Dat heeft toch niks met een vaccin te maken???quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:42 schreef Revanches het volgende:
Hier zou veel meer ruchtbaarheid aan gegeven moeten worden door de Nederlandse overheid. En anders die shit maar aan andere landen verkopen.
Toch vreemd dat USA niet vermeld wordt hé? Ik blijf het een complottheorie vinden, maar denk dat de USA er voor iets tussenzit.quote:
1 gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:42 schreef Injetta het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk nadat is vastgesteld dat je besmet bent? Hoe houden ze in de gaten of je een longontsteking hebt? Hoe weet je of het ernstig is of niet? Moet je dan naar de eerste hulp?
Waterstofbommen op Mofrikaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:43 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die Duitser lijkt wel een superbesmetter te zijn.
Klopt verkeerde titel, maar het zou wel een nuttig medicijn kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met een vaccin te maken???
Morgen op naar de 25quote:
Aangezien daar in de buurt al ruim 60 mensen besmet geconfirmeerd zijn denk ik dat het al viavia is overgedragen en niet door die ene persoon "in the flesh" te ontmoeten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:43 schreef ZwangerPetro het volgende:
Frankrijk ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:43 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die werken vaker niet zo prettig samen op wetenschappelijk gebiedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Toch vreemd dat USA niet vermeld wordt hé? Ik blijf het een complottheorie vinden, maar denk dat de USA er voor iets tussenzit.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Ssjaapje het volgende:
Ik blijf ervan overtuigd dat de gediagnosticeerde mensen echt niet de eerste of de enige waren op dat moment...
Wanneer komen die cijfers ongeveer binnen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef kilon het volgende:
Het kan vandaag opeens heel hard gaan. En anders morgen wel.
Frankrijk en Duitsland volgen het patroon van Italie al redelijk. Nederland gaat de verloren tijd nog goedmaken als die 15 mensen uit Limburg allemaal positief zijn.
Ohja dat maakt het verschil goed van zo'n 77.000 doden op dit moment over dezelfde looptijd. Meer dan 1000 'normale' griepdoden per dag en geen RIVM die er naar kraaitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoeven ook veel minder mensen voor naar het ziekenhuis. Nog geen 1%. Bij corona is dat rond de 15%
Ditquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Ssjaapje het volgende:
Ik blijf ervan overtuigd dat de gediagnosticeerde mensen echt niet de eerste of de enige waren op dat moment...
Dat chlorocine zou werken is ook al veel langer bekend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met een vaccin te maken???
Das toch logisch?quote:
Ze moeten zichzelf monitoren op temperatuurverhoging. Dan gaan ze pas echt testen lijkt me. En dat duurt een dag. Dus het kan eigenlijk ook nog wel even duren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wanneer komen die cijfers ongeveer binnen?
Dan kan je net zo goed niet monitoren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
En dat monitoren is dus voldoende want tegenhouden doe je het toch niet
Jij denkt dat er in Nederland 72000 doden vallen door griep per jaar? Volgens wikipedia zijn het er rond de 2000.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ohja dat maakt het verschil goed van zo'n 72.000 doden op dit moment over dezelfde looptijd. Meer dan 1000 'normale' griepdoden per dag en geen RIVM die er naar kraait
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:21:23Coming up: - 1:30 p.m. ET: Trump holds press conference on coronavirus- 3 p.m. ET: U.S. CDC holds press briefing on coronavirus- 4 p.m. ET: Washington state officials provide details about new cases and 1 new death(We will have all of them live) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |