preciesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar kun je lekkerder dingen mee maken
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon het is een gore combinatie
Het probleem is geestelijk als je in die roes zit wil je daarna gelijk meerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een jaar is nog te overzien sort of. Nooit meer teruggevallen?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou het nou kunnen zonder gelijk verslaafd teraken
Het is oorverdovend stil in de DM.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en dames jullie hebben nog 1 uur om je vriend een huwelijksaanzoek te doen. Op 29 februari mag een vrouw dat namelijk ook doen. (Overigens op alle andere dagen ook hoor).
Hier ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is oorverdovend stil in de DM.
Is ook zoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef Recce het volgende:
"If you drive an expensive car you're probably a jerk, scientists say"
Nou, wie is de eikel hier?
Je had een aanzoek verwacht vandaag?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is oorverdovend stil in de DM.
Dat niet, maar nu ik weet dat het mogelijk is, zou ik er wel één willen hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had een aanzoek verwacht vandaag?
Ja best wel modern en feministisch hier, maar een huwelijksaanzoek moet de man maar doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat niet, maar nu ik weet dat het mogelijk is, zou ik er wel één willen hebben.
Ja, dan kun je het afwijzen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja best wel modern en feministisch hier, maar een huwelijksaanzoek moet de man maar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |