abonnement Unibet Coolblue
pi_191753336
Game on.
pi_191767061
Wel raar hoe dat werkt bij Tinder:

Dag 1 van gebruik : over de honderd likes.
Dag 2 : zelfde
Dag 3: zelfde
Dag 4 : zelfde
Dag 5: enkele tientallen
Dag 6: Alleen twee likes vrouwen van over de 50 jaar
Dag 7: een like van een transgender en twee overduidelijke nepprofielen.

Jammer dat het zo werkt eigenlijk. Dan blijft tinder slechts een paar dagen interessant om op je telefoon te houden. Daarna moet je het eigenlijk verwijderen en over een paar dagen/weken herinstalleren.
pi_191767148
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:18 schreef Scrapyard het volgende:
Wel raar hoe dat werkt bij Tinder:

Dag 1 van gebruik : over de honderd likes.
Dag 2 : zelfde
Dag 3: zelfde
Dag 4 : zelfde
Dag 5: enkele tientallen
Dag 6: Alleen twee likes vrouwen van over de 50 jaar
Dag 7: een like van een transgender en twee overduidelijke nepprofielen.

Jammer dat het zo werkt eigenlijk. Dan blijft tinder slechts een paar dagen interessant om op je telefoon te houden. Daarna moet je het eigenlijk verwijderen en over een paar dagen/weken herinstalleren.
Wat doe je met die honderden matches? :) Zit vast wel iets tussen toch? Of allemaal alweer dood?
pi_191767193
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat doe je met die honderden matches? :) Zit vast wel iets tussen toch? Of allemaal alweer dood?
Ik ben vrij kieskeurig. Hou niet zo erg van het praten over koetjes en kalfjes (a.k.a. : daten), dus als ik er al aan begin, moet het wel iemand zijn waar ik al een bepaald goed gevoel bij heb, al is het maar een tinder profiel.

Het type vrouw dat goed bij mij past, is sowieso al vrij schaars. Ik heb genoeg leuke / aantrekkelijke matches, maar vaak zijn dat weer van die typische Amsterdamse stadsmeisjes met geouwehoer over ambitieus zijn, drankjes doen, dansjes doen. Niet dat ik niet van uitgaan hou of niet ambitieus ben, maar dat soort types die zichzelf/het leven te serieus nemen : dat gaat niet werken.

Aan de andere kant van het spectrum zitten dan weer de dorpsmeisjes met een paard zonder verdere enige interesse in de wereld om hen heen. Dat wordt 'm ook niet. Het moet ergens daar tussenin zitten, maar die zijn best schaars. Doorgaans zijn stadsmeisjes typische stadsmeisjes en dorpsmeisjes typische dorpsmeisjes.

Heb nu wel een paar onder de ''like'' knop staan die ik wil gaan matchen... Eens kijken waar dat heen gaat.
pi_191767209
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:55 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik ben vrij kieskeurig. Hou niet zo erg van het praten over koetjes en kalfjes (a.k.a. : daten), dus als ik er al aan begin, moet het wel iemand zijn waar ik al een bepaald goed gevoel bij heb, al is het maar een tinder profiel.

Het type vrouw dat goed bij mij past, is sowieso al vrij schaars. Ik heb genoeg leuke / aantrekkelijke matches, maar vaak zijn dat weer van die typische Amsterdamse stadsmeisjes met geouwehoer over ambitieus zijn, drankjes doen, dansjes doen. Niet dat ik niet van uitgaan hou of niet ambitieus ben, maar dat soort types die zichzelf/het leven te serieus nemen : dat gaat niet werken.

Aan de andere kant van het spectrum zitten dan weer de dorpsmeisjes met een paard zonder verdere enige interesse in de wereld om hen heen. Dat wordt 'm ook niet. Het moet ergens daar tussenin zitten, maar die zijn best schaars. Doorgaans zijn stadsmeisjes typische stadsmeisjes en dorpsmeisjes typische dorpsmeisjes.

Heb nu wel een paar onder de ''like'' knop staan die ik wil gaan matchen... Eens kijken waar dat heen gaat.
Herken ik allemaal wel beste Scrapyard, (en heb je ook al eerder verteld) maar je laatste date is alweer even geleden toch? ;) Waarom spreek je niet gewoon weer een keer af? In het echt is het toch vaak weer heel anders dan op de app.

Je blijft een beetje in herhaling vallen terwijl ik zou denken: Probeer een beetje in de buurt van waar het gebeurt te blijven, dan is de kans altijd groter dat er iets overspringt dan dat je zegt dat het toch allemaal al niets is.

Ik herken overigens wel gewoon je beschrijvingen van stadsmeisjes en dorpsmeisjes hoor. _O-
pi_191767270
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Herken ik allemaal wel beste Scrapyard, (en heb je ook al eerder verteld) maar je laatste date is alweer even geleden toch? ;) Waarom spreek je niet gewoon weer een keer af? In het echt is het toch vaak weer heel anders dan op de app.

Je blijft een beetje in herhaling vallen terwijl ik zou denken: Probeer een beetje in de buurt van waar het gebeurt te blijven, dan is de kans altijd groter dat er iets overspringt dan dat je zegt dat het toch allemaal al niets is.

Ik herken overigens wel gewoon je beschrijvingen van stadsmeisjes en dorpsmeisjes hoor. _O-
Je hebt gelijk...

Maar t.b.h. weet ik sowieso even niet waar ik met mijn leven heen wil de laatste tijd. Ik weet niet eens of het nu de spanning is die mij tegen houdt te gaan daten, of dat ik überhaupt wel een relatie wil en dat . het juist de sociale druk (ben toch al 30) is waardoor ik van mezelf vind dat ik moet gaan daten.

Heb wel gewoon vrienden enzo, maar ik ben ook gewoon heel graag alleen, thuis, in mijn eigen wereldje zeg maar :) Toen ik jaren terug een relatie had met mijn ex, toen ik op vakantie ging met mijn broertje, langere tijd met vrienden op pad : ik hou niet van compromissen sluiten en ga me altijd aan iemand ergeren als ik te lang met een persoon samen ben. Dus misschien ben ik wel helemaal geen type voor een relatie. Het idee van op date gaan, vind ik ook helemaal niet leuk. Ik ben niet snel echt intrinsiek geïnteresseerd in mensen. Meestal als ze een verhaal beginnen weet ik al na 20 seconden waar het heen gaat, en wil ik het liefste zelf het verhaal aanvullen, zodat het in 1 minuut verteld is in plaats van dat ik een half uur naar iets zit te luisteren waarvan de conclusie al in minuut 1 duidelijk was en wat veel korter had gekund :P

Mja moet dus maar eens goed bij mezelf ten rade gaan. Of het gewoon eens proberen. Ergens begin ik , hoe ouder ik word, steeds meer het idee te krijgen dat ik gewoon geen persoon ben voor een relatie ofzo.
pi_191767299
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:14 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...

Maar t.b.h. weet ik sowieso even niet waar ik met mijn leven heen wil de laatste tijd. Ik weet niet eens of het nu de spanning is die mij tegen houdt te gaan daten, of dat ik überhaupt wel een relatie wil en dat . het juist de sociale druk (ben toch al 30) is waardoor ik van mezelf vind dat ik moet gaan daten.

Heb wel gewoon vrienden enzo, maar ik ben ook gewoon heel graag alleen, thuis, in mijn eigen wereldje zeg maar :) Toen ik jaren terug een relatie had met mijn ex, toen ik op vakantie ging met mijn broertje, langere tijd met vrienden op pad : ik hou niet van compromissen sluiten en ga me altijd aan iemand ergeren als ik te lang met een persoon samen ben. Dus misschien ben ik wel helemaal geen type voor een relatie. Het idee van op date gaan, vind ik ook helemaal niet leuk. Ik ben niet snel echt intrinsiek geïnteresseerd in mensen. Meestal als ze een verhaal beginnen weet ik al na 20 seconden waar het heen gaat, en wil ik het liefste zelf het verhaal aanvullen, zodat het in 1 minuut verteld is in plaats van dat ik een half uur naar iets zit te luisteren waarvan de conclusie al in minuut 1 duidelijk was en wat veel korter had gekund :P

Mja moet dus maar eens goed bij mezelf ten rade gaan. Of het gewoon eens proberen. Ergens begin ik , hoe ouder ik word, steeds meer het idee te krijgen dat ik gewoon geen persoon ben voor een relatie ofzo.
Je zit dus gevangen tussen sociale druk (de verwachting dat ook jij een relatie moet hebben omdat het nou eenmaal zo hoort) en je eigen twijfels over wat je nou eigenlijk wilt.

Het kan hoor, maar waarom ben je er in je hoofd dan toch zo mee bezig en installeer je wel Tinder? Is er ergens niet toch een verlangen om gewoon weer met een leuke meid af te spreken, open ideeën uit te wisselen, seks mee te hebben etc.?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2020 08:21:27 ]
pi_191767341
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je zit dus gevangen tussen sociale druk (de verwachting dat ook jij een relatie moet hebben omdat het nou eenmaal zo hoort) en je eigen twijfels over wat je nou eigenlijk wilt.

Het kan hoor, maar waarom ben je er in je hoofd dan toch zo mee bezig en installeer je wel Tinder? Is er ergens niet toch een verlangen om gewoon weer met een leuke meid af te spreken, open ideeën uit te wisselen, seks mee te hebben etc.?
Ik denk ook een soort bevestiging ofzo.

Zit nu in een cirkeltje van : werken, bij vrienden thuis een biertje doen of in de kroeg op de hoek (sommigen hebben kinderen dus kunnen weinig kanten op), hardlopen (individuele activiteit), Seizoenskaart Ajax dus naar een wedstrijd om de week (daar kom je al helemaal geen fatsoenlijke vrouw tegen natuurlijk) en heel af en toe (2/3 . keer per jaar) naar een festival.

Dan ontmoet je eigenlijk geen vrouwen, krijg ook niet echt aandacht meer van vrouwen, omdat ik (behalve collega's dan) eigenlijk zelden tot nooit met andere vrouwen in aanraking kom. Dan is tinderen toch wel een leuke bevestiging dat je toch nog wel goed in de markt ligt.

En wat betreft dat laatste : ik denk dat ik nu ook niet meer weet, wat ik mis. Toen de relatie met mn ex jaren terug uit ging, vond ik het vreselijk. Het idee om jaren vrijgezel te blijven, vond ik nog erger. Maar langzaam slibde dat weg, en nu weet ik niet eens meer hoe ''dat gevoel'' voelt, om gek te zijn op een vrouw. Maar misschien heeft het ook wel met deze periode te maken, en als straks de zon/lente etc. komt, dat het wel weer gaat toenemen.
pi_191767408
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:29 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik denk ook een soort bevestiging ofzo.

Zit nu in een cirkeltje van : werken, bij vrienden thuis een biertje doen of in de kroeg op de hoek (sommigen hebben kinderen dus kunnen weinig kanten op), hardlopen (individuele activiteit), Seizoenskaart Ajax dus naar een wedstrijd om de week (daar kom je al helemaal geen fatsoenlijke vrouw tegen natuurlijk) en heel af en toe (2/3 . keer per jaar) naar een festival.

Dan ontmoet je eigenlijk geen vrouwen, krijg ook niet echt aandacht meer van vrouwen, omdat ik (behalve collega's dan) eigenlijk zelden tot nooit met andere vrouwen in aanraking kom. Dan is tinderen toch wel een leuke bevestiging dat je toch nog wel goed in de markt ligt.

En wat betreft dat laatste : ik denk dat ik nu ook niet meer weet, wat ik mis. Toen de relatie met mn ex jaren terug uit ging, vond ik het vreselijk. Het idee om jaren vrijgezel te blijven, vond ik nog erger. Maar langzaam slibde dat weg, en nu weet ik niet eens meer hoe ''dat gevoel'' voelt, om gek te zijn op een vrouw. Maar misschien heeft het ook wel met deze periode te maken, en als straks de zon/lente etc. komt, dat het wel weer gaat toenemen.
Ja precies. Ik heb al eerder posts van je gelezen dat je de sociale druk om je heen lastig vindt. Ik trek me daar persoonlijk ook wel vrij veel van aan maar mijn visie is dat veel mensen ook gewoon gelukkig kunnen worden dóór sociale druk omdat het hen soms juist in de mainstream-richting kan drijven. Als al jouw vrienden een partner hebben, word je als single vanzelf outcast. Als al jouw vrienden geen partner hebben dan voel je je als bezet persoon weer onbegrepen.

Mijn familie en vrienden verwachten bijvoorbeeld ook dat ik met een leuke vriendin thuiskom. Ik kan natuurlijk zeggen "haha, ik ben lekker single en tevreden met mezelf" maar ik weet dat die sociale druk mij ook weer een drive geeft om mezelf op dat gebied verder te ontwikkelen. Als ik zie wat voor actie ik daar zelf op heb ondernomen de laatste jaren dan ben ik daar ergens wel trots op.

Je kunt jezelf dus afvragen: Is het inderdaad mogelijk om gelukkig te worden op mezelf of word ik gelukkiger van meegaan met de algemene flow? Persoonlijk ga ik dan toch meer voor optie 2.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2020 08:41:32 ]
pi_191767608
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja precies. Ik heb al eerder posts van je gelezen dat je de sociale druk om je heen lastig vindt. Ik trek me daar persoonlijk ook wel vrij veel van aan maar mijn visie is dat veel mensen ook gewoon gelukkig kunnen worden dóór sociale druk omdat het hen soms juist in de mainstream-richting kan drijven. Als al jouw vrienden een partner hebben, word je als single vanzelf outcast. Als al jouw vrienden geen partner hebben dan voel je je als bezet persoon weer onbegrepen.

Mijn familie en vrienden verwachten bijvoorbeeld ook dat ik met een leuke vriendin thuiskom. Ik kan natuurlijk zeggen "haha, ik ben lekker single en tevreden met mezelf" maar ik weet dat die sociale druk mij ook weer een drive geeft om mezelf op dat gebied verder te ontwikkelen. Als ik zie wat voor actie ik daar zelf op heb ondernomen de laatste jaren dan ben ik daar ergens wel trots op.

Je kunt jezelf dus afvragen: Is het inderdaad mogelijk om gelukkig te worden op mezelf of word ik gelukkiger van meegaan met de algemene flow? Persoonlijk ga ik dan toch meer voor optie 2.
Een paar jaar geleden had ik wss. hetzelfde gezegd als jij, maar ik ben er nu wel achter dat juist de grootste aanjagers van de sociale druk destijds (de meest competitieve figuren), lang niet altijd zo lekker in hun vel zaten als dat zij deden vermoeden (cocaine, burn-out, depressie, zelfs boulimia).

Dit heeft voor mij in zekere zin wel bevestigd dat ik het leven lekker neem zoals het komt. Alleen daarin moet ik nog wel de juiste balans zien te vinden. Soms moet je, om je doelen te bereiken, nu eenmaal wat extra gas geven zodat je, zoals jij aangeeft, daar trots op kunt zijn.

Wat betreft optie 1/2, daar ben ik nog steeds niet achter. Ik weet dat op jezelf blijven met bepaalde nadelen komt. Het meest irritante vind ik nog wel dat ik in het contact met mijn vrienden die wél een partner/kinderen etc. hebben altijd een bepaald belerend/wijsneuzerig toontje meen te bespeuren. Zo van ''ik heb het toch allemaal mooi maar even bereikt''. Terwijl ik dan denk : elke idioot op deze wereld kan kinderen maken, dus waar ben je precies zo trots op. Maar dat is natuurlijk wel de maatschappelijke (en ook biologische) tendens : als je je niet voortplant, is er waarschijnlijk iets mis met je... Je zult dan moeten accepteren dat mensen je af en toe zo benaderen en dat mensen zich (m.i. onterecht) beter dan jou zullen voelen... So be it..
pi_191768629
Denk dat je vooral de sociale fruk voelt omdat je niet echt weet wat je wil. Relatie enz. Ik denk als je weet wat je wel/niet wil of dat hebt gevonden dat die sociale druk je niet meer zo beïnvloedt.

Waarom ga je niet wat anders doen dan Tinder en een keer speeddaten ofzo. Tegenwoordig heb je allemaal leuke manieren van daten. Of wat vaker naar dingen gaan waar vrouwen komen.
pi_191770031
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 09:06 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden had ik wss. hetzelfde gezegd als jij, maar ik ben er nu wel achter dat juist de grootste aanjagers van de sociale druk destijds (de meest competitieve figuren), lang niet altijd zo lekker in hun vel zaten als dat zij deden vermoeden (cocaine, burn-out, depressie, zelfs boulimia).

Dit heeft voor mij in zekere zin wel bevestigd dat ik het leven lekker neem zoals het komt. Alleen daarin moet ik nog wel de juiste balans zien te vinden. Soms moet je, om je doelen te bereiken, nu eenmaal wat extra gas geven zodat je, zoals jij aangeeft, daar trots op kunt zijn.

Wat betreft optie 1/2, daar ben ik nog steeds niet achter. Ik weet dat op jezelf blijven met bepaalde nadelen komt. Het meest irritante vind ik nog wel dat ik in het contact met mijn vrienden die wél een partner/kinderen etc. hebben altijd een bepaald belerend/wijsneuzerig toontje meen te bespeuren. Zo van ''ik heb het toch allemaal mooi maar even bereikt''. Terwijl ik dan denk : elke idioot op deze wereld kan kinderen maken, dus waar ben je precies zo trots op. Maar dat is natuurlijk wel de maatschappelijke (en ook biologische) tendens : als je je niet voortplant, is er waarschijnlijk iets mis met je... Je zult dan moeten accepteren dat mensen je af en toe zo benaderen en dat mensen zich (m.i. onterecht) beter dan jou zullen voelen... So be it..
ach mensen hebben ALTIJD wel een mening.
Is het niet over je single-status... dan wel over je vriendin.

Laat ze lekker.. jouw leven.
En er is altijd wel iemand die vindt dat je dingen anders had moeten doen.
pi_191771154
Als mensen jou naar links swipen, zie je ze dan ook nooit meer in Tinder? Ben stiekem benieuwd wie mij naar links swiped... Want heel veel meiden kom ik steeds opnieuw (dagen of weken) tegen ondanks dat ik ze naar rechts swipe, dus ik denk dan dat ze mij nog niet geliked hebben?
pi_191772640
Gisterenavond uitgeweest en wat gesprekjes aan geknoopt. Maareh weinig succes.

Maar goede skill om te bezitten, slap ouwehoeren, dat is een beetje ondergesneeuwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191775086
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:34 schreef ludovico het volgende:
Gisterenavond uitgeweest en wat gesprekjes aan geknoopt. Maareh weinig succes.

Maar goede skill om te bezitten, slap ouwehoeren, dat is een beetje ondergesneeuwd.
Jij hebt geen succes meer nodig. Investeer alles in die leuke Amerikaanse. Dat heeft overlevingskansen, van de rest is dat niet te zeggen.
pi_191775392
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij hebt geen succes meer nodig. Investeer alles in die leuke Amerikaanse. Dat heeft overlevingskansen, van de rest is dat niet te zeggen.
Mwoah uitgaan is gewoon leuker als je mensen ontmoet, hoeven niet perse vrouwen te zijn.

Amerikaanse geef ik alle aandacht verder ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191776340
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij hebt geen succes meer nodig. Investeer alles in die leuke Amerikaanse. Dat heeft overlevingskansen, van de rest is dat niet te zeggen.
Wellicht niet als ze hier mee zou kunnen lezen :)
pi_191789188
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:34 schreef ludovico het volgende:
Gisterenavond uitgeweest en wat gesprekjes aan geknoopt. Maareh weinig succes.

Maar goede skill om te bezitten, slap ouwehoeren, dat is een beetje ondergesneeuwd.
Ik vind dit ook moeilijk de laatste jaren man :'(

Toen ik 22 ofzo was, deed ik dit zonder problemen. Geen idee meer waar ik het toen over had. Wou echt dat ik dit beter kon.
pi_191793229
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:18 schreef Scrapyard het volgende:
Wel raar hoe dat werkt bij Tinder:

Dag 1 van gebruik : over de honderd likes.
Dag 2 : zelfde
Dag 3: zelfde
Dag 4 : zelfde
Dag 5: enkele tientallen
Dag 6: Alleen twee likes vrouwen van over de 50 jaar
Dag 7: een like van een transgender en twee overduidelijke nepprofielen.

Jammer dat het zo werkt eigenlijk. Dan blijft tinder slechts een paar dagen interessant om op je telefoon te houden. Daarna moet je het eigenlijk verwijderen en over een paar dagen/weken herinstalleren.
Het model is erop gebouwd om knappe vrouwen te houden, want zo blijven de mannen die eerder geneigd zullen zijn om ervoor te betalen.
pi_191793309
Okcupid account maar gedelete, niet aan te raden.
pi_191794459
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 13:15 schreef Craptacular het volgende:
Okcupid account maar gedelete, niet aan te raden.
Iets meer uitleg? Teveel internationals?
pi_191794489
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 08:48 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik vind dit ook moeilijk de laatste jaren man :'(

Toen ik 22 ofzo was, deed ik dit zonder problemen. Geen idee meer waar ik het toen over had. Wou echt dat ik dit beter kon.
Zit ook enorm verschil in kroegpraat of praten tijdens dates. In de kroeg pers ik er meestal ook met moeite een "kom je hier vaker?" uit?
pi_191796843
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Generationalpha het volgende:
Okcupid account maar gedelete, niet aan te raden.
Iets meer uitleg? Teveel internationals?
Internationals en ook vrij veel lelijke vrouwen. Heb het idee dat daar meer alternatievelingen zitten.

Inner Circle is overigens wel aan te raden. Vrouwen variëren van knap tot buitencategorie knap
pi_191797169
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij hebt geen succes meer nodig. Investeer alles in die leuke Amerikaanse. Dat heeft overlevingskansen, van de rest is dat niet te zeggen.
Zo'n lange afstand heeft juist weinig kans. Je kan beter juist proberen iets te vinden in Nederland.
pi_191797287
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zo'n lange afstand heeft juist weinig kans. Je kan beter juist proberen iets te vinden in Nederland.
Je maakt OOK geen ruzie...
pi_191798477
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je maakt OOK geen ruzie...
Ik ben niet zo van het suger coaten.
pi_191799160
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het suger coaten.
Het is dan ook niet jouw relatie

Maar sugar coaten is volgens mij wat anders dan geen ruzie maken omdat je elkaar nooit in de weg loopt :)
pi_191799193
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Internationals en ook vrij veel lelijke vrouwen. Heb het idee dat daar meer alternatievelingen zitten.

Inner Circle is overigens wel aan te raden. Vrouwen variëren van knap tot buitencategorie knap
Inner Circle lijken me niet de meest prettige typjes ofwel? Van die figuren die nooit de ring A10 verlaten en daar ook nog trots op zijn.

Of valt dat wel mee?
  maandag 2 maart 2020 @ 18:57:38 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191799465
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Inner Circle lijken me niet de meest prettige typjes ofwel? Van die figuren die nooit de ring A10 verlaten en daar ook nog trots op zijn.

Of valt dat wel mee?
Dat is toch die website waar je alleen op wordt toegelaten onder bepaalde eisen? Niet echt verbazingwekkend dan ;)
pi_191799475
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het is dan ook niet jouw relatie

Maar sugar coaten is volgens mij wat anders dan geen ruzie maken omdat je elkaar nooit in de weg loopt :)
Oh, ik dacht dat je mij bedoelde met ruzie maken. :+
pi_191799593
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Internationals en ook vrij veel lelijke vrouwen. Heb het idee dat daar meer alternatievelingen zitten.

Inner Circle is overigens wel aan te raden. Vrouwen variëren van knap tot buitencategorie knap
Ik vind inner circle dus echt 10x niks. Je MOET mensen lid maken om bepaalde dingen te kunnen, waaronder reageren of lezen van berichten (als ik me niet vergis). En ik vind het nogal prestigieus en elitair. Niet mijn mensen.. hoewel het al lang niet meer alleen voor “mooie succesvolle” mensen is.
Sarcasme. Herken het.
pi_191804860
quote:
6s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch die website waar je alleen op wordt toegelaten onder bepaalde eisen? Niet echt verbazingwekkend dan ;)
Geen tokkies met overgewicht. Wel echt veel mooie mensen, maar wat al gezegd is het zijn wel bepaalde types.
pi_191805041
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 08:48 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik vind dit ook moeilijk de laatste jaren man :'(

Toen ik 22 ofzo was, deed ik dit zonder problemen. Geen idee meer waar ik het toen over had. Wou echt dat ik dit beter kon.
Toen waren je gesprekspartners waarschijnlijk ook jonger dan jij (onder de 22) en sneller onder de indruk. Dus dat houdt gesprekken levendig.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_191806950
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Toen waren je gesprekspartners waarschijnlijk ook jonger dan jij (onder de 22) en sneller onder de indruk. Dus dat houdt gesprekken levendig.
Klopt.

Nu ligt er voor mijn gevoel ook meer druk op gesprekken. Als ik terug denk aan hoe veel vrouwen qua gedrag waren begin 20 zo'n beetje, is dat vaak speels, uitdagend, vrolijk.

Veel vrouwen van rond de 30 (vooral singles), zijn vaak cynisch, hebben zichzelf allerlei dingen aangepraat (ik ben heel ambitieus, ik ben dit, ik ben dat), hebben vaak ook al een muurtje om zichzelf heen gebouwd door mislukte / pijnlijke ervaringen met mannen.

Dat maakt het er m.i. niet veel makkelijker op om gewoon een leuk, ongedwongen gesprek te hebben.
pi_191807815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:27 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Klopt.

Nu ligt er voor mijn gevoel ook meer druk op gesprekken. Als ik terug denk aan hoe veel vrouwen qua gedrag waren begin 20 zo'n beetje, is dat vaak speels, uitdagend, vrolijk.

Veel vrouwen van rond de 30 (vooral singles), zijn vaak cynisch, hebben zichzelf allerlei dingen aangepraat (ik ben heel ambitieus, ik ben dit, ik ben dat), hebben vaak ook al een muurtje om zichzelf heen gebouwd door mislukte / pijnlijke ervaringen met mannen.

Dat maakt het er m.i. niet veel makkelijker op om gewoon een leuk, ongedwongen gesprek te hebben.
Maar de druk die jij ervaart... is jouw druk en jouw interpretatie.
Dat hoeft helemaal niet ook zo te zijn aan de overkant.

En als het ECHT klikt... heb je dat issue ook waarschijnlijk gewoon niet.
pi_191808300
Je moet ook niet vergeten dat jijzelf in die tijd natuurlijk ook veranderd bent. Je hebt meer bagage dan je had toen je 20/25 was. Net als die vrouwen die je nu tegenkomt in je sociale kring. Maar toch hoeft dat verder geen belemmering te zijn om eens een avondje lekker slap te ouwehoeren met een dame. Doe het regelmatig, face2face of op whatsapp.
Het is wat.......
pi_191808353
Ik had een leuke match, die was onderweg naar wintersport. Dus tijdens die wintersport best nog wat geappt. Afgesproken om binnenkort wat te drinken.

Nu is ze terug in Utrecht en laat ze je links liggen.... Heerlijk die dating apps :D
pi_191808678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik had een leuke match, die was onderweg naar wintersport. Dus tijdens die wintersport best nog wat geappt. Afgesproken om binnenkort wat te drinken.

Nu is ze terug in Utrecht en laat ze je links liggen.... Heerlijk die dating apps :D
Mja nu weer druk met dr leven :)
pi_191808683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:40 schreef gooddaddy het volgende:
Je moet ook niet vergeten dat jijzelf in die tijd natuurlijk ook veranderd bent. Je hebt meer bagage dan je had toen je 20/25 was. Net als die vrouwen die je nu tegenkomt in je sociale kring. Maar toch hoeft dat verder geen belemmering te zijn om eens een avondje lekker slap te ouwehoeren met een dame. Doe het regelmatig, face2face of op whatsapp.
Jij? Nooit _O-
pi_191808776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:27 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Klopt.

Nu ligt er voor mijn gevoel ook meer druk op gesprekken. Als ik terug denk aan hoe veel vrouwen qua gedrag waren begin 20 zo'n beetje, is dat vaak speels, uitdagend, vrolijk.

Veel vrouwen van rond de 30 (vooral singles), zijn vaak cynisch, hebben zichzelf allerlei dingen aangepraat (ik ben heel ambitieus, ik ben dit, ik ben dat), hebben vaak ook al een muurtje om zichzelf heen gebouwd door mislukte / pijnlijke ervaringen met mannen.

Dat maakt het er m.i. niet veel makkelijker op om gewoon een leuk, ongedwongen gesprek te hebben.
Valt mij ook op. Iedereen is zo serieus en nul humor.
pi_191808808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij? Nooit _O-
^O^
Het is wat.......
pi_191808936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:12 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Valt mij ook op. Iedereen is zo serieus en nul humor.
Kennelijk praat je dan toch met de verkeerde personen :)
pi_191809970
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:27 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Klopt.

Nu ligt er voor mijn gevoel ook meer druk op gesprekken. Als ik terug denk aan hoe veel vrouwen qua gedrag waren begin 20 zo'n beetje, is dat vaak speels, uitdagend, vrolijk.

Veel vrouwen van rond de 30 (vooral singles), zijn vaak cynisch, hebben zichzelf allerlei dingen aangepraat (ik ben heel ambitieus, ik ben dit, ik ben dat), hebben vaak ook al een muurtje om zichzelf heen gebouwd door mislukte / pijnlijke ervaringen met mannen.

Dat maakt het er m.i. niet veel makkelijker op om gewoon een leuk, ongedwongen gesprek te hebben.
Dit is wel een heel cynische inslag, je hebt al tijden geen date meer gehad pik. :P Probeer het nou gewoon eens, ga er zelf positief in en kijk of je je vibe goed kunt overbrengen. Whatsappgesprekken zijn nou eenmaal vaak kut. En ook gedeelde kutervaringen over bijvoorbeeld exen kunnen met een beetje zelfspot best tot hilariteit leiden.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 11:38:47 ]
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:58:34 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191810268
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 23:45 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Geen tokkies met overgewicht. Wel echt veel mooie mensen, maar wat al gezegd is het zijn wel bepaalde types.
Die kom ik sowieso maar weinig tegen op apps. Vrij nutteloze app dus als het vooral types die in lala-land leven en zichzelf vooral geweldig vinden.
pi_191810567
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
ergewicht. Wel echt veel mooie mensen, maar wat al gezegd is het zijn wel bepaalde types.
Die kom ik sowieso maar weinig tegen op apps. Vrij nutteloze app dus als het vooral types die in lala-land leven en zichzelf vooral geweldig vinden.
Valt mee hoor, het zijn gewoon mensen met een goede baan en zaakjes op orde. :)
pi_191812821
Deze week 2 dates staan. Morgen en overmorgen. Snap wel een beetje dat mensen een tijdje vrijgezel zijn. Aanvoer is best hoog. :')
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:17:39 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191813040
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Valt mee hoor, het zijn gewoon mensen met een goede baan en zaakjes op orde. :)
Dat versta ik eigenlijk totaal niet onder lala-land ;)

Meer van die types die niet verder kijken dan hun neus lang is, de halve wereld over reizen en daarmee verder willen gaan maar ondertussen wel verwachten dat er een man thuis op ze gaat zitten wachten.
pi_191813248
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:17 schreef S95Sedan het volgende:

Meer van die types die niet verder kijken dan hun neus lang is, de halve wereld over reizen en daarmee verder willen gaan maar ondertussen wel verwachten dat er een man thuis op ze gaat zitten wachten.
Ik heb niet het idee dat die vrouwen op zoek zijn naar een man die thuis gaat zitten. Ze hebben gewoon een actief (sport reizen werk) leven en zoeken iemand die ook zoiets heeft. Niet zo raar toch. Snap de haat niet zo, lijkt meer op een soort van afgunst.
pi_191813289
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat versta ik eigenlijk totaal niet onder lala-land ;)

Meer van die types die niet verder kijken dan hun neus lang is, de halve wereld over reizen en daarmee verder willen gaan maar ondertussen wel verwachten dat er een man thuis op ze gaat zitten wachten.
Ik denk dat die vrouwen vooral verwachten dat je jezelf kunt bedruipen en niet gaat lopen zeuren dat ze veel te veel een eigen leven hebben.

Ipv dat ze willen dat je gedwee op de deurmat ligt te wachten tot ze weer thuis komen.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:35:33 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191814170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:35 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat die vrouwen op zoek zijn naar een man die thuis gaat zitten. Ze hebben gewoon een actief (sport reizen werk) leven en zoeken iemand die ook zoiets heeft. Niet zo raar toch. Snap de haat niet zo, lijkt meer op een soort van afgunst.
Dat niet zozeer, meer dat het onrealistische verwachtingen zijn.
Soms dan moet je gewoon keuzes maken in het leven en ik heb het idee dat men alles maar wil kunnen doen en laten tegenwoordig.

Laatste date hier was ook zo'n zweefteef/reistype, wel iets willen opbouwen hier maar ondertussen jaren/maanden op reis zijn. Dan sta je toch ook nergens voor als persoon en daten schiet op die manier toch ook totaal niet op.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik denk dat die vrouwen vooral verwachten dat je jezelf kunt bedruipen en niet gaat lopen zeuren dat ze veel te veel een eigen leven hebben.

Ipv dat ze willen dat je gedwee op de deurmat ligt te wachten tot ze weer thuis komen.
Dat lijkt mij vanzelfsprekend natuurlijk anders krijg je nooit iets gelijkwaardig.
pi_191814561
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 13:25:56 ]
  woensdag 4 maart 2020 @ 12:27:55 #52
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_191827048
Is dat Paiq nog relevant? Ik heb er in een ver verleden nog via gedate, maar op een gegeven moment werd het aanbod van niet-onknappe-vrouwen wel erg mager. Ik hoorde er afgelopen weekend toevallig mijn schoonzus over, omdat zij daarmee aan het daten was en zij is toch zeker wel een knap meisje.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_191827286
Ben aan het daten met iemand via Paiq. Niet onknap.
Maar ik denk dat Paiq wel meer voor de 40+ -ers is
Het is wat.......
pi_191827296
Vandeweek uit verveling Badoo nog een geïnstalleerd. Gehalte aan tokkies lijkt enorm te zijn afgenomen
Het is wat.......
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:17:39 #55
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_191827774
Tinder helemaal uitgespeeld bijna. Weet al precies wat ik wil achterhalen in een gesprek: of een man al volwassen is.

Nu op Facebook iemand gevonden waar ik mezelf wel mee zie trouwen. Lijkt geen player te zijn. Fingers crossed. Heb hem uit gevraagd.
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:19:39 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_191827809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:17 schreef Mishu het volgende:
Tinder helemaal uitgespeeld bijna. Weet al precies wat ik wil achterhalen in een gesprek: of een man al volwassen is.

Nu op Facebook iemand gevonden waar ik mezelf wel mee zie trouwen. Lijkt geen player te zijn. Fingers crossed. Heb hem uit gevraagd.
haha, dan stop maar met daten _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_191828057
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

haha, dan stop maar met daten _O-.
^O^
Exactly.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191832085
Tinder ook bijna uitgespeeld vrees ik, na 1,5 week.

Ging als een speer de eerste dagen (richting de 500+ likes, ik doe zelf niet aan likes uitdelen maar wacht tot ik word geliked, en dan vis ik de krenten uit de pap, andersom werkt op de 1 of andere manier niet bij mij). Toen heb ik zelf een eerste saneringsronde uitgevoerd door alle likes van vrouwen die het écht niet gingen worden er uit te halen (ca. - 130).

Daarna een 2e saneringsronde van vrouwen die eigenlijk buiten mijn gewenste leeftijdscategorie vallen (had de fuiken vol open gezet, maar jonger dan 22 en ouder dan 32 gaat 'm niet worden). Nog eens - ca. 150 vrouwen.

Hield er toen nog ca 300 over, en met de knapste/leukste uitstraling heb ik toen een match gemaakt (ca. 100). De rest heb ik nog even op stand by laten staan.

Maar elke dag komen er nu nog ergens tussen de 5 en 10 likes bij (soms een héle mooie, maar ca. 90% is nu weird/zwaar onder niveau), maar gaan er ook weer zo'n 20 vanaf, van chicks die kennelijk hun account verwijderen of die de match verwijderen omdat ik niet snel genoeg een gesprek opstart. Dus als ik deze lijn doortrek, sta ik over 2 weken weer rond de nul :')

Kennelijk is tinder zo geprogrammeerd dat je er als man binnen een bepaalde termijn ook weer opgesodemieterd moet zijn.
pi_191832917
Likes krijgen? Hoe dan? :o
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:26:55 #61
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_191839280
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:07 schreef Faxie het volgende:
Likes krijgen? Hoe dan? :o
In een courante plaats buiten Zeeland gaan wonen?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_191839423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Detroit het volgende:

[..]

In een courante plaats buiten Zeeland gaan wonen?
Als ik een dag in de grote stad was had ik ook amper likes gekregen ;(
pi_191839459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:18 schreef Scrapyard het volgende:
Kennelijk is tinder zo geprogrammeerd dat je er als man binnen een bepaalde termijn ook weer opgesodemieterd moet zijn.
Lijkt er wel een beetje op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191841077
Ik heb mijn tinder account verwijderd (ook van facebook) en toen overnieuw begonnen. Toen stroomde het weer binnen.

Heb gister een leuke date gehad met een chick. Girlfriend material, hoogbegaafd, rich kid maar super nuchter, bereisd en humorvol. Alleen rookt ze. ;(

Vandaag date 2 met een chick die advocaat is (date 2 met haar). Hoop een beetje dat het kut is anders heb ik een luxe probleem. Wil ook geen mensen aan het lijntje houden.
pi_191841082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:18 schreef Scrapyard het volgende:

Maar elke dag komen er nu nog ergens tussen de 5 en 10 likes bij (soms een héle mooie, maar ca. 90% is nu weird/zwaar onder niveau), maar gaan er ook weer zo'n 20 vanaf, van chicks die kennelijk hun account verwijderen of die de match verwijderen omdat ik niet snel genoeg een gesprek opstart. Dus als ik deze lijn doortrek, sta ik over 2 weken weer rond de nul
Waarom niet ff tijd besteden aan het sturen van berichtjes? Het kost even tijd, maar als je gewoon een leuk berichtje stuurt zijn vrouwen altijd wel bereid om wat terug te sturen. Zo kan je ook meteen meten hoe ze zijn.
pi_191841144
Dat hele “onder niveau” impliceert kennelijk dat je jezelf meer waard vind.

Maar gaat het niet juist om de ander?

Alleen al de hele gedachtengang is kennelijk dat je een recht op een bepaalde knapheid?

Blijf dat raar vinden.

Het is geen nieuwe jas of hippe pet toch?
Of zijn er bestaande richtlijnen mbt waar je recht op hebt die ik heb gemist?
pi_191841172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat hele “onder niveau” impliceert kennelijk dat je jezelf meer waard vind.

Maar gaat het niet juist om de ander?

Alleen al de hele gedachtengang is kennelijk dat je een recht op een bepaalde knapheid?

Blijf dat raar vinden.

Het is geen nieuwe jas of hippe pet toch?
Onzeker much?

Niet raar dat hij een selectie toepast op wat hij aantrekkelijk vindt. Dat is 100% zijn goed recht.
pi_191841191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Onzeker much?

Niet raar dat hij een selectie toepast op wat hij aantrekkelijk vindt. Dat is 100% zijn goed recht.
Wat heeft of ik onzeker ben er nou weer mee te maken.

Maar onder niveau impliceert dat er een minimaal niveau is :)
Dus vandaar.

En natuurlijk mag selecteren.. that’s the point op tinder toch :)
Alleen nu klinkt het alsof er richtlijnen en verworven rechten zijn.
pi_191841194
Ik heb wel paar leuke meiden op Paiq niet echt allemaal gelijk in richting daten ofzo. Maar wel leuk om mee te kletsen even via whatsapp. Weet niet wie weet komt er nog wat uit, maar te vroeg om te zeggen allemaal.
Do what you love, love what you do!
pi_191841234
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat heeft of ik onzeker ben er nou weer mee te maken.

Maar onder niveau impliceert dat er een minimaal niveau is
Dus vandaar.

En natuurlijk mag selecteren.. that’s the point op tinder toch
Alleen nu klinkt het alsof er richtlijnen en verworven rechten zijn.
Hij mag vinden dat hij een bepaald niveau verdiend of dat niveau ook wat van hem moet hebben is een 2e. :Y
Ik heb dat zelf ook. Als je dik bent of misschien zelfs een beetje chubby dan blief ik je niet. Ik ben zelf heel sportief en vind dat niet aantrekkelijk.

Overigens heb ik nu al vaker van vrouwen gehoord dat ik "goed" in daten ben. Blijkbaar zijn de meeste mannen van het niveau in First Dates en kunnen geen gesprek houden. Komen al die uurtjes aan de bar in de kroeg toch van pas. :')
pi_191841290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:35 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hij mag vinden dat hij een bepaald niveau verdiend of dat niveau ook wat van hem moet hebben is een 2e. :Y
Ik heb dat zelf ook. Als je dik bent of misschien zelfs een beetje chubby dan blief ik je niet. Ik ben zelf heel sportief en vind dat niet aantrekkelijk.

Overigens heb ik nu al vaker van vrouwen gehoord dat ik "goed" in daten ben. Blijkbaar zijn de meeste mannen van het niveau in First Dates en kunnen geen gesprek houden. Komen al die uurtjes aan de bar in de kroeg toch van pas. :')
Mja maar jou hoor ik niet zeggen dat iemand die chubby is.. beneden je niveau is.
Wel dat je dat niet mooi vind.
Klinkt toch subtiel anders :)
Is meer een mening van hoe de ander eruit ziet.. dan dat je ergens recht op zou hebben danwel dat verdiend om wie je bent.
Verschil in arrogantie :)

Overigens... daten met iemand die zn mond niet open doet... is toch de hel? _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben geen 20... wellicht denk je dan sowieso anders over wat je nou echt belangrijk vind... :)
pi_191841317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar jou hoor ik niet zeggen dat iemand die chubby is.. beneden je niveau is.
Wel dat je dat niet mooi vind.
Klinkt toch subtiel anders :)
Is meer een mening van hoe de ander eruit ziet.. dan dat je ergens recht op zou hebben danwel dat verdiend om wie je bent.
Verschil in arrogantie :)

Overigens... daten met iemand die zn mond niet open doet... is toch de hel? _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben geen 20... wellicht denk je dan sowieso anders over wat je nou echt belangrijk vind... :)
Oh maar ik ben ook achterin de 30 hoor. Ergens snap ik je wel. Ik serveer mensen niet af om hun voorkomen. Misschien bedoelt hij dat ook niet.

Doorratelen is vaak een teken van onzekerheid.
pi_191841359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:48 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Oh maar ik ben ook achterin de 30 hoor. Ergens snap ik je wel. Ik serveer mensen niet af om hun voorkomen. Misschien bedoelt hij dat ook niet.

Doorratelen is vaak een teken van onzekerheid.
pff die gast was strontvervelend.. ging beetje zitten doen alsof hij mijn werk beter kon dan ik.
Nou zijn er genoeg mensen die dat kunnen... kantoor hier lopen er genoeg.
maar die werken dan niet op de sales afdeling doorgaans :)
en er zijn ook mannen waar ik bij wijze van spreken.. accuut een slappe van zou krijgen.
(ook ik ben een mens tenslotte)
maar dat zijn er dan geen 200 op 300 :)

en ik denk wel dat ie dat bedoeld.. want zijn zwaar onder niveau zonder ze ooit gesproken te hebben :)
pi_191928802
Als jullie een match hebben en diegene zegt alleen zoiets als ''hoi'' ofzo, gaan jullie daar dan serieus een gesprek mee proberen op te starten?

In het begin probeerde ik dan met nog wel met een vriendelijk zinnetje het gesprek op gang te brengen, maar ik heb steeds vaker het gevoel dat dit soort figuren juist graag wil dat jij je best gaat doen, zodat zij lekker arrogant/passief kunnen doen (daar voelen ze zich dan goed bij ofzo)
  maandag 9 maart 2020 @ 20:32:43 #75
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191928959
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:25 schreef Scrapyard het volgende:
Als jullie een match hebben en diegene zegt alleen zoiets als ''hoi'' ofzo, gaan jullie daar dan serieus een gesprek mee proberen op te starten?

In het begin probeerde ik dan met nog wel met een vriendelijk zinnetje het gesprek op gang te brengen, maar ik heb steeds vaker het gevoel dat dit soort figuren juist graag wil dat jij je best gaat doen, zodat zij lekker arrogant/passief kunnen doen (daar voelen ze zich dan goed bij ofzo)
Hier doe ik dat wel bij elke match, puur omdat ik geen behoefte heb om mee te doen met hoe iedereen al omgaat met zulke apps.

En ik denk dat je alleen jezelf ermee hebt als je op basis van zoiets mensen uit gaat sluiten.

Moet wel zeggen dat als iemand korte antwoorden blijft geven ik het wel afkap want dat heeft totaal geen zin.
  maandag 9 maart 2020 @ 21:22:40 #76
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191930034
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:25 schreef Scrapyard het volgende:
Als jullie een match hebben en diegene zegt alleen zoiets als ''hoi'' ofzo, gaan jullie daar dan serieus een gesprek mee proberen op te starten?

In het begin probeerde ik dan met nog wel met een vriendelijk zinnetje het gesprek op gang te brengen, maar ik heb steeds vaker het gevoel dat dit soort figuren juist graag wil dat jij je best gaat doen, zodat zij lekker arrogant/passief kunnen doen (daar voelen ze zich dan goed bij ofzo)
Als ik 1 of 2 korte antwoorden achter elkaar krijg zonder dat het uitnodigt tot een verder gesprek dan steek ik er geen energie meer in.
pi_191931599
Komt zelden voor dat een vrouw zelf met een leuke opener komt.
pi_191934071
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier doe ik dat wel bij elke match, puur omdat ik geen behoefte heb om mee te doen met hoe iedereen al omgaat met zulke apps.

En ik denk dat je alleen jezelf ermee hebt als je op basis van zoiets mensen uit gaat sluiten.

Moet wel zeggen dat als iemand korte antwoorden blijft geven ik het wel afkap want dat heeft totaal geen zin.
Het moet op een zeker moment wel een gesprek worden waar beiden kennelijk tijd en aandacht in willen steken. En liefst dan op een manier dat het niet voelt alsof je continu moet werken om het gesprek te laten lopen :)
pi_191934735
Het moet wel een beetje vanzelf gaan ja.
Het is wat.......
pi_191935911
Sowieso moet je eigenlijk niet veel texten. Zorg gewoon voor een snelle date.
pi_191936106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 09:34 schreef Craptacular het volgende:
Sowieso moet je eigenlijk niet veel texten. Zorg gewoon voor een snelle date.
Daar ben ik normaal ook voor ja. Maar als je na twee zinnen als niets meer te vertellen hebt, dan heeft een date ook weinig zin.
Het is wat.......
pi_191936416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 09:47 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Daar ben ik normaal ook voor ja. Maar als je na twee zinnen als niets meer te vertellen hebt, dan heeft een date ook weinig zin.
Dat zegt niks. Je kan geweldig online klikken en dan op een date niks te vertellen hebben. Hoewel ik nooit een date heb gehad waar het stilvalt.
pi_191937473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 10:10 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Je kan geweldig online klikken en dan op een date niks te vertellen hebben. Hoewel ik nooit een date heb gehad waar het stilvalt.
Ik had het laatst online een leuke klik, niet echt meteen overeenkomende interesses maar het gesprek liep goed door en was oprecht gezellig, dus ik pakte ook door en ging snel na een paar dagen op date. Een uur voordat ik moest gaan kreeg ik cold feet maar toch doorgezet. Eenmaal daar kwamen we aan de praat, voornamelijk koetjes en kalfjes en we vielen veel in herhaling en ik moest het uit mn tenen te halen om het gesprek door te zetten. Daarnaast ook écht geen overeenkomende interesses Ik kreeg na een uur al het idee dat het hem niet ging worden, ik heb toch de hele avond doorgezet omdat ik het van mezelf "een kans moest geven" althans dat hield ik mezelf maar voor... echter heb ik er gewoon te lang gezeten met vrijwel meteen een opgelaten gevoel van "dit klikt eigenlijk niet".

Ik durfde niet meteen te zeggen dat het hem niet ging worden en heb dit na de date gewoon wel vriendelijk geappt dat de klik er niet was. Liever had ik het mezelf gewoon eerder zien zeggen en aangeven maar daar voelde ik me te opgelaten over. Achteraf gezien had ik mezelf het uren opgelaten en ongemakkelijk voelen bespaard als ik meteen door de zure appel heen had gebeten en meteen gezegd toen ik het voelde dat de klik er niet was en weer gaan.

Ik heb er wel van geleerd dat ik dat in het vervolg beter kan doen, dan uren je ongemakkelijk voelen en geconflicteerde gevoelens te hebben om het uit te zitten en elkaars tijd te gaan zitten verdoen. Iemand anders ervaringen mee?

Ik heb mn profiel ook aangepast naar meer mijn interesses en wat me echt boeit, (ik had het eerst meer algemeen gelaten) dan krijg ik iets minder aanspraak wellicht, maar wel mensen die toch meer in mijn straatje zullen liggen wanneer ik aanspraak krijg.
pi_191937937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:27 schreef Grayfoxhound het volgende:
eteen te zeggen dat het hem niet ging worden en heb dit na de date gewoon wel vriendelijk geappt dat de klik er niet was. Liever had ik het mezelf gewoon eerder zien zeggen en aangeven maar daar voelde ik me te opgelaten over. Achteraf gezien had ik mezelf het uren opgelaten en ongemakkelijk voelen bespaard als ik meteen door de zure appel heen had gebeten en meteen gezegd toen ik het voelde dat de klik er niet was en weer gaan.

Ik heb er wel van geleerd dat ik dat in het vervolg beter kan doen, dan uren je ongemakkelijk voelen en geconflicteerde gevoelens te hebben om het uit te zitten en elkaars tijd te gaan zitten verdoen. Iemand anders ervaringen mee?

Ik heb mn profiel ook aangepast naar meer mijn interesses en wat me echt boeit, (ik had het eerst meer algemeen gelaten) dan krijg ik iets minder aanspraak wellicht, maar wel mensen die toch meer in mijn straatje zullen liggen wanneer ik aanspraak krijg.
Gewoon geen drankje meer bestellen. Dat is wel een teken dat je weg wilt. :D
pi_191937964
Vriend van mij vertelde dat hij momenteel 5 verschillende dames van Tinder aan het daten is en dat ze het alle 5 ook weten dat hij meerdere dames date.

Maar blijkbaar is dat voor hun geen enkel probleem :+ En volgens hem zijn ze zelf niet andere aan het daten.
pi_191937972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:56 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Gewoon geen drankje meer bestellen. Dat is wel een teken dat je weg wilt. :D
Haha, dat is een mooie inderdaad, echter had ik bij de ander thuis afgesproken. Daar had ik voorheen wel goede ervaringen mee. Dit was de 1e keer dat ik echt dacht, nee dit is het hem niet...

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:57 schreef Solid-Snake het volgende:
Vriend van mij vertelde dat hij momenteel 5 verschillende dames van Tinder aan het daten is en dat ze het alle 5 ook weten dat hij meerdere dames date.

Maar blijkbaar is dat voor hun geen enkel probleem :+ En volgens hem zijn ze zelf niet andere aan het daten.
Ja maar dat blijft tricky, ok 5 zijn veel, maar ben je dan al meteen exclusief als je iemand date? Of is dat grijs gebied? Je bent enkel aan het daten, je gaat niet meteen een exclusieve verbinding aan. Als je na een x of 2/3 daten met een persoon dat nog doet vind ik het wellicht wel raar, je moet dan ongeveer wel weten of je het door wilt zetten of niet.
pi_191938163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:57 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Haha, dat is een mooie inderdaad, echter had ik bij de ander thuis afgesproken. Daar had ik voorheen wel goede ervaringen mee. Dit was de 1e keer dat ik echt dacht, nee dit is het hem niet...
[..]

Ja maar dat blijft tricky, ok 5 zijn veel, maar ben je dan al meteen exclusief als je iemand date? Of is dat grijs gebied? Je bent enkel aan het daten, je gaat niet meteen een exclusieve verbinding aan. Als je na een x of 2/3 daten met een persoon dat nog doet vind ik het wellicht wel raar, je moet dan ongeveer wel weten of je het door wilt zetten of niet.
Hij had simpelweg niet verwacht dat het met alle 5 goed zou gaan. Maar ze wilde allemaal meer na de eerste date.

Dus hij zit daardoor met best een dilemma.
pi_191938267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hij had simpelweg niet verwacht dat het met alle 5 goed zou gaan. Maar ze wilde allemaal meer na de eerste date.

Dus hij zit daardoor met best een dilemma.
En een luxe positie :7
pi_191938515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hij had simpelweg niet verwacht dat het met alle 5 goed zou gaan. Maar ze wilde allemaal meer na de eerste date.

Dus hij zit daardoor met best een dilemma.
Wat wil hij
  dinsdag 10 maart 2020 @ 12:41:50 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191938684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 06:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het moet op een zeker moment wel een gesprek worden waar beiden kennelijk tijd en aandacht in willen steken. En liefst dan op een manier dat het niet voelt alsof je continu moet werken om het gesprek te laten lopen :)
Dat lijkt mij vanzelfsprekend, ik spreek ook niet af met mensen die weinig tot niks te vertellen hebben op de app want als dat al teveel werk is hoe is iemand dan wel niet tijdens een normaal gesprek.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:57 schreef Solid-Snake het volgende:
Vriend van mij vertelde dat hij momenteel 5 verschillende dames van Tinder aan het daten is en dat ze het alle 5 ook weten dat hij meerdere dames date.

Maar blijkbaar is dat voor hun geen enkel probleem :+ En volgens hem zijn ze zelf niet andere aan het daten.
Hij gelooft ook nog in sinterklaas? :+
pi_191938716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wat wil hij
Het gaat hem niet om seks in ieder geval.
pi_191938754
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vanzelfsprekend, ik spreek ook niet af met mensen die weinig tot niks te vertellen hebben op de app want als dat al teveel werk is hoe is iemand dan wel niet tijdens een normaal gesprek.
[..]

Hij gelooft ook nog in sinterklaas? :+
Hij is fins, dus ik denk niet eens dat hij Sinterklaas kent :+

Waarom zou het niet kunnen? Niet iedereen wilt meerdere personen tegelijkertijd daten. Eerlijkheid is iets wat tegenwoordig best schaars is, iets waar hij en ik het samen over eens zijn.

Hij is eerlijk geweest over zijn date leven tegen de dames die hij momenteel date. Dus waarom zouden zij er niet eerlijk over zijn geweest?
pi_191939760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hij had simpelweg niet verwacht dat het met alle 5 goed zou gaan. Maar ze wilde allemaal meer na de eerste date.

Dus hij zit daardoor met best een dilemma.
Snap het wel. Zit een beetje met hetzelfde luxe probleem. Feitelijk komt het erop neer dat de meeste mannen onzekere mongolen zijn, dan valt iemand die relaxed en normaal is eerder op.

Het is ook wel een randje waarop je balanceert, want je wilt voor jezelf de juiste keuze maken, maar tegelijkertijd wil je die vrouwen ook niet gebruiken of langer dan nodig aan het lijntje houden.
pi_191939832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef Craptacular het volgende:

Het is ook wel een randje waarop je balanceert, want je wilt voor jezelf de juiste keuze maken, maar tegelijkertijd wil je die vrouwen ook niet gebruiken of langer dan nodig aan het lijntje houden.
Dat is precies het dilemma waar ik moreel gezien altijd mee struggle.
pi_191939913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Snap het wel. Zit een beetje met hetzelfde luxe probleem. Feitelijk komt het erop neer dat de meeste mannen onzekere mongolen zijn, dan valt iemand die relaxed en normaal is eerder op.

Het is ook wel een randje waarop je balanceert, want je wilt voor jezelf de juiste keuze maken, maar tegelijkertijd wil je die vrouwen ook niet gebruiken of langer dan nodig aan het lijntje houden.
Dit is inderdaad wel waar het een beetje op neer kwam.

Om maar even te laten zien wat hem verteld werd door een dame.

"All of dates actually always complimented me afterwards by text and saying that they were surprised by how good the date was.
Which to me wasn't anything special but apparently one of them said when I asked why, that so many guys just brag, are super boring, want sex, or have nothing interesting to say.
While I am really talking with them, discussing more deeper stuff and usually have a tendency to go philosphical which they like for some reason lol. "
  dinsdag 10 maart 2020 @ 14:04:55 #96
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191939959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:56 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Gewoon geen drankje meer bestellen. Dat is wel een teken dat je weg wilt. :D
Ja precies.

Zullen we zo de rekening vragen of iets dergelijks.

Je hoeft echt niet uit te spreken dat je de klik niet voelt.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 14:13:44 #97
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191940189
Hoe doen jullie dat eigenlijk met betalen op een eerste date?

In het begin van m'n dating carriere betaalde ik altijd de eerste date.
Dus ook wel regelmatig voor vrouwen die ik verder nooit meer zag.
Daar ben ik vanaf gestapt want ik ben gekke gerritje niet die iedereens drankje gaat betalen.
Ik ga ook meestal cocktails drinken dus een rekening van 50 euro of meer heb je zo.

Nu betaal ik eigenlijk alleen nog de eerste date als het echt leuk was en ik ze nog een keer wil zien. En anders split ik het gewoon.

[ Bericht 7% gewijzigd door SugeLucky op 10-03-2020 14:20:21 ]
pi_191940474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:13 schreef SugeLucky het volgende:

Daar ben ik vanaf gestapt want ik ben gekke gerritje niet die iedereens drankje gaat betalen.
Ik ga ook meestal cocktails drinken dus een rekening van 50 euro of meer heb je zo.
Ik spreek meestal af in normale tentjes voor een simpel drankje. Dus dan ben je in het ergste geval een 20je kwijt. Eerste date betaal ik altijd doe ik niet moeilijk over.

Hippe tentjes zijn vaak te druk en luidruchtig, dus ik dat doe ik nooit.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 14:33:23 #99
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191940601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik spreek meestal af in normale tentjes voor een simpel drankje. Dus dan ben je in het ergste geval een 20je kwijt. Eerste date betaal ik altijd doe ik niet moeilijk over.

Hippe tentjes zijn vaak te druk en luidruchtig, dus ik dat doe ik nooit.
Ik hou van lounge achtige tentjes. Ik ga in eerste instantie naar een date om het zelf naar m'n zin te hebben. Het is altijd maar afwachten wie je tegen over je hebt.

Hoe vaak date je gemiddeld?

Ik heb tijden gehad van 2 a 3 dates in de week. Dan wordt het op den duur ook gewoon een dure hobby om alles maar te betalen.
pi_191941058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:33 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik hou van lounge achtige tentjes. Ik ga in eerste instantie naar een date om het zelf naar m'n zin te hebben. Het is altijd maar afwachten wie je tegen over je hebt.

Hoe vaak date je gemiddeld?

Ik heb tijden gehad van 2 a 3 dates in de week. Dan wordt het op den duur ook gewoon een dure hobby om alles maar te betalen.

Deze week zal ik op 3 zitten, maar het verschilt.
pi_191941148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:33 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hoe vaak date je gemiddeld?

Ik heb tijden gehad van 2 a 3 dates in de week. Dan wordt het op den duur ook gewoon een dure hobby om alles maar te betalen.

Verschilt, ik zit nog een beetje in de beginfase van daten (ben lang in relatie geweest). Gemiddeld 1 x per week ofzo (ik struggle met meerdere "tegelijk" daten, maar dan heb je de discussie weer dat je met 1 date nergens meteen aan vast hoort te zitten haha). Als het leuk is zet ik door voor een 2e date met dezelfde persoon.

Alles betalen doe ik alleen als ik het écht leuk vind. Ik spreek ook redelijk snel in een thuissituatie af.
pi_191941905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel waar het een beetje op neer kwam.

Om maar even te laten zien wat hem verteld werd door een dame.

"All of dates actually always complimented me afterwards by text and saying that they were surprised by how good the date was.
Which to me wasn't anything special but apparently one of them said when I asked why, that so many guys just brag, are super boring, want sex, or have nothing interesting to say.
While I am really talking with them, discussing more deeper stuff and usually have a tendency to go philosphical which they like for some reason lol. "
Wow. _O- Herkenbaar dit.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:27:59 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_191948861
Zowaar eens een match die zelf het gesprek begint, en laat het ook nog eens een behoorlijk knappe dame zijn :@ De ervaring leert dat ze vaak ook net zo makkelijk het gesprek weer compleet negeren.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_191953616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:13 schreef SugeLucky het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met betalen op een eerste date?

In het begin van m'n dating carriere betaalde ik altijd de eerste date.
Dus ook wel regelmatig voor vrouwen die ik verder nooit meer zag.
Daar ben ik vanaf gestapt want ik ben gekke gerritje niet die iedereens drankje gaat betalen.
Ik ga ook meestal cocktails drinken dus een rekening van 50 euro of meer heb je zo.

Nu betaal ik eigenlijk alleen nog de eerste date als het echt leuk was en ik ze nog een keer wil zien. En anders split ik het gewoon.

Als het alleen een paar kopjes koffie is doe ik daar niet moeilijk over. Maar als je bijvoorbeeld ergens uit eten gaat dan wordt de rekening gewoon gedeeld.
Bevalt haar dat niet, dan is ze ook niet de juiste :D
Het is wat.......
pi_191953865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
Zowaar eens een match die zelf het gesprek begint, en laat het ook nog eens een behoorlijk knappe dame zijn :@ De ervaring leert dat ze vaak ook net zo makkelijk het gesprek weer compleet negeren.
Zo'n gesprek valt meestal alsnog weg inderdaad. Maar hou ons op de hoogte!
pi_191970479
Probeer bewust niet meer op zoek te gaan naar dates want zoeken is vaak niks vinden... en via de apps is een gesprek opbouwen echt onmogelijk geworden. Maar hoe ontmoet ik dan leuke dames? Op mijn werk is het veelal zakelijk dus daar ga je niet subtiel flirten is mijn ervaring en collega's daten is vragen om problemen. En uitgaan doe ik eigenlijk niet. Ik moet wel zelf stappen zetten want signalen pak ik vaak verkeerd op als in gewoon aardig naar mij toe.
pi_191971795
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Probeer bewust niet meer op zoek te gaan naar dates want zoeken is vaak niks vinden... en via de apps is een gesprek opbouwen echt onmogelijk geworden. Maar hoe ontmoet ik dan leuke dames? Op mijn werk is het veelal zakelijk dus daar ga je niet subtiel flirten is mijn ervaring en collega's daten is vragen om problemen. En uitgaan doe ik eigenlijk niet. Ik moet wel zelf stappen zetten want signalen pak ik vaak verkeerd op als in gewoon aardig naar mij toe.
Ik zit zelf steeds wat meer te denken aan de 'ouderwetse' manieren van daten.

Tinder gaat 'm voor mij ook niet worden. Genoeg matches, soms ook nog iets dat lijkt op een gesprekje, maar ik kan mezelf voor de gek blijven houden : ik ga toch niet op tinder date. Niets voor mij is dat.

Vind het veel chiller om een vrouw tegen te komen en dat dan van het 1 het ander komt, zodat het dikste ijs al gebroken is. Dus : dansles, vrijwilligerswerk, sportvereniging...
pi_191992005
Hmm sociale onthouding.. dus ook niet daten.
  donderdag 12 maart 2020 @ 22:04:34 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191992334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 00:23 schreef Scrapyard het volgende:
ik ga toch niet op tinder date
waarom ga je niet op tinder date dan?
pi_192087876
Gisteren er achter gekomen dat badoo dus gewoon nepprofielen maakt op basis van facebook foto's van gebruikers en deze vervolgens weer op een sneaky manier verwijderd als deze gebruiker er achter komt.
Ik heb contact met iemand via Badoo. gisteren was ik daar op rond aan het kijken en zag ik ineens een nieuw profiel van haar. Met andere foto's. En met haar echte naam. dus ik stuur haar een app-je:"Hey nieuw profiel aangemaakt? Leuke foto's!" Appt ze te terug: "Uh, Nee. Welke foto's. dus ik maak een screenshots van een paar van die foto's en stuur die naar haar. Bljken dat foto's van 2,5 jaar terug te zijn van haar Facebook account. Vraagt ze me om eens een berichtje te sturen naar dat profiel. Maar dat kostte dan weer 200 credits. Dus ik deel het profiel met haar via Badoo. Wanneer zei dat profiel vervolgens wil openen komt ze op het profiel terecht dat ik al kende van haar. En vervolgens kan ik dat profiel dus ook niet meer vinden.
Het is wat.......
pi_192089232
Badoo :')
Maar ja zoveel datingapps die dit doen lijkt me...alleen nu zie jij het van dichtbij, wel bizar.
pi_192089826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
Zowaar eens een match die zelf het gesprek begint, en laat het ook nog eens een behoorlijk knappe dame zijn :@ De ervaring leert dat ze vaak ook net zo makkelijk het gesprek weer compleet negeren.
Dit inderdaad.

Ik snap dat het zal komen aan de overvloed van mannen die ze contacten.
pi_192090204
Ja het ligt aan de overvloed. Niet aan het gebrek aan interesse.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192091816
Ik kom zelf uit Rotterdam. Als ik hier een drankje ga doen valt de overvloed aan kerels ook op. Dat is echt idioot hoog ivm het aantal vrouwen.

Schijnt in Utrecht/Amsterdam toch de andere kant op te zijn.
pi_192092336
Ja joh, zelfs ik als papzak heb hier zat te boemsen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192092564
Alle overige vrouwen opzouten uit Utrecht :9 , ik ben nog single ;(
pi_192093579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:05 schreef Womanly het volgende:
Alle overige vrouwen opzouten uit Utrecht :9 , ik ben nog single ;(
Kom dan naar Limburg :D
Het is wat.......
pi_192093741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:49 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Kom dan naar Limburg :D
Daar versta ik niemand :{
pi_192093968
We kennen hier ook gewoon Nederlands hoor (Alleen in omgeving Kerkrade niet)
Het is wat.......
pi_192094059
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:05 schreef Womanly het volgende:
Alle overige vrouwen opzouten uit Utrecht :9 , ik ben nog single ;(
Leeftijd? >:)
pi_192094177
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Leeftijd? >:)
34. O-)
pi_192094267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef Womanly het volgende:

[..]

34. O-)
Proppen of vouwen? :P
pi_192094433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:18 schreef Womanly het volgende:

[..]

34. O-)
Nice :9

Alleen ben ik waarschijnlijk te jong :+
pi_192094519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Proppen of vouwen? :P
Ik gebruik overal wattenstaafjes voor :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nice :9

Alleen ben ik waarschijnlijk te jong :+
Hoe jong is jong?
pi_192094779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:32 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik gebruik overal wattenstaafjes voor :7
[..]

Hoe jong is jong?
Overal?
pi_192095111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Overal?
Nee :+ Hopelijk zijn er nog wel wat wcrollen te koop ja.
pi_192095238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:58 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee :+ Hopelijk zijn er nog wel wat wcrollen te koop ja.
Hier alles op... heb er nog 6 though, moet lukken komende week :7
pi_192095371
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nice :9

Alleen ben ik waarschijnlijk te jong :+
Ik te oud O-)
Het is wat.......
pi_192095444
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik te oud O-)
Mooi is dat. Ik ga wel een paar katten kopen dan :')
pi_192095482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mooi is dat. Ik ga wel een paar katten kopen dan :')
Iets met een oude fiets ~O>
Het is wat.......
pi_192095538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mooi is dat. Ik ga wel een paar katten kopen dan :')
ik ben precies 34 O-)
pi_192095675
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Womanly het volgende:
Mooi is dat. Ik ga wel een paar katten kopen dan :')
Een collega (v) van mij heeft die oplossing ook gekozen. Maar of het helpt. :X
pi_192095912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Een collega (v) van mij heeft die oplossing ook gekozen. Maar of het helpt. :X
Mja en toen diende zich het volgende probleem aan.

Had ik 3 katten... diende zich ineens een leuke vent aan die ook 2 katten heeft.

Nu hebben we dus wel heel veel katten _O-
pi_192095996
Maar.. eh.. probleem?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192096132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:12 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

ik ben precies 34 O-)
Match made. Nu hoef ik geen katten meer te kopen :+
pi_192096174
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:32 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik gebruik overal wattenstaafjes voor :7
[..]

Hoe jong is jong?
27, maar ik zie er uit als iemand van 22 of 24 :+
pi_192096239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:37 schreef Womanly het volgende:

[..]

Match made. Nu hoef ik geen katten meer te kopen :+
Die krijg je er bij mij gratis bij... althans, 1 dan ;)
pi_192096539
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

27, maar ik zie er uit als iemand van 22 of 24 :+
Babyface :P maakt toch niet uit als je er jonger uitziet, gaat er meer om dat je je gedraagt naar je leeftijd. Ik word ook altijd jonger geschat. Hopelijk blijft dat zo :') Maar daardoor trek ik ook vaak jongere mannen aan denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Die krijg je er bij mij gratis bij... althans, 1 dan ;)
Een man én een kat. Veeg me op :P
pi_192096707
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Womanly het volgende:

[..]

Een man én een kat. Veeg me op :P
Mag niet meer, 1,5 meter afstand ;(
pi_192097654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Womanly het volgende:

[..]

Babyface :P maakt toch niet uit als je er jonger uitziet, gaat er meer om dat je je gedraagt naar je leeftijd. Ik word ook altijd jonger geschat. Hopelijk blijft dat zo :') Maar daardoor trek ik ook vaak jongere mannen aan denk ik.

Zeker :9
pi_192098371
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar.. eh.. probleem?
Nouja vooral dat het hele stel niet al te sociaal is... en dat samenvoegen... ik voorzie bloed aan de muur.

Kind was geen probleem.. maar die huisdieren...
pi_192249521
Zijn er hier users die tinder hebben en het al langer dan één maand gebruiken?

Ik vraag me af hoe het jullie nog bevalt na een tijdje. In de eerste ca. 6 dagen ging het bij mij écht hard, maar sinds een week gebeurt er eigenlijk helemaal niks meer.

Heb ook niet het idee dat ik uberhaupt nog aan iemand word getoond, want als ik er 100 ''like'', krijg ik naar een succes score van 0% uit. Terwijl er zat vrouwen tussen zitten die in mijn 1e 6 dagen tot mijn minst knappe matches zouden behoren zeg maar.

Wil het eigenlijk niet verwijderen en weer opnieuw aanmaken, dat heb ik al een keer of 4 gedaan het afgelopen half jaar, en dan wordt het ook zo genant. Maar ik heb nu het idee dat het niet meer werkt.
pi_192249653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:04 schreef Scrapyard het volgende:
Zijn er hier users die tinder hebben en het al langer dan één maand gebruiken?

Ik vraag me af hoe het jullie nog bevalt na een tijdje. In de eerste ca. 6 dagen ging het bij mij écht hard, maar sinds een week gebeurt er eigenlijk helemaal niks meer.

Heb ook niet het idee dat ik uberhaupt nog aan iemand word getoond, want als ik er 100 ''like'', krijg ik naar een succes score van 0% uit. Terwijl er zat vrouwen tussen zitten die in mijn 1e 6 dagen tot mijn minst knappe matches zouden behoren zeg maar.

Wil het eigenlijk niet verwijderen en weer opnieuw aanmaken, dat heb ik al een keer of 4 gedaan het afgelopen half jaar, en dan wordt het ook zo genant. Maar ik heb nu het idee dat het niet meer werkt.
Waarschijnlijk wil Tinder dat je gaat betalen.
pi_192249663
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wil Tinder dat je gaat betalen.
Dat doe ik dus al :P
pi_192251264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wil Tinder dat je gaat betalen.
Zelfs de betaalde versie helpt op een gegeven moment niet meer. Wat er overblijft zijn de dikkerds en lelijkerds. Ik heb exact dezelfde ervaring. Ik heb er overigens wel een middeltje tegen gevonden. :Y
pi_192251494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zelfs de betaalde versie helpt op een gegeven moment niet meer. Wat er overblijft zijn de dikkerds en lelijkerds. Ik heb exact dezelfde ervaring. Ik heb er overigens wel een middeltje tegen gevonden. :Y
Is er dan zo weinig verschil als je wel betaalt? Waarom zou je dan nog betalen denk ik dan.
pi_192251688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:52 schreef Womanly het volgende:

[..]

Is er dan zo weinig verschil als je wel betaalt? Waarom zou je dan nog betalen denk ik dan.
Je ziet de likes meteen, dat helpt in den beginne zeker. Maar er is op Tinder wrs wel een model om mannen te laten betalen en de mooie vrouwen te laten blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Craptacular op 24-03-2020 18:30:53 ]
pi_192257517
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zelfs de betaalde versie helpt op een gegeven moment niet meer. Wat er overblijft zijn de dikkerds en lelijkerds. Ik heb exact dezelfde ervaring. Ik heb er overigens wel een middeltje tegen gevonden. :Y
Af en toe je locatie op een andere plaats zetten?

Valt mij wel op dat je dan weer een tijdje wat knappere dames krijgt. Overigens ben ik er ook wel achter dat een superlike wel degelijk meer succes rate heeft.

Het is misschien een beetje creepy zo'n superlike, maar ik had laatst 5 uit 5, terwijl ik daarvoor uit 100 likes 0 had.
pi_192258385
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:04 schreef Scrapyard het volgende:
Zijn er hier users die tinder hebben en het al langer dan één maand gebruiken?

Ik vraag me af hoe het jullie nog bevalt na een tijdje. In de eerste ca. 6 dagen ging het bij mij écht hard, maar sinds een week gebeurt er eigenlijk helemaal niks meer.

Heb ook niet het idee dat ik uberhaupt nog aan iemand word getoond, want als ik er 100 ''like'', krijg ik naar een succes score van 0% uit. Terwijl er zat vrouwen tussen zitten die in mijn 1e 6 dagen tot mijn minst knappe matches zouden behoren zeg maar.

Wil het eigenlijk niet verwijderen en weer opnieuw aanmaken, dat heb ik al een keer of 4 gedaan het afgelopen half jaar, en dan wordt het ook zo genant. Maar ik heb nu het idee dat het niet meer werkt.
Heb die ervaring ook wel. Maar heb ook de ervaring dat de moeite die gedaan wordt door vrouwen te laag ligt voor een leuk gesprek, beetje een richting verkeer, als of je er op zit om de vrouwen te entertainen.

2 dates gehad en beide vrouwen namen initiatief, raar hè. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 maart 2020 @ 23:27:28 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192258434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb die ervaring ook wel. Maar heb ook de ervaring dat de moeite die gedaan wordt door vrouwen te laag ligt voor een leuk gesprek, beetje een richting verkeer, als of je er op zit om de vrouwen te entertainen.
Ach zelf sta ik er ondertussen ook zo in. Ik swipe een beetje voor de lol als ik zit te kleien ofzo maar ik spreek nog maar zelden iemand aan. Daarvoor neem ik de app, en de dames, niet meer serieus genoeg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192260733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb die ervaring ook wel. Maar heb ook de ervaring dat de moeite die gedaan wordt door vrouwen te laag ligt voor een leuk gesprek, beetje een richting verkeer, als of je er op zit om de vrouwen te entertainen.

2 dates gehad en beide vrouwen namen initiatief, raar hè. :D
Vind het op zich niet zo raar.

Ik neem ook geen initiatief meer op de app tot een gesprek. Ik neem zelfs niet meer het initiatief op een ''hey''.

Inmiddels heeft de ervaring mij geleerd dat het alleen nog zin heeft om met een vrouw te converseren die zowel het eerste initiatief neemt alsook een beetje moeite doet om het gesprek op gang te brengen en houden met een enigszins leuke openingszin.
pi_192262427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:09 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Vind het op zich niet zo raar.

Ik neem ook geen initiatief meer op de app tot een gesprek. Ik neem zelfs niet meer het initiatief op een ''hey''.

Inmiddels heeft de ervaring mij geleerd dat het alleen nog zin heeft om met een vrouw te converseren die zowel het eerste initiatief neemt alsook een beetje moeite doet om het gesprek op gang te brengen en houden met een enigszins leuke openingszin.
En dan maar hopen dat zij er niet zo over denkt dan jij :)
pi_192262471
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen :')
  woensdag 25 maart 2020 @ 10:01:26 #154
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192262514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen :')
Die zijn weer iemand anders tegen gekomen, denk ik.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192262669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Die zijn weer iemand anders tegen gekomen, denk ik.
maar echt letterlijk na dat berichtje, ik reageer binnen 5 minuten, en dan nooit meer wat...
pi_192262767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

maar echt letterlijk na dat berichtje, ik reageer binnen 5 minuten, en dan nooit meer wat...
Veel mensen doen ook maar wat denk ik. Zoveel matches, afgeleid worden, vergeten, geen zin meer hebben...zulke dingen
pi_192262872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen :')
Logica is niet van toepassing in de wereld van dating
pi_192263104
Iemand dit al geprobeerd? Gratis paspoort voor iedereen met Tinder tot 30 april.

https://www.help.tinder.c(...)15004490423-Passport

Bij mij werkt het niet.
pi_192263189
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat zij er niet zo over denkt als jij :)
Zal wel meevallen want mannen nemen 99% van het initiatief op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192263208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

maar echt letterlijk na dat berichtje, ik reageer binnen 5 minuten, en dan nooit meer wat...
Copy paste * 100? En dan uitzoeken wie waarschijnlijk de lekkerste piemel heeft van wie reageert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192263218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:12 schreef Womanly het volgende:
Zoveel matches,
Vrouwenprobleem. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192263267
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zal wel meevallen want mannen nemen 99% van het initiatief op Tinder.
Zijn daar daadwerkelijke bronnen voor.
Of is dit de befaamde mannelijke onderbuik en zn gevoel.
pi_192263362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zijn daar daadwerkelijke bronnen voor.
Of is dit de befaamde mannelijke onderbuik en zn gevoel.
Pff,

Zullen we vragen aan alle mannen hoeveel %van de matches zij het eerste bericht sturen en uitnodigen voor een koffie? Of een nummer vragen?

Voor mij geldt namelijk 95+%

En de enige twee dates die ik heb gekregen uit Tinder namen wel zelf het initiatief. Ik heb niet de indruk dat ik hier een rare snuit in de bijt ben. En anders ben ik blijkbaar een wel heel uniek persoon waar andere regels voor gelden, dat zou ook interessant zijn.

Ik begrijp zo slecht waarom je dit soort zaken ter discussie stelt, hoe moeilijk is dit nou te geloven?

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 25-03-2020 10:57:06 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192263761
Omdat dit klinkt als “mijn opa was 95 en rookte ook gewoon” :)
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:06:06 #165
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192263884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

maar echt letterlijk na dat berichtje, ik reageer binnen 5 minuten, en dan nooit meer wat...
En dat heb je elke keer?
Dan zou ik eens naar m’n profiel kijken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192265086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat zij er niet zo over denkt dan jij :)
Ja dat blijft een lastige,

alleen mijn ervaring tot op heden is dat slechts 10% van de vrouwen ofzo erover denkt zoals ik. Dus dan kan ik beter gewoon lekker een passieve houding aannemen en gewoon ingaan op die ca. 2-3 dames per week die iets van een leuke opening voor een gesprek proberen te maken.
pi_192265139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen :')
Waarschijnlijk reageer je dan niet leuk/ludiek genoeg?

Hey hoe is het is natuurlijk ook maar een andere bewoording van : nou vriend, ga jij mij eens even voor je proberen te winnen.

De bedoeling is dan dat jij met iets zodanig ludieks komt dat je haar aandacht vasthoudt.... Ach ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Tinder is echt een parallel universum. Als ik naar een kroeg ga heb ik meer sjans van vrouwen dan dat ik zelf sjans geef, maar op tinder is het smeken zelfs voor vrouwen die ver onder mn standaard i real life zijn.

:P
pi_192265921
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Omdat dit klinkt als “mijn opa was 95 en rookte ook gewoon” :)
Dus dat het zou kunnen voor een individu maar dat dit niet doorgetrokken moet worden naar totaal gemiddeldes?

Ik ken haast geen andere verhalen eigenlijk, tenminste, van de 90% medium uitziende mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192265976
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:09 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk reageer je dan niet leuk/ludiek genoeg?

Hey hoe is het is natuurlijk ook maar een andere bewoording van : nou vriend, ga jij mij eens even voor je proberen te winnen.

De bedoeling is dan dat jij met iets zodanig ludieks komt dat je haar aandacht vasthoudt.... Ach ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Tinder is echt een parallel universum. Als ik naar een kroeg ga heb ik meer sjans van vrouwen dan dat ik zelf sjans geef, maar op tinder is het smeken zelfs voor vrouwen die ver onder mn standaard i real life zijn.

:P
Try Inner Circle. Dat is helemaal different ball game.

Veel mooie vouwen hoor, maar heb het idee dat het allemaal hoogopgeleide vrouwen zijn met dito eisenlijstjes.
pi_192266017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Try Inner Circle. Dat is helemaal different ball game.

Veel mooie vouwen hoor, maar heb het idee dat het allemaal hoogopgeleide vrouwen zijn met dito eisenlijstjes.
Ja daar begin ik al niet eens aan :P

Ik weet ook echt niet waar dat soort vrouwen dan precies naar zoeken. Ik bedoel niet dat ik nou vol ben van mezelf, maar ik ben ook gewoon wo opgeleid, goede baan, 1,98 lang, zeker niet lelijk. Maar dat soort vrouwen is op dating apps althans totaal out of my league.

Terwijl ik soms wel eens op een vrijdagmiddagborrel in een of ander hip amsterdams cafe verzeild raak en dan heb ik best vaak aanspraak van dames (niet eens per se op eigen initiatief). Maar op die apps is het drama.

Wel veel matches maar niet de typisch stadse fleur die lekker slank is.
pi_192266339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:57 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ja daar begin ik al niet eens aan :P

Ik weet ook echt niet waar dat soort vrouwen dan precies naar zoeken. Ik bedoel niet dat ik nou vol ben van mezelf, maar ik ben ook gewoon wo opgeleid, goede baan, 1,98 lang, zeker niet lelijk. Maar dat soort vrouwen is op dating apps althans totaal out of my league.

Terwijl ik soms wel eens op een vrijdagmiddagborrel in een of ander hip amsterdams cafe verzeild raak en dan heb ik best vaak aanspraak van dames (niet eens per se op eigen initiatief). Maar op die apps is het drama.

Wel veel matches maar niet de typisch stadse fleur die lekker slank is.
Exact dezelfde ervaring. Die insta meisjes zijn overigens bloedmooi, maar ook types die niet
zouden passen bij mij.

Het is ook wel een ding hoor in bv. Amsterdam. Hoorde laatst op tv een psycholoog/coach dat ze heel veel jonge hoogopgeleide dames in haar praktijk heeft met een flinke eisenlijst. Allemaal willen ze mee in dat Amsterdamse van het "perfecte plaatje".

Dat bestaat toch niet. En de kerels die er wel aan voldoen zullen zich een slag in de rondte daten denk ik dan.

Offline heb ik meer moeite in Rotterdam om uberhaupt een beetje vrouwen te ontmoeten omdat er echt een idioot hoog aantal mannen in de stad is. Omgekeerde wereld tov Amsterdam/Utrecht. Ga na de Corona crisis wel een keertje een drankje doen in die steden, beetje verandering van scenery.
pi_192266372
En je opmerking over slanke stadse fleur herken ik. Veel vrouwen boven de 30 zijn biggetjes. Ik ben zelf sportief en afgetraind, dus dat is best een ding..
pi_192266632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:09 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk reageer je dan niet leuk/ludiek genoeg?

Hey hoe is het is natuurlijk ook maar een andere bewoording van : nou vriend, ga jij mij eens even voor je proberen te winnen.

De bedoeling is dan dat jij met iets zodanig ludieks komt dat je haar aandacht vasthoudt.... Ach ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Tinder is echt een parallel universum. Als ik naar een kroeg ga heb ik meer sjans van vrouwen dan dat ik zelf sjans geef, maar op tinder is het smeken zelfs voor vrouwen die ver onder mn standaard i real life zijn.

:P
Tinder is gewoon sowieso ruk...
in alle opzichten zo’n beetje wel.

Maar kennelijk zijn er toch genoeg mensen die het gevoel hebben dat het werkt op de een of andere manier.

Nu is het sowieso niet nodig... maar ik zou mezelf niet snel meer aanmelden op dergelijke sites geloof ik.
Kostte veel tijd, veel energie..
Vaak voor niets.
pi_192266669
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus dat het zou kunnen voor een individu maar dat dit niet doorgetrokken moet worden naar totaal gemiddeldes?

Ik ken haast geen andere verhalen eigenlijk, tenminste, van de 90% medium uitziende mannen.
Ik hoor ook weinig anders van mannen.
Maar ik hoor hetzelfde van vrouwen.

En dat is dan weer een beetje raar zegmaar.
De combinatie van die 2 vooral.
pi_192266901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik hoor ook weinig anders van mannen.
Maar ik hoor hetzelfde van vrouwen.
Misschien is iedereen die klaagt gewoon lelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192267246
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien is iedereen die klaagt gewoon lelijk.
Mogelijk. Ik neem aan dat als je niet al te aantrekkelijk bent, mensen minder geneigd zijn om een gesprek gaande te houden om tot een date te komen?
pi_192267284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mogelijk. Ik neem aan dat als je niet al te aantrekkelijk bent, mensen minder geneigd zijn om een gesprek gaande te houden om tot een date te komen?
Ja lijkt mij ook, dus vrouwen zijn veel oppervlakkiger dan mannen, op uiterlijk, op status. :7
Was ik maar homoseksueel dat zou zoveel makkelijker zijn. :'(

Oja dan ben je trouwens ook nog veel minder snel te lelijk. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:25:22 #178
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192267633
Tinderen tijdens corona-tijd. Ervaringen hier?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192268387
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Exact dezelfde ervaring. Die insta meisjes zijn overigens bloedmooi, maar ook types die niet
zouden passen bij mij.

Het is ook wel een ding hoor in bv. Amsterdam. Hoorde laatst op tv een psycholoog/coach dat ze heel veel jonge hoogopgeleide dames in haar praktijk heeft met een flinke eisenlijst. Allemaal willen ze mee in dat Amsterdamse van het "perfecte plaatje".

Dat bestaat toch niet. En de kerels die er wel aan voldoen zullen zich een slag in de rondte daten denk ik dan.

Offline heb ik meer moeite in Rotterdam om uberhaupt een beetje vrouwen te ontmoeten omdat er echt een idioot hoog aantal mannen in de stad is. Omgekeerde wereld tov Amsterdam/Utrecht. Ga na de Corona crisis wel een keertje een drankje doen in die steden, beetje verandering van scenery.
Zoiets heb ik ook wel eens gehoord ja...

Ken ook wel een paar van die meisjes van de middelbare nog die daarna in Amsterdam zijn gaan studeren. Mooie, succesvolle meiden op zich wel, maar inmiddels wel de 30 gepasseerd en nog steeds vrijgezel. Dan vraag je je wel af wat het dan precies is dat ze wel zoeken.

Heb soms wel eens een match met zo'n type, alleen dan zijn ze al 34 of ouder... Dan voelt het toch een beetje alsof de druk nu zodanig hoog begint te worden dat ze denken ''nou dan hij maar'', terwijl je bij wijze van spreken 5 jaar geleden geen kans had gemaakt.

In Utrecht / Amsterdam naar een kroeg gaan kan ik je zeker aanraden. Ik heb toch het idee dat de drempel dan minder hoog ligt en dat vrouwen makkelijker benaderbaar zijn ofzo. Ze zijn er ook in overvloed.
pi_192268504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mogelijk. Ik neem aan dat als je niet al te aantrekkelijk bent, mensen minder geneigd zijn om een gesprek gaande te houden om tot een date te komen?
Uiteindelijk komt het denk ik toch weer terug op ''leagues''.

Ik experimenteer er wel eens mee, dan like ik iemand die ik zelf ''onder mijn league'' vind... En dan heb ik nog geen minuut een match en kun je de klok erop gelijk zetten dat je een mega enthousiast bericht krijgt van ''Heee, eindelijk eens een leuke match :D !!! Hoe is het ??? Nog leuke plannen dit weekend?''

Dan denk ik : ja meid, ik snap dat je mij een leuke match vindt, want ik ben naar algemene maatstaven gewoon knapper dan jij, of zij is bijvoorbeeld erg dik, of al eind dertig met een kinderwens, of ze blijkt al drie kinderen te hebben. Er komt dan altijd wel iets uit de hoge hoed wat dat enorme enthousiasme verklaart.

Voordat jullie nou meteen denken : wat een arrogant figuur. Ik heb het ook andersom : soms match ik wel eens een meid waarvan ik denk : zij is andersom weer te knap voor mij, dan ben ik altijd op mijn hoede en in 80% van de gevallen is dat dan ook terecht (bijvoorbeeld : ze is alleen op zoek naar instagram volgers, of complimenten, of het is een fake account, of ze is totaal niet geinteresseerd in een gesprek).

Beiden is op zich begrijpelijk. Waar ik vind dat het wél lastig word, is als je beiden ongeveer in dezelfde ''league'' zit : omdat voor vrouwen het aanbod zo groot is op dat soort dating apps, is iemand uit je eigen league op een app ook veel minder goed te bereiken dan in real life... En dat is wel jammer, want dat haalt de effectiviteit eruit.
pi_192268649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:11 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het denk ik toch weer terug op ''leagues''.

Ik experimenteer er wel eens mee, dan like ik iemand die ik zelf ''onder mijn league'' vind... En dan heb ik nog geen minuut een match en kun je de klok erop gelijk zetten dat je een mega enthousiast bericht krijgt van ''Heee, eindelijk eens een leuke match :D !!! Hoe is het ??? Nog leuke plannen dit weekend?''

Dan denk ik : ja meid, ik snap dat je mij een leuke match vindt, want ik ben naar algemene maatstaven gewoon knapper dan jij, of zij is bijvoorbeeld erg dik, of al eind dertig met een kinderwens, of ze blijkt al drie kinderen te hebben. Er komt dan altijd wel iets uit de hoge hoed wat dat enorme enthousiasme verklaart.

Voordat jullie nou meteen denken : wat een arrogant figuur. Ik heb het ook andersom : soms match ik wel eens een meid waarvan ik denk : zij is andersom weer te knap voor mij, dan ben ik altijd op mijn hoede en in 80% van de gevallen is dat dan ook terecht (bijvoorbeeld : ze is alleen op zoek naar instagram volgers, of complimenten, of het is een fake account, of ze is totaal niet geinteresseerd in een gesprek).

Beiden is op zich begrijpelijk. Waar ik vind dat het wél lastig word, is als je beiden ongeveer in dezelfde ''league'' zit : omdat voor vrouwen het aanbod zo groot is op dat soort dating apps, is iemand uit je eigen league op een app ook veel minder goed te bereiken dan in real life... En dat is wel jammer, want dat haalt de effectiviteit eruit.
Als Tinder zo lastig is, kun je het dan niet beter over een andere boeg gooien? (als het allemaal weer kan)
pi_192268738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:20 schreef Womanly het volgende:

[..]

Als Tinder zo lastig is, kun je het dan niet beter over een andere boeg gooien? (als het allemaal weer kan)
Jazeker :) Mijn ''hoop'' heb ik sowieso niet echt op tinder gelegd, dat moet ik meer van real life hebben (via netwerk, uitgaan).

Het is ook niet per sé bedoeld als klagen, maar ik vind de wereld ''achter'' tinder en wat voor ratio daaraan ten grondslag zou kunnen liggen altijd wel een interessant onderwerp. HEt is ook helemaal niet bedoeld van ''vrouwen zijn stom want de vrouwen die ik wil matchen matchen mij niet'', maar meer observerend bedoeld.
pi_192269457
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Jazeker :) Mijn ''hoop'' heb ik sowieso niet echt op tinder gelegd, dat moet ik meer van real life hebben (via netwerk, uitgaan).

Het is ook niet per sé bedoeld als klagen, maar ik vind de wereld ''achter'' tinder en wat voor ratio daaraan ten grondslag zou kunnen liggen altijd wel een interessant onderwerp. HEt is ook helemaal niet bedoeld van ''vrouwen zijn stom want de vrouwen die ik wil matchen matchen mij niet'', maar meer observerend bedoeld.
Ik vond het ook geen klagen hoor.
Maar, ja je doet zeker een hoop mensen kennis op. :) Ik ben zelf alleen aangemeld op Paiq, maar doe er vrij weinig mee.
pi_192269528
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Tinderen tijdens corona-tijd. Ervaringen hier?
Veel vrouwen die alleen uit verveling erop zitten en geen enkele intentie hebben om ooit af te spreken.
pi_192273871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:
Veel vrouwen boven de 30 zijn biggetjes.
is het echt zo erg ja
pi_192279916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

is het echt zo erg ja
Dikke onzin, die heb je in elke leeftijd. Genoeg slanke/normale dames boven de 30 op tinder, sterker nog ik date er met 1tje op het moment :9~
pi_192281232
Dat Inner Circle is maar raar... Je moet betalen om je berichten te lezen, maar krijg wel de hele tijd berichtjes. Maar als je dan een match hebt met iemand, kun je ineens wél je berichten lezen, maar niet in de berichten tab, maar bij de match zelf.... wie heeft die app bedacht _O-
pi_192281526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat Inner Circle is maar raar... Je moet betalen om je berichten te lezen, maar krijg wel de hele tijd berichtjes. Maar als je dan een match hebt met iemand, kun je ineens wél je berichten lezen, maar niet in de berichten tab, maar bij de match zelf.... wie heeft die app bedacht _O-
Om mensen in 1e instantie overhalen om te betalen. Maar ook weer niet zodat mensen wegblijven van de app omdat ze niet willen betalen. Dus houden ze mensen er toch op door via een omweg wel berichten te kunnen lezen enz. Zodat ze misschien uiteindelijk wel betalen. Wel ingewikkeld zo ja :')
pi_192281863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Exact dezelfde ervaring. Die insta meisjes zijn overigens bloedmooi, maar ook types die niet
zouden passen bij mij.

Het is ook wel een ding hoor in bv. Amsterdam. Hoorde laatst op tv een psycholoog/coach dat ze heel veel jonge hoogopgeleide dames in haar praktijk heeft met een flinke eisenlijst. Allemaal willen ze mee in dat Amsterdamse van het "perfecte plaatje".

Dat bestaat toch niet. En de kerels die er wel aan voldoen zullen zich een slag in de rondte daten denk ik dan.

Offline heb ik meer moeite in Rotterdam om uberhaupt een beetje vrouwen te ontmoeten omdat er echt een idioot hoog aantal mannen in de stad is. Omgekeerde wereld tov Amsterdam/Utrecht. Ga na de Corona crisis wel een keertje een drankje doen in die steden, beetje verandering van scenery.
Ik ga hier even op aanhaken, want ik vind het erg kortzichtig. Wat is het ‘Amsterdamse perfecte plaatje’ volgens die coach? Ik zie namelijk wél leeftijdsgenoten om me heen met relaties en leuke mannen. En die hadden ook behoorlijke eisenlijstjes.

Het lijkt mij dat er een soort beeld wordt gecreëerd van mijn generatie (dat we verwend zijn, onrealistische denkbeelden hebben) en dat stoort mij. Die flinke eisenlijst wordt gezien als iets negatiefs, maar wát is er negatief aan weten hoe je in de markt ligt?

Ik moet er niet aan denken dat ik eindig met iemand waar ik geen 100% JA gevoel bij heb, ik heb daar genoeg zelfrespect voor. Het bestaat namelijk wel dat mannen aan die eisenlijstjes voldoen en dat er mooie relaties ontstaan. Het is ook verkeerd om te denken dat mannen die heel goed in de markt liggen, altijd blijven flierefluiten. De meeste mensen willen uiteindelijk toch een fijne relatie.

Dat gezegd hebbende, ga ik het toch eens proberen op Tinder (na het heel lang te hebben afgehouden), misschien zijn er toch wel leuke mannen waar het mee klikt. Raden jullie nog andere datingapps aan?
pi_192283938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:49 schreef Mar_an het volgende:

Het lijkt mij dat er een soort beeld wordt gecreëerd van mijn generatie (dat we verwend zijn, onrealistische denkbeelden hebben) en dat stoort mij. Die flinke eisenlijst wordt gezien als iets negatiefs, maar wát is er negatief aan weten hoe je in de markt ligt?

Omdat elke vrouw denkt dat ze een 10/10 is en minimaal een 11/10 man wil. Want downdaten doet ze niet.
Het gevolg is dat ze teleurgesteld is, in mannen.
En nooit kritisch kan kijken naar haar waanidee over ''hoe ze in de markt ligt''. Vrouwen houden dit probleem in stand voor elkaar.
pi_192283962
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:51 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Omdat elke vrouw denkt dat ze een 10/10 is en minimaal een 11/10 man wil. Want downdaten doet ze niet.
Het gevolg is dat ze teleurgesteld is, in mannen.
En nooit kritisch kan kijken naar haar waanidee over ''hoe ze in de markt ligt''. Vrouwen houden dit probleem in stand voor elkaar.
En daar liggen incels wakker van :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192284026
Wat is een "flinke eisenlijst" dan? Wat voor eisen zijn dat
pi_192284291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:57 schreef Womanly het volgende:
Wat is een "flinke eisenlijst" dan? Wat voor eisen zijn dat
Ben ik ook wel benieuwd naar..

momentje, ik schrijf mee.
pi_192284392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:57 schreef Womanly het volgende:
Wat is een "flinke eisenlijst" dan? Wat voor eisen zijn dat
https://www.reddit.com/r/(...)do_young_women_have/
pi_192284584
Ik had mijn ogen op iemand die ik ontmoet heb via Tinder. Na twee maanden praten bleek hij hem helemaal te freaken en wilde niet afspreken. Toen was ik geblokkeerd.

Dus ik vandaag, anderhalve maand later, een berichtje gestuurd van "hey weet je het zeker". Echt zonder wat te zeggen gelijk op zwart weer. Sommige mensen zijn echt niet goed, hoor. :r
pi_192284700
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:51 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Omdat elke vrouw denkt dat ze een 10/10 is en minimaal een 11/10 man wil. Want downdaten doet ze niet.
Het gevolg is dat ze teleurgesteld is, in mannen.
En nooit kritisch kan kijken naar haar waanidee over ''hoe ze in de markt ligt''. Vrouwen houden dit probleem in stand voor elkaar.
Dat is niet waar. Het heeft alleen maar te maken met eigenwaarde en zelfliefde. Ik wil wat het beste is voor mij. Dat zou iedereen moeten. Jij ook.
pi_192284733
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:29 schreef DevFreak het volgende:
Ik had mijn ogen op iemand die ik ontmoet heb via Tinder. Na twee maanden praten bleek hij hem helemaal te freaken en wilde niet afspreken. Toen was ik geblokkeerd.

Dus ik vandaag, anderhalve maand later, een berichtje gestuurd van "hey weet je het zeker". Echt zonder wat te zeggen gelijk op zwart weer. Sommige mensen zijn echt niet goed, hoor. :r
Waarom zou je anderhalve maand later nog vragen of hij wil als hij al had aangegeven niet te willen? :P
pi_192284786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:57 schreef Womanly het volgende:
Wat is een "flinke eisenlijst" dan? Wat voor eisen zijn dat
Zal vast wel iets zijn als

-geen zolder kamer autist zijn
-geen ICT'er
-moet fotomodel uiterlijk hebben
-3x modaal inkomen minimaal

Tsja, dat raakt incels hard natuurlijk, die gewoon het liefst een knappe vrouw naast zich hebben op hun zolder voor hun natje,droogje en wipje. Oh en het huishouden natuurlijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192284792
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:34 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Het heeft alleen maar te maken met eigenwaarde en zelfliefde. Ik wil wat het beste is voor mij. Dat zou iedereen moeten. Jij ook.
Het is voor mij ook het beste als ik de loterij win. 4 keer. Ik ben dat waard. Vind ik.
pi_192284805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:35 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Waarom zou je anderhalve maand later nog vragen of hij wil als hij al had aangegeven niet te willen? :P
Gewoon, je hoopt toch dat iemand dan alsnog wel wil daten. Maarja als hij niet normaal kan doen zout dan maar lekker op, blijf ik wel alleen. -.-"
pi_192284952
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:39 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Gewoon, je hoopt toch dat iemand dan alsnog wel wil daten. Maarja als hij niet normaal kan doen zout dan maar lekker op, blijf ik wel alleen. -.-"
Precies, komt wel een ander leuk iemand! Niet te druk om maken!
pi_192285019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:46 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Precies, komt wel een ander leuk iemand! Niet te druk om maken!
Maar wanneer dan? :'( :'( :'( :'( :'( ;(
pi_192285123
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zal vast wel iets zijn als

-geen zolder kamer autist zijn
-geen ICT'er
-moet fotomodel uiterlijk hebben
-3x modaal inkomen minimaal

Tsja, dat raakt incels hard natuurlijk, die gewoon het liefst een knappe vrouw naast zich hebben op hun zolder voor hun natje,droogje en wipje. Oh en het huishouden natuurlijk...
*Checkt fotoboek, ziet incel :')
pi_192285148
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:29 schreef DevFreak het volgende:
Ik had mijn ogen op iemand die ik ontmoet heb via Tinder. Na twee maanden praten bleek hij hem helemaal te freaken en wilde niet afspreken. Toen was ik geblokkeerd.

Dus ik vandaag, anderhalve maand later, een berichtje gestuurd van "hey weet je het zeker". Echt zonder wat te zeggen gelijk op zwart weer. Sommige mensen zijn echt niet goed, hoor. :r
Kom op waar is je eigenwaarde. Als iemand je zo blokkeert zou je verder moeten gaan.
pi_192285194
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

*Checkt fotoboek, ziet incel :')
FoBo van wie?

Ik ben geen incel hoor, heb 7 maanden weer een relatie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192285200
Dat gezeur van en over incels in bijna elk topic hier maakt het krijgen van een interessante discussie een no go.
pi_192285238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:58 schreef Womanly het volgende:
Dat gezeur van en over incels in bijna elk topic hier maakt het krijgen van een interessante discussie een no go.
Waarom reageer je niet op de discussie?

Omdat de waarheid hard is voor vrouwen?
pi_192285265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op de discussie?

Omdat de waarheid hard is voor vrouwen?
Ik heb het idee dat jij gefrustreerd bent, klopt dat? Lukt het daten via de apps misschien niet goed?
pi_192285268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op de discussie?

Omdat de waarheid hard is voor vrouwen?
:') Bewaar mijn energie dan liever
pi_192285280
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

FoBo van wie?

Ik ben geen incel hoor, heb 7 maanden weer een relatie
Misschien bedoelt hij zichzelf?
pi_192285482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op de discussie?

Omdat de waarheid hard is voor vrouwen?
Je moet beseffen dat voor vrouwen op datingsites het aanbod echt enorm is.

Draai het om. Jij registreert je op Tinder en je hebt binnen een kwartier 100 matches. Dat is realiteit. Dan ga jij toch ook wat strenger selecteren dan wanneer je in een maand tijd niet verder komt dan 4 matches? :)
pi_192285508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:12 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje meegelezen.

Je moet beseffen dat voor vrouwen op datingsites het aanbod echt enorm is.

Draai het om. Jij registreert je op Tinder en je hebt binnen een kwartier 100 matches. Dat is realiteit. Dan ga jij toch ook wat strenger selecteren dan wanneer je in een maand tijd niet verder komt dan 4 matches? :)
Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
pi_192285554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:13 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
Het is alleen wel zonde dat je met zo'n houding je ook de vrouwen die je wel zouden zien staan afstoot.
pi_192285572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:13 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ja maar voor de dames zijn die 100 niet goed genoeg dus, ze willen meer en beter en rijker en knapper. Tevredenheid lijkt niet te bestaan.
Ik moet ergens ook wel toegeven dat de meeste mannen mongolen zijn hoor. :)

Ietwat gechargeerd uiteraard. :P
pi_192285579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:16 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik moet ergens ook wel toegeven dat de meeste mannen mongolen zijn hoor. :)
_O-
pi_192286766
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Kom op waar is je eigenwaarde. Als iemand je zo blokkeert zou je verder moeten gaan.
Klopt, ik zou me niet op deze manier moeten laten pakken. Maar het is dan ook best wel pijnlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2020 15:31:37 ]
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:51:22 #217
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192287372
Waarom praat je sowieso 2 maanden met iemand zonder af te spreken?

Als iemand je dan blokkeert, boeit het toch ook niet echt. Je kent diegene niet eens
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:52:31 #218
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192287384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:51 schreef SugeLucky het volgende:
Waarom praat je sowieso 2 maanden met iemand zonder af te spreken?

Als iemand je dan blokkeert, boeit het toch ook niet echt. Je kent diegene niet eens
Dit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:39:28 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_192289353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dat met al die mensen die een eerste bericht sturen, "hey, hoe is het?" en daarna nooit meer wat zeggen :')
Goedemorgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192299351
Het is denk ik ook enorm lastig om als vrouw een realistisch perspectief te houden. Je zit als vrouw toch een beetje in een soort matrix op tinder waarbij je even niet meer weet wat nou precies de spelregels zijn.

Veel vrouwen weten ergens wel in hun achterhoofd dat ca. 60% van de mannen gewoon alles naar links swipet terwijl ze ondertussen de big bang theory zitten te kijken. Of dat ze juist vrouwen naar rechts swipen die in hun ogen geen relatie materiaal (''te lelijk'') is, maar waarvan ze denken : die kan ik waarschijnlijk makkelijk een keer neuken.

Ik denk dat om die reden een hele grote groep vrouwen aast op een héle kleine groep mannen. Want laten we wel wezen : hoeveel mannen van het kaliber Graziano Pelle lopen er nou rond in Nederland? En die dan op zijn minst ook nog eens potentieel partner van een big 4 accountantskantoor is? Al helemaal verhoudingsgewijs t.o.v. het aantal aantrekkelijke vrouwen, ligt dat natuurlijk erg scheef.
pi_192299631
mja want alle vrouwen zoeken natuurlijk het grote geld liefst in de vorm van een knappe vent :)

ik kan me daar echt niks bij voorstellen

van mannen OOK niet trouwens :)
Maar daarvan wordt in dit topic doorgaans redelijk snel bewezen dat dat inderdaad wel zo is :)

ben ik nou echt zo raar dat ik dat gewoon echt bijzaak vind.
pi_192299914
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Goedemorgen
How ya doin. :7
pi_192300108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:58 schreef Kalgoorlie het volgende:
Ik denk dat om die reden een hele grote groep vrouwen aast op een héle kleine groep mannen. Want laten we wel wezen : hoeveel mannen van het kaliber Graziano Pelle lopen er nou rond in Nederland? En die dan op zijn minst ook nog eens potentieel partner van een big 4 accountantskantoor is? Al helemaal verhoudingsgewijs t.o.v. het aantal aantrekkelijke vrouwen, ligt dat natuurlijk erg scheef.
De 6666-regel, overgewaaid uit de USA;
Minimaal 6' foot lang (ongeveer 1.82)
Inkomen van 6 figures
Minimaal 6 inch piemel
En een 6-pack

Hoeveel mannen ken jij in je omgeving die hier aan kunnen voldoen?
pi_192300229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:20 schreef Uhmmpie het volgende:
mja want alle vrouwen zoeken natuurlijk het grote geld liefst in de vorm van een knappe vent :)

ik kan me daar echt niks bij voorstellen

van mannen OOK niet trouwens :)
Maar daarvan wordt in dit topic doorgaans redelijk snel bewezen dat dat inderdaad wel zo is :)

ben ik nou echt zo raar dat ik dat gewoon echt bijzaak vind.
Nee, maar jij bent, net als ik inmiddels wat ouder en wijzer . De gemiddelde insta-30-er moet natuurlijk wel succesvol zijn op Instagram en ook blijven als ze een vent heeft. Die moet dan natuurlijk wel geld hebben en het liefst model zijn. Want anders verlies je volgers. |:(

Maar dat is mijn waarschijnlijk verdraaide werkelijkheid van 30-ers die in de Randstad wonen :D
Het is wat.......
pi_192301304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:06 schreef Huck_ het volgende:

[..]

De 6666-regel, overgewaaid uit de USA;
Minimaal 6' foot lang (ongeveer 1.82)
Inkomen van 6 figures
Minimaal 6 inch piemel
En een 6-pack

Hoeveel mannen ken jij in je omgeving die hier aan kunnen voldoen?
een 6-pack?
ik durf te wedden dat de helft van de vrouwen afknapt op een 6-pack, en 90% van de vrouwen op Tinder foto's waar de 6-pack demonstratief getoond wordt (bij andersmans sportauto oid).
6 packs tonen op Tinder toont vooral domheid van de mens aan, maar een klein groepje vrouwen valt op domme mensen.

Ik snap al dat geklaag van mannen niet. Tinder werkt als een tierelier zonder dat ik de meest knappe persoon van het land ben. Je moet alleen een beetje moeite doen en niet te beroerd zijn om een gesprek te openen met iets anders dan 'hey, hoe gaat het?'. Als dat je standaard openingszin hebt kan je beter zeggen 'he, ik ben te lui voor een fatsoenlijk gesprek, doe jij het maar' , val je meer op.
pi_192301683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:34 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

een 6-pack?
ik durf te wedden dat de helft van de vrouwen afknapt op een 6-pack, en 90% van de vrouwen op Tinder foto's waar de 6-pack demonstratief getoond wordt (bij andersmans sportauto oid).
6 packs tonen op Tinder toont vooral domheid van de mens aan, maar een klein groepje vrouwen valt op domme mensen.

Ik snap al dat geklaag van mannen niet. Tinder werkt als een tierelier zonder dat ik de meest knappe persoon van het land ben. Je moet alleen een beetje moeite doen en niet te beroerd zijn om een gesprek te openen met iets anders dan 'hey, hoe gaat het?'. Als dat je standaard openingszin hebt kan je beter zeggen 'he, ik ben te lui voor een fatsoenlijk gesprek, doe jij het maar' , val je meer op.
Amerikaanse wijven zijn vreselijk. Vermijden als de pest
pi_192301757
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:20 schreef Uhmmpie het volgende:
mja want alle vrouwen zoeken natuurlijk het grote geld liefst in de vorm van een knappe vent :)

ik kan me daar echt niks bij voorstellen

van mannen OOK niet trouwens :)
Maar daarvan wordt in dit topic doorgaans redelijk snel bewezen dat dat inderdaad wel zo is :)

ben ik nou echt zo raar dat ik dat gewoon echt bijzaak vind.
Soort zoekt soort hè.

Ik zou bv ook niet iemand daten die in Rotterdam Charlois woont en achter de kassa zit. :)
pi_192301849
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:34 schreef Holenbeer het volgende:

Ik snap al dat geklaag van mannen niet. Tinder werkt als een tierelier zonder dat ik de meest knappe persoon van het land ben. Je moet alleen een beetje moeite doen en niet te beroerd zijn om een gesprek te openen met iets anders dan 'hey, hoe gaat het?'. Als dat je standaard openingszin hebt kan je beter zeggen 'he, ik ben te lui voor een fatsoenlijk gesprek, doe jij het maar' , val je meer op.
haha

doe je goed man!

Heb je nog tips?
pi_192302051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:10 schreef Huck_ het volgende:

[..]

haha

doe je goed man!

Heb je nog tips?
Ik heb een hele enge: probeer eens echt interesse te tonen
pi_192302076
Ik werd van de week ontmatcht door een man op tinder, type makelaar, vanwege... mijn sterrenbeeld ;( Want een waterman blijkt heel gevaarlijk te zijn voor vissen... Weer wat geleerd!
Sarcasme. Herken het.
pi_192302282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik werd van de week ontmatcht door een man op tinder, type makelaar, vanwege... mijn sterrenbeeld ;( Want een waterman blijkt heel gevaarlijk te zijn voor vissen... Weer wat geleerd!
Of hij is gek, bijgelovig of laf.
pi_192302503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:25 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Ik heb een hele enge: probeer eens echt interesse te tonen
Ik heb gewoon niks met reizen en wijn en festivals... sorry
pi_192302572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:56 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niks met reizen en wijn en festivals... sorry
dan zal je alleen dood gaan... sorry
pi_192303490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik werd van de week ontmatcht door een man op tinder, type makelaar, vanwege... mijn sterrenbeeld ;( Want een waterman blijkt heel gevaarlijk te zijn voor vissen... Weer wat geleerd!
Haha ik had er laatst ook een, die vroeg op gegeven moment wanneer ik jarig was. Dus ik vertel haar, 27-juli, zegt ze "Oh maar dan ben je een leeuw, dat kan natuurlijk niet!"

En na nog zo'n 3 zinnen zag ze het allemaal niet meer zitten en was ze weg _O- _O-
pi_192303747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:34 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

een 6-pack?
ik durf te wedden dat de helft van de vrouwen afknapt op een 6-pack, en 90% van de vrouwen op Tinder foto's waar de 6-pack demonstratief getoond wordt (bij andersmans sportauto oid).
6 packs tonen op Tinder toont vooral domheid van de mens aan, maar een klein groepje vrouwen valt op domme mensen.

Ik snap al dat geklaag van mannen niet. Tinder werkt als een tierelier zonder dat ik de meest knappe persoon van het land ben. Je moet alleen een beetje moeite doen en niet te beroerd zijn om een gesprek te openen met iets anders dan 'hey, hoe gaat het?'. Als dat je standaard openingszin hebt kan je beter zeggen 'he, ik ben te lui voor een fatsoenlijk gesprek, doe jij het maar' , val je meer op.
Mja het is altijd makkelijker om de schuld bij een ander te leggen :)

En met die sportauto ja..
of in dezelfde categorie: met een grote vis.

Wat proberen mensen daarmee te zeggen?
pi_192303790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:03 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Soort zoekt soort hè.

Ik zou bv ook niet iemand daten die in Rotterdam Charlois woont en achter de kassa zit. :)
Ik ook niet inderdaad :)

Ook niet nodig want inmiddels voorzien van leuke vent met 6pack en goed salaris en ook nog lekker koppie EN lief _O-

Nu jij nog.

[ Bericht 6% gewijzigd door Uhmmpie op 27-03-2020 15:27:37 ]
pi_192303795
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja het is altijd makkelijker om de schuld bij een ander te leggen :)

En met die sportauto ja..
of in dezelfde categorie: met een grote vis.

Wat proberen mensen daarmee te zeggen?
Dat ze "een catch!" zijn misschien?
pi_192303885
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat ze "een catch!" zijn misschien?
Ik dacht aan “even laten zien dat ik een grote heb” ofzo?
pi_192303892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:56 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niks met reizen en wijn en festivals... sorry
En dan kun je geen interesse tonen?

Hmmm
pi_192303933
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik dacht aan “even laten zien dat ik een grote heb” ofzo?
Ja, dat kan ook natuurlijk. :D
pi_192304008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En dan kun je geen interesse tonen?

Hmmm
Ik ben niet zo een neppe gast die doet alsof hij haar interesses leuk vind
pi_192304207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:33 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik ben niet zo een neppe gast die doet alsof hij haar interesses leuk vind
Interesse tonen... dat is vragen wat een ander leuk vind.

Niet leuk vinden wat een ander leuk vind.
Dat is heel wat anders :)

Edit: en een relatie betekent niet dat je alles wat de ander leuk vind ook leuk moet vinden.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 15:48:47 #243
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192304246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:33 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik ben niet zo een neppe gast die doet alsof hij haar interesses leuk vind
En zie hier, dat je daarom dus al niet matcht. Je moet toch wel enigszins het gevoel hebben bij iemand te willen investeren, als dat al ontbreekt swipe je lekker verder.

Krijg nogal regelmatig het idee dat mensen een relatie willen omwille van een relatie hebben. Je bent in je eentje zoveel beter af, dan wanneer je in een situatie verkeerd met een vrouw waarin je eigenlijk helemaal niet wil zijn, alleen maar omdat je dan kan roepen een relatie te hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192304299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

En zie hier, dat je daarom dus al niet matcht. Je moet toch wel enigszins het gevoel hebben bij iemand te willen investeren, als dat al ontbreekt swipe je lekker verder.

Krijg nogal regelmatig het idee dat mensen een relatie willen omwille van een relatie hebben. Je bent in je eentje zoveel beter af, dan wanneer je in een situatie verkeerd met een vrouw waarin je eigenlijk helemaal niet wil zijn, alleen maar omdat je dan kan roepen een relatie te hebben.
Mja maar er ook geen enkele moeite of aandacht in willen steken... maakt de boel ook niet beter.

Rot dan maar op zegmaar.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 15:54:15 #245
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192304333
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar er ook geen enkele moeite of aandacht in willen steken... maakt de boel ook niet beter.

Rot dan maar op zegmaar.
Wat zegt dat als de persoon geen moeite of aandacht ergens in wil steken? Precies, dat je lekker op zoek moet gaan naar de volgende. Dat werkt beide kanten op.

En als ik een match zou hebben waarin ik geen moeite wil steken, dan zegt mij dat toch ook genoeg?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192304347
En als je alleen bent hoor je nou eenmaal te daten ofzo...

Soort van sociaal verplicht?

Toen ik daar een tijd lang gewoon geen zin in had.
Riep iedereen om het hardst dat ik het gewoon maar moest doen.. want wie weet wat er van komt.

Lekkere reden :)
  vrijdag 27 maart 2020 @ 15:58:58 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192304392
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:55 schreef Uhmmpie het volgende:
En als je alleen bent hoor je nou eenmaal te daten ofzo...

Soort van sociaal verplicht?

Toen ik daar een tijd lang gewoon geen zin in had.
Riep iedereen om het hardst dat ik het gewoon maar moest doen.. want wie weet wat er van komt.

Lekkere reden :)
Vooral niet bezwijken onder sociale/groepsdruk, maar gewoon je eigen leven leiden.

Ik ben langere tijd vrijgezel geweest. En toch heb ik mogelijkheden genoeg gehad me te binden. Moet je dat dan maar doen omdat het verwacht word vanuit de samenleving? Nee, ik doe dat als het goed voelt voor mij. De rest kan mijn rug op.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192304467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat zegt dat als de persoon geen moeite of aandacht ergens in wil steken? Precies, dat je lekker op zoek moet gaan naar de volgende. Dat werkt beide kanten op.

En als ik een match zou hebben waarin ik geen moeite wil steken, dan zegt mij dat toch ook genoeg?
dan is dat effectief gewoon geen match.

En als je bij voorbaat daar al geen zin in hebt.. zijn er vast leukere dingen te verzinnen met je tijd :)
pi_192304505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Vooral niet bezwijken onder sociale/groepsdruk, maar gewoon je eigen leven leiden.

Ik ben langere tijd vrijgezel geweest. En toch heb ik mogelijkheden genoeg gehad me te binden. Moet je dat dan maar doen omdat het verwacht word vanuit de samenleving? Nee, ik doe dat als het goed voelt voor mij. De rest kan mijn rug op.
hier ruim 2 jaar vrijgezel geweest.. en stiekem beviel dat me eigenlijk prima :)

maarja.. DAN ben je dus arrogant en wil je alleen het onderste uit de kan

Nahja dan maar arrogant.. want ik wilde niet perse het onderste uit de kan.. maar het moest ook nog de kan van mijn keuze zijn _O-

Kon dus ook met een gerust hart stoppen met daten... ik was toch kieskeurig :)
pi_192304513
Spreken jullie nu af?
pi_192304591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:49 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende, ga ik het toch eens proberen op Tinder (na het heel lang te hebben afgehouden), misschien zijn er toch wel leuke mannen waar het mee klikt. Raden jullie nog andere datingapps aan?
Mijn nichtje heeft haar vriend leren kennen via Happn. Dat is obv als je elkaar hebt gekruist op straat/ mensen in de buurt van jouw locatie. Heeft nu misschien iets minder zin :') maar je kunt t altijd proberen.
pi_192304605
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:07 schreef Mar_an het volgende:
Spreken jullie nu af?
Facetime!
pi_192304639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:07 schreef Mar_an het volgende:
Spreken jullie nu af?
mja had gekund.. oh wacht.. misschien toch niet.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 16:19:04 #254
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192304661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:07 schreef Mar_an het volgende:
Spreken jullie nu af?
Wie?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192304682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wie?
wij kennelijk :)
pi_192304688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft haar vriend leren kennen via Happn. Dat is obv als je elkaar hebt gekruist op straat/ mensen in de buurt van jouw locatie. Heeft nu misschien iets minder zin :') maar je kunt t altijd proberen.
nahja.. als je nu via hppn iemand matcht.. is de kans in ieder geval groot dat hij ook daadwerkelijk in de buurt woont ipv enkel toevallig een keer passeert.
pi_192304692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nahja.. als je nu via hppn iemand matcht.. is de kans in ieder geval groot dat hij ook daadwerkelijk in de buurt woont ipv enkel toevallig een keer passeert.
Hahahaha

Ja als je in een grote stad woont.
pi_192304696
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft haar vriend leren kennen via Happn. Dat is obv als je elkaar hebt gekruist op straat/ mensen in de buurt van jouw locatie. Heeft nu misschien iets minder zin :') maar je kunt t altijd proberen.
Oh ja! Een goede. Misschien dat ik dat wel ga proberen.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 16:24:16 #259
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192304706
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wij kennelijk :)
Zou een mooie bak zijn :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192304717
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hahahaha

Ja als je in een grote stad woont.
ook als je niet in de grote stad woont

hooguit dat de match-kans wat kleiner is in een dorp
maar ik hoor hier vaak zat: je hebt maar 1x de juiste match nodig.. dus je weet het niet he :)
pi_192304741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik werd van de week ontmatcht door een man op tinder, type makelaar, vanwege... mijn sterrenbeeld ;( Want een waterman blijkt heel gevaarlijk te zijn voor vissen... Weer wat geleerd!
Twee vissen passen volgens mij heel goed bij elkaar O-)
Het is wat.......
pi_192304749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ook als je niet in de grote stad woont

hooguit dat de match-kans wat kleiner is in een dorp
maar ik hoor hier vaak zat: je hebt maar 1x de juiste match nodig.. dus je weet het niet he :)
Lol ervaringsdeskundige zeker? :')
pi_192304762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja het is altijd makkelijker om de schuld bij een ander te leggen :)

En met die sportauto ja..
of in dezelfde categorie: met een grote vis.

Wat proberen mensen daarmee te zeggen?
En bij vrouwen. Zo'n klein hondje :R
Het is wat.......
pi_192304797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:33 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik ben niet zo een neppe gast die doet alsof hij haar interesses leuk vind
dan kan je vragen waarom zij het wel leuk vindt. Op dezelfde manier als zij als het goed is interesse toont in jouw zolderkamer en vraagt of je 1 of 2 dakramen hebt
pi_192304813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol ervaringsdeskundige zeker? :')
Mja ik woon in de grote stad.
En alsnog nooit iets gevangen met happn

Oh my bad..
1x iemand die meer dan 20 jaar jonger dan ik was.
Een kind had dat hij nooit zag want zn ex was stiekem naar portugal verhuisd.
En hij wilde liever iemand die ouder was.. want hij wilde gewoon settelen.
En dat mijn dochter de helft van zijn leeftijd was... vond hij geen probleem.

Was wel cute.. Zag er uit alsof hij nog weg kwam met 1x per week scheren enzo :)

Vleiend.. en hij was wel leuk en gezellig.
Maar eh... ook net 18 ofzo...

Maybe not :)
pi_192304829
dat je matcht met een 20 jaar jongere doe je jezelf aan, beetje flauw om er nu op af te geven
pi_192305403
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ook niet inderdaad :)

Ook niet nodig want inmiddels voorzien van leuke vent met 6pack en goed salaris en ook nog lekker koppie EN lief _O-

Nu jij nog.
Dat komt vanzelf wel. Hoeft van mij niet perse snel te gebeuren.

Nu eigen wel tevreden met een beetje paar dames daten. :Y
pi_192305768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:34 schreef Holenbeer het volgende:
dat je matcht met een 20 jaar jongere doe je jezelf aan, beetje flauw om er nu op af te geven
Idd
pi_192305783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf wel. Hoeft van mij niet perse snel te gebeuren.

Nu eigen wel tevreden met een beetje paar dames daten. :Y
Wel balen dat dat er nu even minder in zit.

Daten op 1,5m afstand is toch precies wat jammer.
pi_192308141
En “online” daten is ook niet alles. Doe het toch liever IRL
Het is wat.......
pi_192308452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef gooddaddy het volgende:
En “online” daten is ook niet alles. Doe het toch liever IRL
Heb ik ook wel! Meestal leer ik mannen kennen op een andere manier, maar ik ga het online daten toch wel een kans geven nu. :P Spannend en eng. Heb weleens een korte periode op Tinder gezeten een langere tijd geleden, maar dat was altijd negatief.
pi_192310660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef gooddaddy het volgende:
En “online” daten is ook niet alles. Doe het toch liever IRL
Daarvoor moet je dan toch de deur uit... dat is nu net even jammer.

Zeker omdat het ook nog eens prima date-weer is.
pi_192313808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:32 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

dan kan je vragen waarom zij het wel leuk vindt. Op dezelfde manier als zij als het goed is interesse toont in jouw zolderkamer en vraagt of je 1 of 2 dakramen hebt
Vrouwen die interesse tonen in een ander, geloof je het zelf? _O-

De meeste willen het alleen maar hebben over hun eigen insta-life of de volgende reis waar ze naar toe gaan
pi_192313891
Ik heb aantal matches via paiq wel zie ik per mail. Maar heb gewoon ff niet de fut on weer allemaal leuk gesprekje te gaan beginnen enzo.?

Ok neem aan hetzelfde voor die meiden, maar andersom ook niet, die wachten ook maar af. Mss mis ik wel wat “out” ofzo. Maarja kost weer zoveel gedoe he om met mensen iets op te bouwen uit het niets? Beetje alleen vragen vanuit andere kant kan ook wel weer denk ik dan., maar die eerste keer moet ik nog zien.
Do what you love, love what you do!
pi_192313908
Heb wel lieve meid overgehouden hoor uit paiq. Iemand die dus wel eerlijk was over haar zelf en daar app ik nog wel beetje dagelijks mee. Maar is meer iets uit vriendschap en niet uit voor relatie. Dus het kan wel?
Do what you love, love what you do!
pi_192313968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:57 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Heb ik ook wel! Meestal leer ik mannen kennen op een andere manier, maar ik ga het online daten toch wel een kans geven nu. :P Spannend en eng. Heb weleens een korte periode op Tinder gezeten een langere tijd geleden, maar dat was altijd negatief.
Doe toch even paiq proberen, wil het niet perce promoten, maar die is toch degene waar niet gelijk een uiterlijk als eerste een rol speelt.

Of het werkt, tja dat is aan een ieder, maar vond die leuker als de rest van bv tinder ofzo die gelijk op foto gaan al.

Betaalde sites heb ik me nog niet aan gewaagd verder dus daar kan ik weinig over zeggen.

Owhja zelfs die paiq ofzo neem het wel serieus dan en zie het niet als een geintje. Grootste afknapper nl voor mij en kom er best snel achter als iemand beetje het alleen doet voor de fun enzo en zie die stakker zoeken blabla. Ok heftig overdreven maar get my point denk ;)

Succes iig ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192313988
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:15 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Vrouwen die interesse tonen in een ander, geloof je het zelf? _O-

De meeste willen het alleen maar hebben over hun eigen insta-life of de volgende reis waar ze naar toe gaan
Euh nee niet altijd want ik bewijs de uitzondering. Maar ok zijn we wel beetje van geboorte jaar 83-87 ofzo.
Dus nee is zeker niet waar, hoewel hoe het nu tussen pubers gaat, You tell me. Anders denk ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192315142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:15 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Vrouwen die interesse tonen in een ander, geloof je het zelf? _O-

De meeste willen het alleen maar hebben over hun eigen insta-life of de volgende reis waar ze naar toe gaan
Je bent zelf geen haar beter.

Maar misschien kijk je gewoon zelf naar de verkeerde vrouwen.
Als jij enkel selecteert op uiterlijk kom je allicht uit bij de mensen die dat ook heel belangrijk vinden.

En dus net als jij weinig behoefte voelen om te praten over wat een ander bezig houdt
pi_192315150
Dat verhaal van grappenhaus zegt genoeg: bereid je voor op een saaier weekend: lees een boek of voer een goed gesprek.

Sinds wanneer is een goed gesprek saai?
pi_192315171
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:31 schreef kree het volgende:
Heb wel lieve meid overgehouden hoor uit paiq. Iemand die dus wel eerlijk was over haar zelf en daar app ik nog wel beetje dagelijks mee. Maar is meer iets uit vriendschap en niet uit voor relatie. Dus het kan wel?
Ik was ooit getrouwd met iemand die ik leerde kennen via paiq.
Dus het kan zeker.

Maar... toen was online dating nog niet hip :)
pi_192315230
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was ooit getrouwd met iemand die ik leerde kennen via paiq.
Dus het kan zeker.

Maar... toen was online dating nog niet hip :)
Gehehe ja wie weet he? Het kan altijd ook met online daten wel. Maar het helpt wel om er niet gelijk te hoge verwachtingen van te hebben. Zeker niet met de gratis online dating sites.

Mijn zusje hield relatie over aan tinder enzo het kan allemaal wel. Maar denk van meiden en jongens moet het beetje open zijn of niet te kortzichtig vooral :)

Succes voor iedereen, niet opgeven ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192315326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:27 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Twee vissen passen volgens mij heel goed bij elkaar O-)
Ik ben waterman :@
Sarcasme. Herken het.
pi_192315367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was ooit getrouwd met iemand die ik leerde kennen via paiq.
Dus het kan zeker.

Maar... toen was online dating nog niet hip :)
Ik met iemand die ik kende van de tmf chat :D
En daarna met iemand van relatieplanet. Dus ik geloof ook wel in internetdaten :)
Sarcasme. Herken het.
pi_192315376
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben waterman :@
Maagd hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_192315519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:06 schreef kree het volgende:

[..]

Gehehe ja wie weet he? Het kan altijd ook met online daten wel. Maar het helpt wel om er niet gelijk te hoge verwachtingen van te hebben. Zeker niet met de gratis online dating sites.

Mijn zusje hield relatie over aan tinder enzo het kan allemaal wel. Maar denk van meiden en jongens moet het beetje open zijn of niet te kortzichtig vooral :)

Succes voor iedereen, niet opgeven ;)
En wat minder oppervlakkig zou ook helpen denk ik.

Then again... word je dat na match 300 vanzelf ook wel misschien.
pi_192315534
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik met iemand die ik kende van de tmf chat :D
En daarna met iemand van relatieplanet. Dus ik geloof ook wel in internetdaten :)
Maar toen had je geen 30 matches in 3 dagen tijd :)

En niet elke idioot kon en wilde online... misschien dat dat ook scheelt.

Ik zat op irc.. en daar werd aardig wat afgerelatied tussen de mensen.
Daten met andermans ex.. was daar heel normaal en meestal leverde dat geen ruzie of gedoe op.

(Sterker nog.. ik appte vandeweek nog met degene die met mijn exvriendje van toen getrouwd is... )
pi_192315568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En wat minder oppervlakkig zou ook helpen denk ik.

Then again... word je dat na match 300 vanzelf ook wel misschien.
Ja nou dart zeg je, maar eerste contact is meestal maar oppervlakkig want je weet niks van elkaar dan. Dus dat is ook wel beetje aan meiden hoor die wss meer dingen krijgen als jongens, geef het even de kans en praat beetje.

Die openings zinnen gedoe is toch bs? Bedoel van je word haast gedwongen ook door die sites en apps van verzin leuke vraag etc.

Nee helemaal niet? Of willen meiden dat dan? Ook niet denk. Zeg ff hoi of hoe was je dag babla beetje wat info van interesses helpt trouwens maar daar matchen die dating sites al op ook toch?
Do what you love, love what you do!
pi_192315595
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:49 schreef kree het volgende:

[..]

Ja nou dart zeg je, maar eerste contact is meestal maar oppervlakkig want je weet niks van elkaar dan. Dus dat is ook wel beetje aan meiden hoor die wss meer dingen krijgen als jongens, geef het even de kans en praat beetje.

Die openings zinnen gedoe is toch bs? Bedoel van je word haast gedwongen ook door die sites en apps van verzin leuke vraag etc.

Nee helemaal niet? Of willen meiden dat dan? Ook niet denk. Zeg ff hoi of hoe was je dag babla beetje wat info van interesses helpt trouwens maar daar matchen die dating sites al op ook toch?
Nou een tinder niet echt lijkt me.

En paiq deels denk ik.
Die matcht ook erg op hoe belangrijk je dingen als leeftijd, status, afstand, roken enzo vind heb ik het idee.
Maar meeste sites zijn niet zo intelligent
pi_192315637
Echt met alle dating sites ik moet vaak antwoorden op vragen vanaf de andere kant.

Owh leuk?
En dan?
Grappig...

Dat soort vragen dus van vrouwelijke kant.

En ik helemaal verhalen vertellen, Als ik dat bovenstaande krijg nl terug van een meid dan is het haast al no go beetje.

Ik vertellen maar over mezelf maar kan niks met dat soort dingen.\

Ok tenzij die meid ook wel wat heeft te vertellen terug ipv van ok etc. Dus ok dat is het punt dat je as man mss match hebt em dit is voor alle dating sites algemeen btw
Do what you love, love what you do!
pi_192315666
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar toen had je geen 30 matches in 3 dagen tijd :)

En niet elke idioot kon en wilde online... misschien dat dat ook scheelt.

Ik zat op irc.. en daar werd aardig wat afgerelatied tussen de mensen.
Daten met andermans ex.. was daar heel normaal en meestal leverde dat geen ruzie of gedoe op.

(Sterker nog.. ik appte vandeweek nog met degene die met mijn exvriendje van toen getrouwd is... )
Nou, relatieplanet viel op zich wel mee hoor. Die tmf chat daar zat ik niet om te daten, ik was 17, dat gebeurde gewoon op de een of andere manier. Maar RP heb ik best veel gedate ook toen, jaar of 10 geleden nu.

IRC ken ik niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_192315709
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou een tinder niet echt lijkt me.

En paiq deels denk ik.
Die matcht ook erg op hoe belangrijk je dingen als leeftijd, status, afstand, roken enzo vind heb ik het idee.
Maar meeste sites zijn niet zo intelligent
Paiq is leuk omdat het niet gelijk op foto pic uitgaat in tegen stelling tot tinder dus. Ik vindt dat leuker eigenlijk. En afentoe ga ik er weer eens voor zitten. Maar ok het hangt ervan af of je ff een sex date wil via tinder of wellicht wat diepgaander via paiq dan wel zonder gelijk uiterlijk ofzo.

Nu doe ik persoonlijk pas sex als ik echt iemand heeel leuk ga vinden ook zonder keertje website. Maar dat is mijn ding dan he. Daarom wss ook maar 1x gehad. Maarja ieder zijn eigen ding he. Het kan op alle manieren wel?

Denk sowieso, dating sites is niet gelijk sex? Althans daar gebruik ik het niet voor.

Maar het kan dan ook wel weer wel. Maarja joh. Tsja is dat het dan?? Om sex daarvoor zit ik niet op dating sites. Wel om eens iemand leuk te ontmoeten enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_192315799
Voel ,me gelijk ouwe lul hahahaha :D. Omg zeg naja aan jullie weer verder. (Ben niet zo oud trouwens hoor haha)
Do what you love, love what you do!
pi_192315815
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:53 schreef kree het volgende:
Echt met alle dating sites ik moet vaak antwoorden op vragen vanaf de andere kant.

Owh leuk?
En dan?
Grappig...

Dat soort vragen dus van vrouwelijke kant.

En ik helemaal verhalen vertellen, Als ik dat bovenstaande krijg nl terug van een meid dan is het haast al no go beetje.

Ik vertellen maar over mezelf maar kan niks met dat soort dingen.\

Ok tenzij die meid ook wel wat heeft te vertellen terug ipv van ok etc. Dus ok dat is het punt dat je as man mss match hebt em dit is voor alle dating sites algemeen btw
Mja ik zie dat niet anders... en ben toch echt een vrouw.

Misschien is het aanbod gewoon te groot :)

En ook hier zat ik niet op datingsites voor seks.
Dat lukte ook prima zonder.

Maar voor nieuwe relaties moet je toch nieuwe mensen ontmoeten uiteindelijk.

Of zoals in mijn geval.. oude opnieuw tegen het lijf lopen en ontdekken dat dingen na 15 jaar ineens heel anders zijn :)
pi_192315840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik zie dat niet anders... en ben toch echt een vrouw.

Misschien is het aanbod gewoon te groot :)
Ok nou dat ids leuk, Vertel is hoe zie jij dat anders van jouw kant? Of hoe pak je zo een gesprek aan met onbekende jongen?

Vraag 1 is al wacht jij als er een “match” is op dw jongen of wat stuur jij dan?
Of wat is leuk wat een jongen jou zou sturen waardoor je denkt ik chat ff verder nog?
Do what you love, love what you do!
pi_192315875
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik zie dat niet anders... en ben toch echt een vrouw.

Misschien is het aanbod gewoon te groot :)

En ook hier zat ik niet op datingsites voor seks.
Dat lukte ook prima zonder.

Maar voor nieuwe relaties moet je toch nieuwe mensen ontmoeten uiteindelijk.

Of zoals in mijn geval.. oude opnieuw tegen het lijf lopen en ontdekken dat dingen na 15 jaar ineens heel anders zijn :)
Waar jah denk ik, ik ga te oud worden en wil eigenlijk huisje boompje beestje enzo. Maar heb gewoon niet de liefde van me leven tegen gekomen nog. Naja of wel zat wel maar nooit wat geworden enzo
Do what you love, love what you do!
pi_192316522
Wat zijn goede apps voor seksdating?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192319117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:13 schreef kree het volgende:

[..]

Waar jah denk ik, ik ga te oud worden en wil eigenlijk huisje boompje beestje enzo. Maar heb gewoon niet de liefde van me leven tegen gekomen nog. Naja of wel zat wel maar nooit wat geworden enzo
Dan was het ook niet de liefde van je leven waarschijnlijk.
Of misschien later nog... hier nu ook op de bank met iemand waarvan ik dat 15 jaar geleden niet had kunnen verzinnen. Bevalt prima.
Kennelijk is nu het juiste moment en toen niet.
pi_192319832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:11 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn goede apps voor seksdating?
Tinder.
pi_192319881
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan was het ook niet de liefde van je leven waarschijnlijk.
Of misschien later nog... hier nu ook op de bank met iemand waarvan ik dat 15 jaar geleden niet had kunnen verzinnen. Bevalt prima.
Kennelijk is nu het juiste moment en toen niet.
Euh nou het verhaal is iets andersom, zij was nl wel de liefde van mijn leven.
Ok het was nog vrij jong allemaal als het tussen 20-30 Will houden,

Ik totaal verliefd vond dr zo leuk enzo en ja dat zet ok echt had ,et jaar willen trouwen toen en dan hebben we 28 ofzo.

Maar die had raar ver;leden ook joh, heb er toen wel eens over verteld ook hier op fok. Maarja helaas op niks uitgelopen.
Do what you love, love what you do!
pi_192319949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan was het ook niet de liefde van je leven waarschijnlijk.
Of misschien later nog... hier nu ook op de bank met iemand waarvan ik dat 15 jaar geleden niet had kunnen verzinnen. Bevalt prima.
Kennelijk is nu het juiste moment en toen niet.
Spijt trouwens niet echt. Weet niet als het aan mij had gelegen dan waren we veel langer doorgegaan wel en in relatie.

Maar ok gezonde keuze gemaakt samen toen uit elkaar. Wel echt gebroken hartje hoor zelfs als man. Want ja ook gevoel.

Maar ok laatste wa tik beetje kon vinden toen ik is zocht getrouwd enzo, heb nog wel eens geprobeerd contact op te noemen maar is al awkward sowieso. En volgens mij klopt dr nr niet meer?
Do what you love, love what you do!
pi_192320012
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tinder.
Als ik toch geld ga uitgeven om te mogen chatten ga ik liever naar de hoeren. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')