeltje van de fahrenheitstraat concreet.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hier vaak padden in de tuin, kind moet er altijd om janken terwijl ze zo leuk zijn![]()
Maar ze schrikt er natuurlijk gewoon van, arm schapie
Waar in Den Haag zit jij ongeveer?
Opgeslagen, dit klinkt tofquote:Op zondag 1 maart 2020 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben eens naar een opgezette kikkermuseum geweest in Split, vond ik echt geweldig, een van mijn beste musea ever!
Niet expresquote:Op zondag 1 maart 2020 01:35 schreef UitStraling het volgende:
Hoe en waarom vermoord je nu een fazant?
Ah! Leuke buurt wel! Vlakbij allesquote:Op zondag 1 maart 2020 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Segbroek. Volgens mij officieel. Het tokkiegedeeltje van de fahrenheitstraat concreet.
Dat is het echt, ik schrok me gewoon altijd wezenloos, ook van muizen. En katgerelateerde half dode duiven,
Prachtige beesten ja, zag die vroeger echt vaak.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet expres
Zulke mooie beestjes dat![]()
![]()
Ik als stadsmeisje vindt ze nog altijd echt absurd wonderlijk mooi. En vrienden van meer platteland dan altijd lachen
Maar goed, nu dus eentje minder door mij
Oh ja, Cremersquote:Op zondag 1 maart 2020 01:37 schreef bitterbal het volgende:
Cremers wat voorheen alleen coffeeshop was ook wel vermakelijk.
Na 3 maanden werd ik ontslagen omdat ik te stoned raakte tijdens mijn dienst van de lucht. ik blow zelf niet eens. Maar functioneerde gewoon niet meer
Ja grote markt blijf goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, Cremers![]()
Nooit geweest, wel vaak langs gelopen op weg naar de ijssalon ofzo
Ik werkte in het Westeinde ziekenhuis dus vaak daar in de buurt geweest
Standaard plekkie was en is toch nog steeds de Boterwaag voor mij geloof ik
Zelfde hier, Tukse!quote:Op zondag 1 maart 2020 01:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja grote markt blijf goed.
Bedtijd idd
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:48 schreef UitStraling het volgende:
Zanger Bob Fosko (64) overleden.
11 maart zou Groep Fosko in het Amsterdamse Paradiso optreden met het album Van iets maken word je blij. Dat optreden is gecanceld, aldus de familie.
Door jóu nu zin in een Engels ontbijtjequote:Op zondag 1 maart 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
A priest, a rabbit, and a minister walk into a bar. The rabbit says: ‘I might be a typo.’
Heb je daar niet alles voor in huis? Koos anders boodschappen laten doen en dan klaar laten maken.quote:
Ik heb eerst even een bak koffiequote:Op zondag 1 maart 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet een beetje improviseren?
Hahahaquote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je daar niet alles voor in huis? Koos anders boodschappen laten doen en dan klaar laten maken.
Wehequote:Op zondag 1 maart 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
A priest, a rabbit, and a minister walk into a bar. The rabbit says: ‘I might be a typo.’
Is je 2e test al bevestigt?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Zou kunnen, maar het is niet echt de moeite denk ik voor mij
Binnenkort weer wel eens doen, mogen Koos en Miep alles eten en neem ik hapjes
Je hebt wat gemist in je opvoeding hoor!quote:
Als ik dit zo hoor ben ik het daar niet mee eensquote:
Deze is ook mooiquote:Op zondag 1 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik dit zo hoor ben ik het daar niet mee eens
raak je hier nou niet onwijs agressief van?quote:
Ik ken ‘m vooral als stem van dit ‘liedje’.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik dit zo hoor ben ik het daar niet mee eens
Mja dit nummer ken ik wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken ‘m vooral als stem van dit ‘liedje’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |