Bolkmilf 😍quote:
Ik wel, naar de ikea geweest maar was nu wel extreem drukquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Heeft iedereen een leuke dag vandaag
Wel prima. Beetje commander gespeeld vanmiddagquote:
Mooiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima. Beetje commander gespeeld vanmiddag
ja dann gaa je meer weer blokken en uitlokkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je nou gelijk weer schelden. Ik doe alleraardigst vandaag
Wat heb je voor leuks gekocht? En heb je de verplichte hotdogs en balletjes gegeten??quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel, naar de ikea geweest maar was nu wel extreem druk
Hoe was jou dagje
Jee, waar haal je het geduld vandaan om dat allemaal terug te zoekenquote:
Dat is wel heel erg slecht hoor.. dat hoort iedereen wel in z'n basis garderobe te hebben..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
Goffer,ik heb geen luipaardlegging.
Dekbed overtrek en nog andere dingetjes..Nee deze keer niet.. Was te druk daarzoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gekocht? En heb je de verplichte hotdogs en balletjes gegeten??
Mijn dag was wel prima
Ja. Vriend heeft twee nieuwe decks die hij wilde proberen. Dus ik heb wat van m'n zwakkere decks gepakt . Toen ik één van m'n sterkere decks pakte was het vrij vlot afgelopen met z'n winstreak.quote:
Hoe ben ik je aan het blokken en uitlokken? Ik doe gewoon aardig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann gaa je meer weer blokken en uitlokken
Ongehoord hèquote:
ik zei toch, ik heb zwemlessen gegeven aan gehandicapte kids, daar leer je veel geduld van hebbenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee, waar haal je het geduld vandaan om dat allemaal terug te zoeken
Ligt er aan wat je in huis hebt en waar je zin in hebtquote:
Haha nicequote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Vriend heeft twee nieuwe decks die hij wilde proberen. Dus ik heb wat van m'n zwakkere decks gepakt . Toen ik één van m'n sterkere decks pakte was het vrij vlot afgelopen met z'n winstreak.
Dat speuren kan echt leuk zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei toch, ik heb zwemlessen gegeven aan gehandicapte kids, daar leer je veel geduld van hebben
bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |