Precies, komt wel een ander leuk iemand! Niet te druk om maken!quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gewoon, je hoopt toch dat iemand dan alsnog wel wil daten. Maarja als hij niet normaal kan doen zout dan maar lekker op, blijf ik wel alleen. -.-"
Maar wanneer dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:46 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Precies, komt wel een ander leuk iemand! Niet te druk om maken!
*Checkt fotoboek, ziet incelquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zal vast wel iets zijn als
-geen zolder kamer autist zijn
-geen ICT'er
-moet fotomodel uiterlijk hebben
-3x modaal inkomen minimaal
Tsja, dat raakt incels hard natuurlijk, die gewoon het liefst een knappe vrouw naast zich hebben op hun zolder voor hun natje,droogje en wipje. Oh en het huishouden natuurlijk...
Kom op waar is je eigenwaarde. Als iemand je zo blokkeert zou je verder moeten gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:29 schreef DevFreak het volgende:
Ik had mijn ogen op iemand die ik ontmoet heb via Tinder. Na twee maanden praten bleek hij hem helemaal te freaken en wilde niet afspreken. Toen was ik geblokkeerd.
Dus ik vandaag, anderhalve maand later, een berichtje gestuurd van "hey weet je het zeker". Echt zonder wat te zeggen gelijk op zwart weer. Sommige mensen zijn echt niet goed, hoor.
FoBo van wie?quote:
Waarom reageer je niet op de discussie?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:58 schreef Womanly het volgende:
Dat gezeur van en over incels in bijna elk topic hier maakt het krijgen van een interessante discussie een no go.
Ik heb het idee dat jij gefrustreerd bent, klopt dat? Lukt het daten via de apps misschien niet goed?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op de discussie?
Omdat de waarheid hard is voor vrouwen?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij zichzelf?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
FoBo van wie?
Ik ben geen incel hoor, heb 7 maanden weer een relatie
Je moet beseffen dat voor vrouwen op datingsites het aanbod echt enorm is.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje meegelezen.
Je moet beseffen dat voor vrouwen op datingsites het aanbod echt enorm is.
Draai het om. Jij registreert je op Tinder en je hebt binnen een kwartier 100 matches. Dat is realiteit. Dan ga jij toch ook wat strenger selecteren dan wanneer je in een maand tijd niet verder komt dan 4 matches?
Het is alleen wel zonde dat je met zo'n houding je ook de vrouwen die je wel zouden zien staan afstoot.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:13 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
Ik moet ergens ook wel toegeven dat de meeste mannen mongolen zijn hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:13 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik moet ergens ook wel toegeven dat de meeste mannen mongolen zijn hoor.
Klopt, ik zou me niet op deze manier moeten laten pakken. Maar het is dan ook best wel pijnlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kom op waar is je eigenwaarde. Als iemand je zo blokkeert zou je verder moeten gaan.
Dit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:51 schreef SugeLucky het volgende:
Waarom praat je sowieso 2 maanden met iemand zonder af te spreken?
Als iemand je dan blokkeert, boeit het toch ook niet echt. Je kent diegene niet eens
Goedemorgenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen
De 6666-regel, overgewaaid uit de USA;quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:58 schreef Kalgoorlie het volgende:
Ik denk dat om die reden een hele grote groep vrouwen aast op een héle kleine groep mannen. Want laten we wel wezen : hoeveel mannen van het kaliber Graziano Pelle lopen er nou rond in Nederland? En die dan op zijn minst ook nog eens potentieel partner van een big 4 accountantskantoor is? Al helemaal verhoudingsgewijs t.o.v. het aantal aantrekkelijke vrouwen, ligt dat natuurlijk erg scheef.
Nee, maar jij bent, net als ik inmiddels wat ouder en wijzer . De gemiddelde insta-30-er moet natuurlijk wel succesvol zijn op Instagram en ook blijven als ze een vent heeft. Die moet dan natuurlijk wel geld hebben en het liefst model zijn. Want anders verlies je volgers.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:20 schreef Uhmmpie het volgende:
mja want alle vrouwen zoeken natuurlijk het grote geld liefst in de vorm van een knappe vent
ik kan me daar echt niks bij voorstellen
van mannen OOK niet trouwens
Maar daarvan wordt in dit topic doorgaans redelijk snel bewezen dat dat inderdaad wel zo is
ben ik nou echt zo raar dat ik dat gewoon echt bijzaak vind.
een 6-pack?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:06 schreef Huck_ het volgende:
[..]
De 6666-regel, overgewaaid uit de USA;
Minimaal 6' foot lang (ongeveer 1.82)
Inkomen van 6 figures
Minimaal 6 inch piemel
En een 6-pack
Hoeveel mannen ken jij in je omgeving die hier aan kunnen voldoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |