Als het echt is ... wat een idioot ... kind op schoot ook nog ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:00 schreef DupingDelight het volgende:
LOLVideo in linktwitter:atrupar twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 17:07:18Fox News just interviewed a Pennsylvania man who went through the coronavirus quarantine process -- but he couldn't stop coughing during the interview 😳 https://t.co/kzoIYQM8x6 reageer retweet
HET GAAT OVER ONS????quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet posten als COR-mod!
Stuur het dan naar iemand die het hier kan posten die geen COR-mod isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n telegram best heftig wat ze daar posten. (Als het waar is).
DM het naar cardio_jaccoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paar nuances: De mortaliteit is vastgesteld rond de 2%, gebaseerd op wie zich meldt en laat checken. Er zijn met ziekte altijd mensen die zich niet melden, zeker wanneer de symptomen lijken op een verkoudheid / griep. Kans is redelijk dat de mortaliteit lager dan 2% is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen niets zonder de context van doden vs besmettingen.
Aan griep gaan 0,1% tot 0,5% van de zieken dood. Aan Corona 2% of meer. Dat is in het beste geval 4 keer zoveel doden als bij griep bij een evengrote hoeveelheid zieken.
Griep zijn medicijnen en vaccins voor. Dit virus hebben we niets voor. Nop. Nada. Als je het hebt mag je hopen dat je sterk genoeg bent om het te overleven en anders heb je pech en verzuip je in je eigen vocht.
Maar he, het is maar een griepje
Filmpje is al van gisteren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ook gewoon uit het flesje van zijn dochter drinken en vervolgens teruggeven.![]()
Hoe verspreid ik een virus voor dummies.
Ja snap ik. Ik denk dat het de wet van de grote getallen is. Dus probeer 95% goed te doen iov van voor 100% gaan en dan de workload nooit kunnen behappen met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:00 schreef Ssjaapje het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw reactie volkomen, ook het in het extreme trekken.
Maar er is al heel vaak in het buitenland gebleken dat mensen wel besmettelijk zijn in incubatietijd... Heeft WHO dit niet gezegd? En zei iemand van RIVM niet dat ze eigenlijk heel stout hun eigen ding deden? Geen bronnen.. heb dit hier gelezen.
En geef toe... Een vrouw en kind van een besmette persoon kun je toch wel als zeer verdacht voor besmetting zien niet?
Ik denk dat we nu het topje van de ijsberg zien... Hier... Turnhout (B) begint alles weer te draaien nu maandag... Dus ik spreek je nog eens over een weekje of twee.. ok?
Maar, dat geldt ook voor de normale griep toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:06 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
De mortaliteit is vastgesteld rond de 2%, gebaseerd op wie zich meldt en laat checken. Er zijn met ziekte altijd mensen die zich niet melden, zeker wanneer de symptomen lijken op een verkoudheid / griep. Kans is redelijk dat de mortaliteit lager dan 2% is.
Natuurlijk is dit niet echt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Als het echt is ... wat een idioot ... kind op schoot ook nog ...
Wat zijn Amerikanen toch ongelooflijk domquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:00 schreef DupingDelight het volgende:
LOLVideo in linktwitter:atrupar twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 17:07:18Fox News just interviewed a Pennsylvania man who went through the coronavirus quarantine process -- but he couldn't stop coughing during the interview 😳 https://t.co/kzoIYQM8x6 reageer retweet
Beetje jammer wel dit hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Dikke kans dat het fakenews is natuurlijk lol.
Hoe heet die groep?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Er is een fakenews topic verderopquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Ow, dan krijg je vast wat Morfine hoor. Merk je als patient niks van. Ga je langzaam, als een kaarsje, uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Vnl. hartaanval door te weinig zuurstof, maar sommigen stikken ook.
Voor de normale griep wordt daar rekening mee gehouden en is mogelijk omdat het een jaarlijks terugkerend fenomeen is. Voor dit virus is dat niet mogelijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar, dat geldt ook voor de normale griep toch?
Naja, als de ziekenhuizen vollopen, dan is de praktijk denk ik dat de mensen niet in het allereerste stadium volledige verzorging zal krijgen. Ik denk dat vrij veel mensen zich willen laten checken. Daarom ook de opstoppingen in de ziekenhuizen in China, waar filmpjes van waren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:06 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Paar nuances: De mortaliteit is vastgesteld rond de 2%, gebaseerd op wie zich meldt en laat checken. Er zijn met ziekte altijd mensen die zich niet melden, zeker wanneer de symptomen lijken op een verkoudheid / griep. Kans is redelijk dat de mortaliteit lager dan 2% is.
Voor de jaarlijkse griep wordt een vaccin gemaakt, maar het is nooit zeker dat deze gaat werken. Het wordt gebaseerd op wiskundige modellen hoe een ziekte zich gaat muteren, waardoor er altijd onzekerheden blijven, zelfs nadat het vaccin al is geproduceerd.
Dat is iets waar ik niet aan had gedachtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:09 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Voor de normale griep wordt daar rekening mee gehouden en is mogelijk omdat het een jaarlijks terugkerend fenomeen is. Voor dit virus is dat niet mogelijk.
Hoezo nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |