Ik heb Zeeland gestemd. Hoewel het vlak naast Antwerpen ligt is er weinig uitwisseling tussen Zeeland en Belgie in dit jaargetijde. Daarnaast is het de provincie met de minste inwoners dus dat geeft een statistisch voordeel tov de andere provincies. Tot nu toe alle een nette top3 klassering dus zo'n gekke keus was dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Limburg was ook gewoon een domme keuze, ik snap niet dat die provincie zo hoog scoort. Zit vlak bij het dichtbevolkte Duitse ruhrgebied. Blijkbaar kijkt men niet verder dan Nederland.
Zeeland ook niet, dat het ver van de rest zit is ook gewoon een dom argument, aangezien het letterlijk naast Antwerpen ligt. En niet veel verder Brussel, Gent, Brugge etc.
Friesland wordt het uiteraard, daar zit helemaal niks.
fffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef MMunkun het volgende:
Zeeland is toch niet langer coronavrij!
https://www.omroepzeeland(...)ouw-in-thuisisolatie
@Luctor.et.Emergoquote:Eerste coronabesmetting in Zeeland: vrouw in thuisisolatie
In Zeeland is voor het eerst een besmetting met het coronavirus vastgesteld. Het gaat om een vrouw uit Scharendijke die in Noord-Italië is geweest. De GGD Zeeland meldt dat de patiënt het naar omstandigheden goed maakt. De vrouw zit momenteel in thuisisolatie.
Das hier een kwartiertje vandaan #komtwelheeldichtbij kut Scharendijke altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef MMunkun het volgende:
Zeeland is toch niet langer coronavrij!
https://www.omroepzeeland(...)ouw-in-thuisisolatie
Die schaar ik niet onder groningen. Echt niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer een dag dat Friesland en Groningen weten te doorstaan
Wel 4 Vindicatters getest, uitslag nog niet binnen
Mjah, ik wou dat het zo was inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:06 schreef Rene het volgende:
[..]
Die schaar ik niet onder groningen. Echt niet.
Besmettingen in Coevorden, Dalen en Emmenquote:
Zeeland?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Besmettingen in Coevorden, Dalen en Emmen
Besmettingsgeval in Scharendijkequote:
Gelderland?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Besmettingsgeval in Scharendijke
Besmettingen in Hengelo (Gld), Arnhem, Nijmegen, Ewijk, Beneden-Leeuwen, Culemborg, Geldermalsen en Kerkwijk.quote:
Toch een paar domme Amsterdammers die carnaval leuk vinden wellichtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Van Limburg naar Amsterdam infecteren, zo lekker snel.. Prorail?
Ex zuiderlingen die in Amsterdam wonen werken of studeren gaan echt wel carnaval vieren in hun geboortestreek. Duizendenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Toch een paar domme Amsterdammers die carnaval leuk vinden wellicht
Kan je nagaan dat je zelfs intern in Nederland wellicht wat grenzen moet sluiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ex zuiderlingen die in Amsterdam wonen werken of studeren gaan echt wel carnaval vieren in hun geboortestreek. Duizenden
Zeker, Amsterdammers ophokken lijkt me geen probleemquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat je zelfs intern in Nederland wellicht wat grenzen moet sluiten.
Eerder bijvoorbeeld de boeren en buitenlui buiten Amsterdam houden is juist het probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zeker, Amsterdammers ophokken lijkt me geen probleem
Drenthe stabielquote:Op zondag 8 maart 2020 14:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Friesland en Groningen blijven wederom coronavrij!
Gewoon de IJssel alle bruggen openzetten. Ze zoeken het verder maar uitquote:Op zondag 8 maart 2020 14:26 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Drenthe stabiel. Ook op zich wel goed nieuws.
En?????quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:50 schreef Predator40 het volgende:
1.5 week terug van Amsterdam naar London en van London naar Dubai en 4 dagen later naar Adelaide gereisd, in Dubai kreeg ik een zere keel en werd ik ziek....2 dagen mijn vrouw ook.
en dat blijft een beetje door zeuren met hoofdpijn, hoesten, verstopte neus etc.
vandaag hebben we ons toch maar laten testen voordat we iedereen besmetten ( we zijn al zoveel mogelijk thuis gebleven )
we voldoen aan de criteria in Australië ( reizen vanuit het buitenland en symptomen = test ) en we kregen zonder eng probleem een test
ze hebben speciale Covid-19 test klinieken opgezet, we liepen in 45 minuten weer naar buiten.
Mooi was die tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)tienten-in-Groningen
En dat was dan eindelijk ook Groningen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |