Dat beweerde ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat was niet dat hij alleen de SPman was he
dot zegt dat ze niets heeft met lui van spquote:
Als je geen gas meer verbruikt zal het gas verbruik zeker minder wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar t zal het gasverbruik niet tegen gaan en alleen meer elektra kosten he
[..]
nix SP
Ik had Gabbertje al eerder vermeld zelfs.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dot zegt dat ze niets heeft met lui van sp
Steigen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je geen gas meer verbruikt zal het gas verbruik zeker minder worden
Ik kook sinds de zomer op inductie en zie mijn stroomverbruik niet echt steigen.
ik gebruik slechts 300kuub pjquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je geen gas meer verbruikt zal het gas verbruik zeker minder worden
Ik kook sinds de zomer op inductie en zie mijn stroomverbruik niet echt steigen.
Vind het een vreselijke partijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dot zegt dat ze niets heeft met lui van sp
maar bob niet kennen omdat hij ook voor de SP wat dingen heeft gedaan is kul.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het een vreselijke partij
Stront eigenwijs en denken de wijsheid in pacht te hebben.
Noem mij een partij die dat niet doet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het een vreselijke partij
Stront eigenwijs en denken de wijsheid in pacht te hebben.
Oeps das wel een hele grove foutquote:
Je kan het altijd voorleggen, maar woning coöperaties zijn vaak niet zo meedenkendquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik slechts 300kuub pj
en ik wil puur de panelen voor de airco, zij mogen de rest van de KwH die niet naar de airco gaat
maar goed ik ga het alsnog voorleggen want t zou me echt een hoop hitte schelen in huis
Ik hoef niks te kennenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar bob niet kennen omdat hij ook voor de SP wat dingen heeft gedaan is kul.
Bob behoor je te kennen met zn muziek
ik heb geen zin om zelf te investeren dus zelf een inductieplaat nemen enzo heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het altijd voorleggen, maar woning coöperaties zijn vaak niet zo meedenkend
zeker welquote:
IK heb gewoon een antipathie tegen de SP mensen geld uit de zak kloppen en wijsmaken dat ze zaken kunnen winnen middels een recht zaak. Terwijl het termijn van bezwaar al voorbij is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem mij een partij die dat niet doet.
dat geloof ik best maar dan moet ik mn gaskookplaat weg doen en een inductieplaat er voor terug nemen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hebben inductie.![]()
het is even wennen,maar nu kookt het lekker.
Sorry,wilt u dit even toelichten,want ik snap het niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gewoon een antipathie tegen de SP mensen geld uit de zak kloppen en wijsmaken dat ze zaken kunnen winnen middels een recht zaak. Terwijl het termijn van bezwaar al voorbij is.
Dan ook nog een keer die mensen in hoger beroep laten gaan. Die die mensen dan weer verliezen en een hoop geld kwijt zijn.
Zal er toch naar toe gaan ontkom je niet aan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen zin om zelf te investeren dus zelf een inductieplaat nemen enzo heb ik geen zin in.
Ik moest er heel erg aan wennen, maar nu gaat het welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hebben inductie.![]()
het is even wennen,maar nu kookt het lekker.
Oh dat is wel fijn!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moest het overnemen ivm de erfenis,maar dat is niet gelukt.
Het mooie is dat de buren het hebben gekocht.
Niz,zolang je op gas kan koken,vooral blijven doen.Meen ik oprecht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat geloof ik best maar dan moet ik mn gaskookplaat weg doen en een inductieplaat er voor terug nemen.
en ik heb geen zin om geld uit te geven in deze keuken.
tegen die tijd heb ik de staatsloterij al gewonnen en woon ik in een nieuwbouwhuis met alle dingen inbouw en daar zit dan ook inductie in uiteraard. Maar niet in deze huurwoningquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er toch naar toe gaan ontkom je niet aan.
Mensen wijs maken dat ze iets kunnen winnen, dus een advocaat in de armen nemen. Dan een rechtzaak...verloren.......... dan nog de mensen wijsmaken dat ze in hoger beroep wel iets kunnen winnen........advocaat kosten hoppa nog een keer verloren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,wilt u dit even toelichten,want ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |