jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.barkrukoutlet(...)-cognac-by-eleonora/
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Waarom zit jij bij een outlet te kijken, dat is toch ver onder je stand?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Zag ze bij de Trendhopperquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit jij bij een outlet te kijken, dat is toch ver onder je stand?
Trendhopper, outlets ... jij bent eigenlijk gewoon een skeere boi met grootheidswaanzin.quote:
Bestel jij ze dan voor mij, ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trendhopper, outlets ... jij bent eigenlijk gewoon een skeere boi met grootheidswaanzin.
Lekker, hij is ook schatrijk hè?quote:
Ja heb altijd een crush ophem gehad ;pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, hij is ook schatrijk hè?
Snap ik, volgens mij is hij 100 procent blank maar hij heeft het ritme en de vibe van een bronstige Nigeriaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb altijd een crush ophem gehad ;p
HIj heeft echt iets bijzonders. Oogt zo gewoon maar zon vibe geeft die
Ja hij ademt het gewoon uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, volgens mij is hij 100 procent blank maar hij heeft het ritme en de vibe van een bronstige Nigeriaan.
Ja prince ook. maar queen ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Dit kan ik ook keihard meewiebelen en mee bleheren qua sexy funk![]()
Wel leuk dat je daar vatbaar voor bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja prince ook. maar queen ook.
Het is iets wat je behalve kan zeggen dat het super goed is niet kan uitleggen wat die gigantische aantrekkingskracht is.
Waar?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeej Muck, ik heb daar dinsdagmiddag laat gegeten, lekker zeg, de tering
Queenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja prince ook. maar queen ook.
Het is iets wat je behalve kan zeggen dat het super goed is niet kan uitleggen wat die gigantische aantrekkingskracht is.
Ja kan toch niet andersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk dat je daar vatbaar voor bent
Ik heb dat met duizenden platen, geheel door elkaar en wars van elke stroming of goede smaak, elk leuk uur van 't leven is wel verbonden met muziek op een gekke manier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan toch niet anders![]()
Het raakt je tot op het bot ;p
Ja is dopamine denk ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat met duizenden platen, geheel door elkaar en wars van elke stroming of goede smaak, elk leuk uur van 't leven is wel verbonden met muziek op een gekke manier.
Die man was een genie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is toch niet te bevatten dit
https://www.facebook.com/(...)eos/968162893271416/
Gevoelsmensen hebben een geur of geluid nodig om een specifieke herinnering op te slaan in het brein.quote:
Het Museo dei Cappucciniquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gevoelsmensen hebben een geur of geluid nodig om een specifieke herinnering op te slaan in het brein.
Buda had van de week een mooie uitspraak daarover en dat bordje van die botten wil ik nu ook zien
Maarten is wel tofquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:45 schreef Karzai het volgende:
Nu beginnen die oude lullen, de van Rossems in Aken, jezus wat een stel bejaarden zeg
hij doet het nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
Mijn helden, The Cult![]()
Heb weinig met motoren maar dat meisje op 0:25 op die motor past er perfect bij, that's me![]()
Staat voorlopig op nummer een van mijn bucket list door die uitspraak van je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Museo dei Cappuccini![]()
Mijn hotel zat daar pal naast. Bewust maar geen griezelboek van Stephen King gelezen tijdens mijn verblijf
Had je er zelf een oogje op?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurmeisje heeft een rijke jongen aan de haak geslagen. Kereltje rijdt in een dikke BMW. Maar er is totaal geen chemie tussen die twee
O, ik ben diegene die een uurtje later voorbij komt, in de busquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
Mijn helden, The Cult![]()
Heb weinig met motoren maar dat meisje op 0:25 op die motor past er perfect bij, that's me![]()
Rome is sowieso een heerlijke stad. Vorig jaar intens van genotenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat voorlopig op nummer een van mijn bucket list door die uitspraak van je.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je er zelf een oogje op?
Wat is dit dan, jij opeens aan de Pink Floydquote:
Komen ze dan vanzelf achter, het leven is toch een grote leerschool wat dat betreft.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, daar is ze veel te jong voor. Maar het valt me wel op dat ze totaal geen goede match zijn.
Ja stond opgeslagen in mijn youtube videosquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit dan, jij opeens aan de Pink Floyd
Dat is zo. Maar ik hoop dat ze leert om naar de persoon te kijken en niet naar zijn portemonnee of autoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen ze dan vanzelf achter, het leven is toch een grote leerschool wat dat betreft.
Sowieso is die Live @ Pompei 2016 geweldigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja stond opgeslagen in mijn youtube videos
Kwam ik net weer tegen :p
Ja ken em. We hadden het er een tijd geleden toch over?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is die Live @ Pompei 2016 geweldig
Vooral deze:
Ik hoor deze versie liever dan het origineel, en dat vind ik al een van de allerbeste platen ooit.
Ja man Rome, heb me een keer op laten sluiten in het Forum Romanum na sluitingstijd met een koude pizza en een fles wijn, damnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rome is sowieso een heerlijke stad. Vorig jaar intens van genoten
Vast wel ja, zal wel een goede reden hebben gehad toenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ken em. We hadden het er een tijd geleden toch over?
Komt vanzelf als ze merkt dat hij niet zoveel aan is zonder zijn centjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik hoop dat ze leert om naar de persoon te kijken en niet naar zijn portemonnee of auto
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man Rome, heb me een keer op laten sluiten in het Forum Romanum na sluitingstijd met een koude pizza en een fles wijn, damn![]()
Villa Adriana buiten Rome ook geweest toevallig?
Hoeft niet perse van dat gastje te zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurmeisje heeft een rijke jongen aan de haak geslagen. Kereltje rijdt in een dikke BMW. Maar er is totaal geen chemie tussen die twee
Ik heb je binnen een seconde met natte oksels op de bar, laat gaan die schroom en verlegenheid joh, dansenquote:
Moet ik je even corona komen geven?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Wil iemand mijn pols komen breken. Hoef ik niet naar werk
Ja vet man daar woonden de Caesars zelf en als je daar rond loopt snap je ze volkomenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel bij de Via Appia. En dagje Napels gedaan.
O, dat Villa Adriana ziet er wel tof uit!
Oh das nog beter ja .quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik je even corona komen geven?
Doet me denken aan een ex collega op 03:30 maandagochtend, "ik heb echt geen zin om te werken morgen" en hij stak zijn pink in een bierflesje en klapte hem tegen zijn bovenarm aanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Wil iemand mijn pols komen breken. Hoef ik niet naar werk
Verdomme wat mooi.quote:
Was dat tijdens je verblijf in de kliniek?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ex collega op 03:30 maandagochtend, "ik heb echt geen zin om te werken morgen" en hij stak zijn pink in een bierflesje en klapte hem tegen zijn bovenarm aan
Nou wil ik weer terug naar Romequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vet man daar woonden de Caesars zelf en als je daar rond loopt snap je ze volkomen
Hele ochtend in het ziekenhuis gezeten en hij maar vragen om pijnstillersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
Wat een sukkel, je kan toch gewoon bellen dat je ziek bent
Je neemt de flauwe humor van anderen over.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dat tijdens je verblijf in de kliniek?
We waren dronken en sommige types willen niet voor elkaar onder doen qua stoerheid, hij was er een en ik ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef Karzai het volgende:
Ze komen het echt niet controleren hoor
Of ze hebben het van mij overgenomenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je neemt de flauwe humor van anderen over.
Misschien dat je het er zelf wel naar maakt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je neemt de flauwe humor van anderen over.
Sowieso die bergen rondom die villa, die dorpjes en die tuinen en die valleien, toch wel een van de meest logische plekken die ik ooit heb gezien om je leven door te brengen als je de machtigste man op Aarde denkt te zijn en misschien ook wel bent.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou wil ik weer terug naar Rome
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed als je dat doet omdat je niet naar werk wilt is er weliets mis.
Ik wil mij bv vaak van de trap gooien opweg naar werk
Dat heb ik gelukkig tot nu toe nog weten te voorkomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed als je dat doet omdat je niet naar werk wilt is er weliets mis.
Ik wil mij bv vaak van de trap gooien opweg naar werk
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig tot nu toe nog weten te voorkomen.
Nee dan lieg je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
gewoon wat gips om je been doen dan ben je de rest van de maand vrij
Gewoon beetje overdreven gaan hoesten op je werk anders?quote:
Ja nog niet genoeg besmettingen daarvoor :pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon beetje overdreven gaan hoesten op je werk anders?
Nicequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeej Muck, ik heb daar dinsdagmiddag laat gegeten, lekker zeg, de tering
Ja joh, dankjewel voor de tipquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben ook echt fan![]()
Aan niemand vertellen hè? Ik wil nog gewoon kunnen reserveren
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, dankjewel voor de tip
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben ook echt fan![]()
Aan niemand vertellen hè? Ik wil nog gewoon kunnen reserveren
Ik hoeste al voor deze voetbalwedstrijd maar nu is het nog erger.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon beetje overdreven gaan hoesten op je werk anders?
Ja twee keer besteld die rendang, zo heb ik hem nog nooit kunnen maken zelf.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Binnenkort eens kijken of ze nog een plekje hebben...
Heb je de rendang geproefd?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
Kijk nu in europa over bulgarije en roemenie, dansende beren
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja twee keer besteld die rendang, zo heb ik hem nog nooit kunnen maken zelf.
Bij Ouwehand vind ik de verhalen in het berenbos ook altijd zo ergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:21 schreef Karzai het volgende:
wel triest ja, hoe ze die grootse beesten behandelen
Die anijs ja, moeilijke smaak want als het teveel is is het ranzig maar daar klopt ie, ook wel door de lam denk ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mals, zacht, licht pittig, ergens iets anijzigs ofzo![]()
Echt lekker!
ring door hun neus ketting om hun nek, blij dat circus met dieren is afgeschaft in Nederlandquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij Ouwehand vind ik de verhalen in het berenbos ook altijd zo erg![]()
Dat programma wat ze toen hadden ging ook deels over de beren. Die trauma's raken ze nooit meer kwijt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo lekker andijvie maken, ook wel trek in
mat creme fraiche, spekjes en blauwe kaas
Was ooit in China in een dierentuin, waar weet ik niet meer maar daar hadden ze een grizzlybeer, ergens aan het einde van een stille gang en dat beest voelde zich opgelaten door mij dus die ging voluit rechtop staan en brullen naar mij, was gewoon de koning van het dierenrijk dat beest, tering wat een enorm sterk beest, vond het zo treurig dat hij daar zat dat ik urenlang heb gezeten daar terwijl hij me bleef uitdagen, heb zelfs even zitten huilenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:21 schreef Karzai het volgende:
wel triest ja, hoe ze die grootse beesten behandelen
Gvdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo lekker andijvie maken, ook wel trek in
mat creme fraiche, spekjes en blauwe kaas
Stel je aan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Zou willen dat ik nu werd op gegeten door een beer
Precies!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die anijs ja, moeilijke smaak want als het teveel is is het ranzig maar daar klopt ie, ook wel door de lam denk ik
gewoon een neutje nemen aan het begin van van je dienst, zet een gezellig muziekje op dan fladder je zo de avond doorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Zou willen dat ik nu werd op gegeten door een beer
Aaaw, niet huilen, mijn zusjes zeggen altijd, joh je bent best een sterke leuke jongen maar als vrouwen gaan huilen ben je een plasje water.quote:
Collega vroeg mij laatst ik of haar een shotje jack daniels kon brengen. Stond een borrel en zat er doorheenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een neutje nemen aan het begin van van je dienst, zet een gezellig muziekje op dan fladder je zo de avond door
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaw, niet huilen, mijn zusjes zeggen altijd, joh je bent best een sterke leuke jongen maar als vrouwen gaan huilen ben je een plasje water.
Klopt helemaal, het gaat om de verte en de duiding van het kruid, vind ik van gember ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind venkel echt walgelijk, maar dit is heerlijk omdat je het ergens in de verte proeft
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meld je ziek dan, gaan we wat leuks doen?
Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, wat moeten wij af en toe jaloers zijn op bitterbal die zomaar haar baan opzegt en zegt fuk jou en lekker op een tropisch eiland gaat zitten, ik was ook ooit zo, nou ja qua karakter nu ook nog wel maar toch?
opmijn niveau van werk is het ook wel wat makkelijker om je baan op te zeggenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, wat moeten wij af en toe jaloers zijn op bitterbal die zomaar haar baan opzegt en zegt fuk jou en lekker op een tropisch eiland gaat zitten, ik was ook ooit zo, nou ja qua karakter nu ook nog wel maar toch?
Ben je op pad?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Winterbergsuper relaxte trein. En hier zitten we 2,5 uur in.
Groeten aan Liesje en andere FOK!kers die mij kennenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien dat ik je wel eens uitnodig om zomaar ergens door Oost Europa te rijden in een luxe camper, kun jij me de mooie dingen in architectuur en belangwekkende plekken laten zien waar ik anders voorbij ren en ik weet overal wel 2 procent vanafquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.Ik wil eigenlijk met een campertje door Europa trekken, maar ik ben chicken
Nee hoor, dat is precies even gemakkelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opmijn niveau van werk is het ook wel wat makkelijker om je baan op te zeggen
Lijkt me heerlijk dus stop met jezelf druk makenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opmijn niveau van werk is het ook wel wat makkelijker om je baan op te zeggen
Das ook de reden dat ik dit kan doen ja . Maar als je bv carriere wilt maken is het toch iets andersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is precies even gemakkelijk
Alleen ik heb geen hypotheekvrij huis en lage kosten. Dus iets meer risico als ik gekke dingen ga doen met mijn leven.
Carrière maken is voor veel mensen gewoon het hoofd financieel boven water houden hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik dit kan doen ja . Maar als je bv carriere wilt maken is het toch iets anders
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ik je wel eens uitnodig om zomaar ergens door Oost Europa te rijden in een luxe camper, kun jij me de mooie dingen in architectuur en belangwekkende plekken laten zien waar ik anders voorbij ren en ik weet overal wel 2 procent vanaf
Ik wil geen carrière maken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik dit kan doen ja . Maar als je bv carriere wilt maken is het toch iets anders
Anijs door de rendang??quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind venkel echt walgelijk, maar dit is heerlijk omdat je het ergens in de verte proeft
Ja dat soort weetjes, zoals dat in Bagdad veel mensen een Mongoolse huidplooi hebben omdat Dzjengis Khan zijn leger er ooit heeft achtergelaten omdat zijn broers de macht wilden grijpen in Mongolië en hij als een dolle terug moest reizen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de niet belangwekkende plekken zijn juist vaak zo interessant. Zoals dat museumpje in Banska Stiavnica, dat zo treffend wist te illustreren dat de plaatselijke bevolking 150 jaar omsingeld is geweest door treiterende Ottomanen. En daarmee het verhaal vertelt van de vreemdelingenhaat in die contreien.
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat soort weetjes, zoals dat in Bagdad veel mensen een Mongoolse huidplooi hebben omdat Dzjengis Khan zijn leger er ooit heeft achtergelaten omdat zijn broers de macht wilden grijpen in Mongolië en hij als een dolle terug moest reizen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
64quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deze man![]()
Denk dat Koos en ik m wekelijks wel citeren in één of andere domme woordgrap ofzo
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of waarom de Polen en alles een brede strook naar Wenen toe zo xenofobisch zijn.
Zit hem in het beleg van Wenen, historische trots etst zich toch in de maatschappij, al dan niet bewust.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Polen en Hongaren hebben nu ook een soort vreemde bromance.
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hobbyrondje met de treinennerds
True spoken Mool.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:13 schreef Molo het volgende:
Ik wil graag carrière maken, want meer toffe dingen om écht invloed op te hebben, minder kutklussen (administratie, afspraken plannen, dat soort gezeik) en meer geld
Maakt het er niet beter op nee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoeste al voor deze voetbalwedstrijd maar nu is het nog erger.
Hagel, regen, wind.
Mijn Hongaarse ex gaf me het boek Egri csillagok (De sterren boven Eger). Een kinderboek over hoe de Hongaren dapper vochten om de Ottomanen de weg naar Wenen en Boedapest te versperren. Gevechten die ze stuk voor stuk verloren. Dat verdriet zit nog altijd in het Hongaarse volkslied.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hem in het beleg van Wenen, historische trots etst zich toch in de maatschappij, al dan niet bewust.
Kun je haar mooi mee pesten. Losers!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Hongaarse ex gaf me het boek Egri csillagok (De sterren boven Eger). Een kinderboek over hoe de Hongaren dapper vochten om de Ottomanen de weg naar Wenen en Boedapest te versperren. Gevechten die ze stuk voor stuk verloren. Dat verdriet zit nog altijd in het Hongaarse volkslied.
Bij mij ontbreekt die ambitie totaal. Nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:13 schreef Molo het volgende:
Ik wil graag carrière maken, want meer toffe dingen om écht invloed op te hebben, minder kutklussen (administratie, afspraken plannen, dat soort gezeik) en meer geld
Alsof wij kunnen opscheppen over ons heldhaftige verleden. We hebben wat Indonezen verslagen die bewapend waren met scherpe pepertjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je haar mooi mee pesten. Losers!
Ik ben hier extreem vatbaar voor, de linken van het verleden naar het heden, het laat me de wereld en volkeren begrijpen en niet te snel te oordelen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Hongaarse ex gaf me het boek Egri csillagok (De sterren boven Eger). Een kinderboek over hoe de Hongaren dapper vochten om de Ottomanen de weg naar Wenen en Boedapest te versperren. Gevechten die ze stuk voor stuk verloren. Dat verdriet zit nog altijd in het Hongaarse volkslied.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben hier extreem vatbaar voor, de linken van het verleden naar het heden, het laat me de wereld en volkeren begrijpen en niet te snel te oordelen.
Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden besteld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die achtergronden zijn heel belangrijk om Europa te begrijpen. Lees Danubia van Simon Winder. Echt geweldig.
Als ik een leuker hoofd had, had ik ook wat meer branie en joie de vivre gehad, vermoed ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom weg met een leuk hoofd, humor, joie de vivre en branie en het feit dat iedereen daarom met me weg loopt anders had ik ook de ambitie van een naaktslak
Was dat niet Germania? Dat boek is óók geweldig hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden besteld.
Ooh ja dat was die, komt dinsdag binnen op mijn werk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat niet Germania? Dat boek is óók geweldig hoor![]()
Maar Danubia gaat over die rare meltingpot die het Habsburgse rijk was. Een soort EU avant la lettre.
Is ook prima toch, echt helemaal niets mis meequote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ontbreekt die ambitie totaal. Nooit gehad ook.
Ligt aan jezelf joh, ik heb een lui oog, ik heb mijn gezicht een keer ernstig verbrand aan de rechterkant als puber en mijn neus lijkt op een vergeten aardappel onder de trap en tochquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een leuker hoofd had, had ik ook wat meer branie en joie de vivre gehad, vermoed ik.
Waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die achtergronden zijn heel belangrijk om Europa te begrijpen. Lees Danubia van Simon Winder. Echt geweldig.
Ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf joh, ik heb een lui oog, ik heb mijn gezicht een keer ernstig verbrand aan de rechterkant als puber en mijn neus lijkt op een vergeten aardappel onder de trap en toch
Belabberd nog?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
voor als ik straks in quarantaine moet
Doe ik altijd apart, I'm with Muisquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Muis staat roerbak mi te koken, komt ze er na 10 minuten achter dat ze is vergeten de kip eerst te bakken
Yesquote:
Ik ook, maar ze is ze gewoon vergeten op te zettenquote:
Pestverleden heeft veel spontaniteit en onbevangenheid in mij om zeep geholpen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf joh, ik heb een lui oog, ik heb mijn gezicht een keer ernstig verbrand aan de rechterkant als puber en mijn neus lijkt op een vergeten aardappel onder de trap en toch
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
voor als ik straks in quarantaine moet
quote:Op reis door het land van de Habsburgers met de grappigste reisleider ooit!
Eeuwenlang was Europa in handen van het eigenaardige Huis Habsburg, dat tot 1918 over grote delen van Centraal-Europa en Duitsland heerste en zich bemoeide met alles wat er in Europa gebeurde.
Danubia is de verzamelnaam van de landen en gebieden rondom de rivier de Donau, de thuisbasis van de Habsburgers. Simon Winder reist met groot enthousiasme door dit uitgestrekte gebied met zijn uiteenlopende landschappen, steden en dorpen. Op zijn zeer persoonlijke manier deelt hij zijn kennis, verbazing en observatievermogen en legt uit hoe de complexe geschiedenis van deze dynastie in elkaar zit. En hij vertelt over de mensen en volken over wie zij heersten. Mensen die zich vaak opmerkelijk ondankbaar betoonden ten opzichte van hun excentrieke vorst in Wenen.
‘Winder is een reisleider met een uitzonderlijke hoeveelheid kennis. Hij praat maar door en haalt nauwelijks adem. En je wilt hem zeggen: “Vergeet dat ademhalen en vertel verder!”’ The New York Times book review
Kom wel Rammstein gitaar spelen op je begrafenis, lijkt me ook wel wat waard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
Al wel beter dan vanmiddag gelukkig
Ik zit nu kassa te spelen met Miep, heb net haar nagels moeten lakken
Lijkt me wel wat ja, met vuurshow als introductie op mijn verplichte crematiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom wel Rammstein gitaar spelen op je begrafenis, lijkt me ook wel wat waard.
Waarmee werd je gepest en waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pestverleden heeft veel spontaniteit en onbevangenheid in mij om zeep geholpen.Maar goed, ook dat hoort bij mij.
Knuffel, ik als puber had daar wel problemen mee, zorgde altijd dat ik met mijn ongeschonden kant tegenover de knappe meisjes in de klas zat, kwam er makkelijk mee weg maar toch wilde het wel wat zeggenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pestverleden heeft veel spontaniteit en onbevangenheid in mij om zeep geholpen.Maar goed, ook dat hoort bij mij.
Opgeslagen op dé lijstquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]Heerlijke kost voor geschiedenisnerds
Uiterlijk. Niet eens zo heel lang, maar wel op een vervelende leeftijd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarmee werd je gepest en waarom eigenlijk?
Waarom werd je gepest dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knuffel, ik als puber had daar wel problemen mee, zorgde altijd dat ik met mijn ongeschonden kant tegenover de knappe meisjes in de klas zat, kwam er makkelijk mee weg maar toch wilde het wel wat zeggen![]()
Maar degenen die mij zouden willen pesten wisten dat ik een gebroken bierfles in hun oogbol zou rammen, dat scheelt.
Narigheid, kan lang sporen achterlaten jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uiterlijk. Niet eens zo heel lang, maar wel op een vervelende leeftijd.
Ik heb weleens mensen gesproken die het raar vonden dat ik nooit gepest ben als kindquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die uitstraling (
) had ik niet. Al ben ik ook wel een paar keer mensen aangevlogen tot hun grote verrassing
Mijn oma stond bekend als het kwaaiste wijf in 75 kilometer omtrek in Schotland, mensen waren bang om dood te gaan want dan groef ze je op om je te pakken te nemen, ik heb een klein beetje van haar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die uitstraling (
) had ik niet. Al ben ik ook wel een paar keer mensen aangevlogen tot hun grote verrassing
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens mensen gesproken die het raar vonden dat ik nooit gepest ben als kind
Dat is ook vreemd om te horen kan ik je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Corona strikes again!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Elektriciteit is uitgeleerd... Terug naar de middeleeuwen
Raar en ook wel tamelijk...onbeschoftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens mensen gesproken die het raar vonden dat ik nooit gepest ben als kind
Dat is ook vreemd om te horen kan ik je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma stond bekend als het kwaaiste wijf in 75 kilometer omtrek in Schotland, mensen waren bang om dood te gaan want dan groef ze je op om je te pakken te nemen, ik heb een klein beetje van haar.
Tering dat was echt Bodicea of zo, mijn jongste zus heeft dat ook trouwens, ga maar 'n blokje om als je iets zegt wat haar niet aan staatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jouw oma was een soort vrouwelijke versie van groundskeeper Willy?
Lekker die opbouw, een vriend van me bouwt dit soort shit op in de islamitische wereld, qua design en opbouw dan, hij is nu 28, ongeschoold en zwaar autistisch en verwacht volgend jaar of zo met pensioen te gaan, die heeft soms vijf ton per maand wat ze hem betalen daar in Quatar of Saudi Arabië, hij zal wel goed zijn in zijn werk dat dan welquote:
Is me drie keer gebeurd, waarvan één keer in mijn maagverkleiningsvoortraject door de diëtistequote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar en ook wel tamelijk...onbeschoftHeb je daar niks van gezegd?
Baudica?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering dat was echt Bodicea of zo, mijn jongste zus heeft dat ook trouwens, ga maar 'n blokje om als je iets zegt wat haar niet aan staat
Kreeg m al door van AI, súpervetquote:
Klinkt als Koosquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Die moest laatst op jonge leeftijd een nieuwe heup, ja doe maar zonder anesthesie want dan kan ik jullie aanwijzingen geven en ik vind dat wel boeiend sowieso en dan kan ik meteen weg hier
Terecht?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
O ik ben de halve basisschool en de eerste paar jaar op de havo gepest. Genieten. Achteraf gezien ook wel terecht want raar kind enzo, maar het verkloot je vertrouwen in jezelf en anderen wel.
Ze zag haar been los liggenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als Koos![]()
Liep een week na volledige anesthesie en grote knobbel in zijn buik weghalen weer een halve marathon. Had ook gevraagd of het onder lokale verdoving ofzo kon
Het is nooit terecht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
O ik ben de halve basisschool en de eerste paar jaar op de havo gepest. Genieten. Achteraf gezien ook wel terecht want raar kind enzo, maar het verkloot je vertrouwen in jezelf en anderen wel.
Was jij zelf ook niet een pestkopje soms?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja kan toch als een vreemd afwijkend hoofd hebt, een abominabel slechte adem of peenrood haar?quote:
Lijkt mij prachtig eigenlijkquote:
Ja, dus, dan is pesten toch nog steeds niet terecht??quote:
Na een uur alweer naar huis, na twee weken weer lopen, bruut wijf welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt mij prachtig eigenlijk![]()
Fascinerend man
Ik ken een jongetje met knalrood haar (zoontje van fokvriendin) en dat gaat toch een fantastische womanizer worden. Ik weet het zeker. Wat een baas is datquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kan toch als een vreemd afwijkend hoofd hebt, een abominabel slechte adem of peenrood haar?
Terecht is misschien niet het juiste woord, meer dat het niet zo heel verrassend was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, dus, dan is pesten toch nog steeds niet terecht??
Gaaf man!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een uur alweer naar huis, na twee weken weer lopen, bruut wijf wel
Alleen hier op Fok door m'n alter ego.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij zelf ook niet een pestkopje soms?
Mja, ok, maar dan nog.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terecht is misschien niet het juiste woord, meer dat het niet zo heel verrassend was.
Ja kan allemaal. van je "zwakte" je sterkte makenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken een jongetje met knalrood haar (zoontje van fokvriendin) en dat gaat toch een fantastische womanizer worden. Ik weet het zeker. Wat een baas is dat
Nou ja, niet leuk dat je gepest bent. En op de HAVO nog wel, van VMBO verwacht je niet anders.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen hier op Fok door m'n alter ego.
Welke beertjes?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk.
Lees je mee over die beertjes
@:LTVDK dan
Die wil je zeker ook nog erbij als huisdier ...quote:
Nee die eet mij opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil je zeker ook nog erbij als huisdier ...
Even als snackje tussendoor, dat arme beestje zal wel honger hebbenquote:
De bike motion was een enorme aanfluiting.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is ze gewoon vergeten op te zetten
Ik heb jaren gedacht dat dat een kerel wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Procentje beter en lekkerder![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb jaren gedacht dat dat een kerel was
Hiervan heb ik jarenlang gedacht dat het een vrouw wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb jaren gedacht dat dat een kerel was
Komt door die grote neus.quote:
Deltaaaaaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ah! netwerkbeheerder geeft nu wel toe dat er storing is
Die woonde bij AI in de straat!quote:
Dit klinkt wel echt als zo'n kansloze invulling van een mensenlevenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Uitstraling dit lijkt me ook iets voor jou:
https://www.ad.nl/bizar/o(...)ruim-8-uur~aa0ff44a/
Als ik er een gouden kutje mee kan verdienen ja dan zeker maar anders niet, heb niets met dat soort craycray mensen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Uitstraling dit lijkt me ook iets voor jou:
https://www.ad.nl/bizar/o(...)ruim-8-uur~aa0ff44a/
Dit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt wel echt als zo'n kansloze invulling van een mensenleven
Oh dacht dat je wel een beetje doorzettingsvermogen hadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik er een gouden kutje mee kan verdienen ja dan zeker maar anders niet, heb niets met dat soort craycray mensen.
Totaal nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel een beetje doorzettingsvermogen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |