abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192284952
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:39 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Gewoon, je hoopt toch dat iemand dan alsnog wel wil daten. Maarja als hij niet normaal kan doen zout dan maar lekker op, blijf ik wel alleen. -.-"
Precies, komt wel een ander leuk iemand! Niet te druk om maken!
pi_192285019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:46 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Precies, komt wel een ander leuk iemand! Niet te druk om maken!
Maar wanneer dan? :'( :'( :'( :'( :'( ;(
pi_192285123
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zal vast wel iets zijn als

-geen zolder kamer autist zijn
-geen ICT'er
-moet fotomodel uiterlijk hebben
-3x modaal inkomen minimaal

Tsja, dat raakt incels hard natuurlijk, die gewoon het liefst een knappe vrouw naast zich hebben op hun zolder voor hun natje,droogje en wipje. Oh en het huishouden natuurlijk...
*Checkt fotoboek, ziet incel :')
pi_192285148
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:29 schreef DevFreak het volgende:
Ik had mijn ogen op iemand die ik ontmoet heb via Tinder. Na twee maanden praten bleek hij hem helemaal te freaken en wilde niet afspreken. Toen was ik geblokkeerd.

Dus ik vandaag, anderhalve maand later, een berichtje gestuurd van "hey weet je het zeker". Echt zonder wat te zeggen gelijk op zwart weer. Sommige mensen zijn echt niet goed, hoor. :r
Kom op waar is je eigenwaarde. Als iemand je zo blokkeert zou je verder moeten gaan.
pi_192285194
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

*Checkt fotoboek, ziet incel :')
FoBo van wie?

Ik ben geen incel hoor, heb 7 maanden weer een relatie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192285200
Dat gezeur van en over incels in bijna elk topic hier maakt het krijgen van een interessante discussie een no go.
pi_192285238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:58 schreef Womanly het volgende:
Dat gezeur van en over incels in bijna elk topic hier maakt het krijgen van een interessante discussie een no go.
Waarom reageer je niet op de discussie?

Omdat de waarheid hard is voor vrouwen?
pi_192285265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij gefrustreerd bent, klopt dat? Lukt het daten via de apps misschien niet goed?
pi_192285268
quote:

[..]

:') Bewaar mijn energie dan liever
pi_192285280
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

FoBo van wie?

Ik ben geen incel hoor, heb 7 maanden weer een relatie
Misschien bedoelt hij zichzelf?
pi_192285482
quote:

[..]

Je moet beseffen dat voor vrouwen op datingsites het aanbod echt enorm is.

Draai het om. Jij registreert je op Tinder en je hebt binnen een kwartier 100 matches. Dat is realiteit. Dan ga jij toch ook wat strenger selecteren dan wanneer je in een maand tijd niet verder komt dan 4 matches? :)
pi_192285508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:12 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje meegelezen.

Je moet beseffen dat voor vrouwen op datingsites het aanbod echt enorm is.

Draai het om. Jij registreert je op Tinder en je hebt binnen een kwartier 100 matches. Dat is realiteit. Dan ga jij toch ook wat strenger selecteren dan wanneer je in een maand tijd niet verder komt dan 4 matches? :)
Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
pi_192285554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:13 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
Het is alleen wel zonde dat je met zo'n houding je ook de vrouwen die je wel zouden zien staan afstoot.
pi_192285572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:13 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik moet ergens ook wel toegeven dat de meeste mannen mongolen zijn hoor. :)

Ietwat gechargeerd uiteraard. :P
pi_192285579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:16 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik moet ergens ook wel toegeven dat de meeste mannen mongolen zijn hoor. :)
_O-
pi_192286766
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Kom op waar is je eigenwaarde. Als iemand je zo blokkeert zou je verder moeten gaan.
Klopt, ik zou me niet op deze manier moeten laten pakken. Maar het is dan ook best wel pijnlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2020 15:31:37 ]
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:51:22 #217
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192287372
Waarom praat je sowieso 2 maanden met iemand zonder af te spreken?

Als iemand je dan blokkeert, boeit het toch ook niet echt. Je kent diegene niet eens
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:52:31 #218
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192287384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:51 schreef SugeLucky het volgende:
Waarom praat je sowieso 2 maanden met iemand zonder af te spreken?

Als iemand je dan blokkeert, boeit het toch ook niet echt. Je kent diegene niet eens
Dit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:39:28 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_192289353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen :')
Goedemorgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192299351
Het is denk ik ook enorm lastig om als vrouw een realistisch perspectief te houden. Je zit als vrouw toch een beetje in een soort matrix op tinder waarbij je even niet meer weet wat nou precies de spelregels zijn.

Veel vrouwen weten ergens wel in hun achterhoofd dat ca. 60% van de mannen gewoon alles naar links swipet terwijl ze ondertussen de big bang theory zitten te kijken. Of dat ze juist vrouwen naar rechts swipen die in hun ogen geen relatie materiaal (''te lelijk'') is, maar waarvan ze denken : die kan ik waarschijnlijk makkelijk een keer neuken.

Ik denk dat om die reden een hele grote groep vrouwen aast op een héle kleine groep mannen. Want laten we wel wezen : hoeveel mannen van het kaliber Graziano Pelle lopen er nou rond in Nederland? En die dan op zijn minst ook nog eens potentieel partner van een big 4 accountantskantoor is? Al helemaal verhoudingsgewijs t.o.v. het aantal aantrekkelijke vrouwen, ligt dat natuurlijk erg scheef.
pi_192299631
mja want alle vrouwen zoeken natuurlijk het grote geld liefst in de vorm van een knappe vent :)

ik kan me daar echt niks bij voorstellen

van mannen OOK niet trouwens :)
Maar daarvan wordt in dit topic doorgaans redelijk snel bewezen dat dat inderdaad wel zo is :)

ben ik nou echt zo raar dat ik dat gewoon echt bijzaak vind.
pi_192299914
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Goedemorgen
How ya doin. :7
pi_192300108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:58 schreef Kalgoorlie het volgende:
Ik denk dat om die reden een hele grote groep vrouwen aast op een héle kleine groep mannen. Want laten we wel wezen : hoeveel mannen van het kaliber Graziano Pelle lopen er nou rond in Nederland? En die dan op zijn minst ook nog eens potentieel partner van een big 4 accountantskantoor is? Al helemaal verhoudingsgewijs t.o.v. het aantal aantrekkelijke vrouwen, ligt dat natuurlijk erg scheef.
De 6666-regel, overgewaaid uit de USA;
Minimaal 6' foot lang (ongeveer 1.82)
Inkomen van 6 figures
Minimaal 6 inch piemel
En een 6-pack

Hoeveel mannen ken jij in je omgeving die hier aan kunnen voldoen?
pi_192300229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:20 schreef Uhmmpie het volgende:
mja want alle vrouwen zoeken natuurlijk het grote geld liefst in de vorm van een knappe vent :)

ik kan me daar echt niks bij voorstellen

van mannen OOK niet trouwens :)
Maar daarvan wordt in dit topic doorgaans redelijk snel bewezen dat dat inderdaad wel zo is :)

ben ik nou echt zo raar dat ik dat gewoon echt bijzaak vind.
Nee, maar jij bent, net als ik inmiddels wat ouder en wijzer . De gemiddelde insta-30-er moet natuurlijk wel succesvol zijn op Instagram en ook blijven als ze een vent heeft. Die moet dan natuurlijk wel geld hebben en het liefst model zijn. Want anders verlies je volgers. |:(

Maar dat is mijn waarschijnlijk verdraaide werkelijkheid van 30-ers die in de Randstad wonen :D
Het is wat.......
pi_192301304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:06 schreef Huck_ het volgende:

[..]

De 6666-regel, overgewaaid uit de USA;
Minimaal 6' foot lang (ongeveer 1.82)
Inkomen van 6 figures
Minimaal 6 inch piemel
En een 6-pack

Hoeveel mannen ken jij in je omgeving die hier aan kunnen voldoen?
een 6-pack?
ik durf te wedden dat de helft van de vrouwen afknapt op een 6-pack, en 90% van de vrouwen op Tinder foto's waar de 6-pack demonstratief getoond wordt (bij andersmans sportauto oid).
6 packs tonen op Tinder toont vooral domheid van de mens aan, maar een klein groepje vrouwen valt op domme mensen.

Ik snap al dat geklaag van mannen niet. Tinder werkt als een tierelier zonder dat ik de meest knappe persoon van het land ben. Je moet alleen een beetje moeite doen en niet te beroerd zijn om een gesprek te openen met iets anders dan 'hey, hoe gaat het?'. Als dat je standaard openingszin hebt kan je beter zeggen 'he, ik ben te lui voor een fatsoenlijk gesprek, doe jij het maar' , val je meer op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')