7 uit 9quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe groot schat je de kans in dat hij zijn vingers in haar heeft gehad?
Gegroet @DerRabbit en @gianni61 en @TaMieketwitter:1Limburg twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:41:45GGD Zuid-Limburg: 'Meerdere coronaverdenkingen in de regio': https://t.co/zpBVRMM1Kx https://t.co/Oh6Ob1KXP3 reageer retweet
We hadden het over zuid Limburg toch??quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Dag Limburg, je was prachtig en mooi en leuk en gezellig en hip.
shit, snel nog even noodrantsoenen gaan halen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Gegroet @:derrabbit en @:gianni61 en @:tamieketwitter:1Limburg twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:41:45GGD Zuid-Limburg: 'Meerdere coronaverdenkingen in de regio': https://t.co/zpBVRMM1Kx https://t.co/Oh6Ob1KXP3 reageer retweet
Jullie waren ok!
Ja Noord Limburg is meer Jos Verstappen ,Geert Wilders, Jos van Rey, en 7 exen van me, gezelligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
We hebe
[..]
We hadden het over zuid Limburg toch??
Bestaat er ook niet permanent aborteren dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
Permanent postnataal aborteren dat limburg
Misschien nog niet, maar is voor de toekomstquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat er ook niet permanent aborteren dan?
Maar dat is de enige plek in dit land waar we een beetje een noemenswaardig hoogteverschil hebbenquote:
Ja we bouwen wel een bergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is de enige plek in dit land waar we een beetje een noemenswaardig hoogteverschil hebben
Ik ga voorlopig maar niet op bezoek bij familiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Gegroet @:derrabbit en @:gianni61 en @:tamieketwitter:1Limburg twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:41:45GGD Zuid-Limburg: 'Meerdere coronaverdenkingen in de regio': https://t.co/zpBVRMM1Kx https://t.co/Oh6Ob1KXP3 reageer retweet
Jullie waren ok!
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pyramide_van_Austerlitzquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is de enige plek in dit land waar we een beetje een noemenswaardig hoogteverschil hebben
lekkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff drie uur liggen maffen of zo
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pyramide_van_Austerlitz
Nou niet echt bijster indrukwekkend hoog.quote:De Pyramide van Austerlitz is een 17 meter (81 treden van 20 cm + 1 m. opstap) hoge piramide van aarde,
Daar moet je het vanaf nu mee doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nou niet echt bijster indrukwekkend hoog.
Dan ga ik wel gewoon samen met @bitterbal een berg bouwen, alleen toegankelijk voor genodigden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je het vanaf nu mee doen
je legt je ma in een veld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon samen met @:bitterbal een berg bouwen, alleen toegankelijk voor genodigden.
Nee die woont in Zeeland, daar hebben ze al duinen, die zijn waarschijnlijk al hoger dan dat modderheuveltje in Uutje.quote:
Ouderdomquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Als jullie Gekke Geerdje houden zeer goed idee dit!quote:
Kun.je slapend fokken dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier dan;quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo weer even een nieuwe luier om
Heb zo mijn goede momenten :pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste zinnige wat ik je in een half jaar tijd heb zien typen.
Ga je nog uit vanavond?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een opgerolde pannenkoek met truffelsalami en oude kaas, nu kan ik zeggen bleeeergh wat vies maar wtf
Bakje skyr hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een opgerolde pannenkoek met truffelsalami en oude kaas, nu kan ik zeggen bleeeergh wat vies maar wtf
Ik zit gelukkig een beetje noordelijker. Ik kom even niet in t zuiden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Jullie waren ok!
FOK! je wel met een mondmasker voor alle zekerheid?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig een beetje noordelijker. Ik kom even niet in t zuiden.
Tja, in het coronatopic doen sommigen alsof het einde nabij is. Maar we hebben er vanaf nu gewoon een tweede ziekte zoals de griep bij. Onhandig, maar als we volgend jaar een beetje weerstand en een inenting hebben, zal het allemaal wel loslopen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Einde volgende week +500 gevallen over heel NL.
Maar so what?
Ik wil wel m'n nummer weten. Want sneeuwvlokje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Einde volgende week +500 gevallen over heel NL.
Maar so what?
Ik vind die tweede besmettingen wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, in het coronatopic doen sommigen alsof het einde nabij is. Maar we hebben er vanaf nu gewoon een tweede ziekte zoals de griep bij. Onhandig, maar als we volgend jaar een beetje weerstand en een inenting hebben, zal het allemaal wel loslopen.
Einde treinrondje?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, uurtje later dan gepland, Emmerich Elten. Laatste station in Duitsland. Kwart over elf thuis.
Tweede besmettingen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die tweede besmettingen wel een beetje jammer.
Nee heb ik niet. En ik ben nog buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! je wel met een mondmasker voor alle zekerheid?
Ik zit tien km van Delftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig een beetje noordelijker. Ik kom even niet in t zuiden.
Daar heb ik over gelezen, maar is dat al bevestigd? Dat zou betekenen dat we geen of weinig weerstand opbouwenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het een tweede keer lijken te krijgen.
Zoals het de eckte FOK!ker betaamtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. En ik ben nog buiten geweest vandaag
Er was een Japanner die het weer had, maar misschien dat het nog sluimerde ofzo dat weten ze niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik over gelezen, maar is dat al bevestigd? Dat zou betekenen dat we geen of weinig weerstand opbouwen
Komt snel dichtbij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al heel het weekend te hopen op een geval hier. Dan mag ik twee weken thuisblijven
Ik las op de site van johnshopkins dat dit virus mogelijk ook airborne is. Maar dat weten ze nog niet zeker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een Japanner die het weer had, maar misschien dat het nog sluimerde ofzo dat weten ze niet.
Het is wel echt als in Plague Inc allemaalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las op de site van johnshopkin dat dit virus mogelijk ook airborne is. Maar dat weten ze nog niet zeker.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt snel dichtbij.
Je kunt op je werk ook zeggen dat je vandaag in Delft was
In het coronatopic wemelt het van mensen die roepen dat het einde nabij isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is wel echt als in Plague Inc allemaal
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zie potentie.
“Sta ik daar naar dat kogelgat van Willem van Oranje te kijken, wordt een hoestende bezoeker ineens afgevoerd door mannen in witte pakken.”
Stiekem fascinerend, grappig en ook best wel scary tegelijkertijdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het coronatopic wemelt het van mensen die roepen dat het einde nabij is
Ja, dat heb ik dus ook. Aan de ene kant vind ik de paniek overdreven. Aan de andere kant vraag ik me wel af hoe erg dit gaat worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Stiekem fascinerend, grappig en ook best wel scary tegelijkertijd
Ligt ook iemand in het EMC in Rotterdam ermeequote:
Ik denk eigenlijk dat grofweg de paniek niet overdreven is, vanwege de druk op de gezondheidszorg die de piek van zieken ineens veroorzaaktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Aan de ene kant vind ik de paniek overdreven. Aan de andere kant vraag ik me wel af hoe erg dit gaat worden.
Nee dat is volgende week. Nu alleen even naar Winterbergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn jullie in Italië geweest of andere route?
Nee, maar ik bedoel meer de paniek van mensen die preppen en alle wilde doemscenario’s die voorbij komen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat grofweg de paniek niet overdreven is, vanwege de druk op de gezondheidszorg die de piek van zieken ineens veroorzaakt
O, dit was even warmdraaienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is volgende week. Nu alleen even naar Winterberg
Idd, soort pre partyquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit was even warmdraaien
Zijn die rukbunkers al af dan? Zijn ze hier ook al tig jaar mee bezigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, iedereen is hier zijn rukbunker aan het ombouwen naar een coronaschuilkelder.
Vind nog helemaal niet scary. Die eerste 2 welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Stiekem fascinerend, grappig en ook best wel scary tegelijkertijd
Yep, en yep, eensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel meer de paniek van mensen die preppen en alle wilde doemscenario’s die voorbij komen.
Maandag is de vakantie voorbij. Kinderen weer naar school, iedereen hutjemutje in het OV. Denk dat het virus dan sneller om zich heen zal grijpen.
Veeeeeeel tissues en massageolie nodig hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die rukbunkers al af dan? Zijn ze hier ook al tig jaar mee bezig
Want met die massage olie verspreid het virus zich beter?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Veeeeeeel tissues en massageolie nodig he
Zo noemen we de studiootjes hier, die waren ooit gebouwd voor vrijgezellen mensen die sneu, lelijk of gescheiden waren. Dertig vierkante meter groot ofzo.quote:
Orgastisch gaaaaaaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want met die massage olie verspreid het virus zich beter?
Lekkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
K heb een kippetje weggemoffeld. Ligt ingepakt op de bar.
Nu is de chef ineens die naar dat pakketje staat te kijken
En yep, al zit het dichter bij Marcb nuquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo noemen we de studiootjes hier, die waren ooit gebouwd voor vrijgezellen mensen die sneu, lelijk of gescheiden waren. Dertig vierkante meter groot ofzo.
Ik kan niet meer vluchten, het zit nog dichter bij mijn werkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
En yep, al zit het dichter bij Marcb nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |