Moet jij weten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de indruk dat hij de lat op andere vlakken hoger legt voor zichzelf eigenlijk
Sorry voor je aandelen, man.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan?
Nu door al die heisa er omheen zakt de aandelenbeurs, dat is pas erg.
Beschouwt het RIVM het al als risicogebied? Zo nee, dan niet.quote:
een trol of een feesbooker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat niet snappen?
Ja wat nou als iedereen het heeft. Wat erg zeg.
Noordrijn-Westfalenquote:
das 30 km bij mij vandaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
14:20
Het aantal besmettingen met het coronavirus in de Duitse regio Heinsberg, vlak over de grens met Sittard, is zaterdag explosief gestegen. Volgens de Duitse omroep WDR is er tot nu toe bij zestig mensen het virus aangetroffen. Onder de besmette personen zijn ook vier kinderen van een kinderdagverblijf, maakte het regiobestuur bekend. Gisteravond stond de teller nog op 37 gevallen.
De betrokken kinderen, met wie het naar omstandigheden goed gaat, gingen naar een opvang waarvan ook een leidster besmet is met het coronavirus. De scholen en kinderopvang in en rond Heinsberg blijven langer gesloten dan in eerste aanleg werd bepaald. Ze blijven zeker tot vrijdag dicht.
ad
Precies! FOK! is goud met dit soort dingenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:17 schreef Rabieluh het volgende:
100 delen alweer. Fok leeft voor dit soort dingen
dat is toch ook interessant om te bespreken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Men heeft er geen controle over en raakt daardoor in paniek.
Dat is het hele euvel.
Mazzelpik! Ik zit minder dan 20 km van Diemen.quote:
Bedoel je dan overdreven reacties, of überhaupt reacties?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Stelling: De reacties op dit gebeuren zijn gevaarlijker dan corona zelf
koortsig?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Mazzelpik! Ik zit minder dan 20 km van Diemen.
Niet meer dan normaal.quote:
Zo dan. Dat percentage besmettingen ligt nog boven dat van Wuhan/Zuid-Korea/Italië alles.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
14:20
Het aantal besmettingen met het coronavirus in de Duitse regio Heinsberg, vlak over de grens met Sittard, is zaterdag explosief gestegen. Volgens de Duitse omroep WDR is er tot nu toe bij zestig mensen het virus aangetroffen. Onder de besmette personen zijn ook vier kinderen van een kinderdagverblijf, maakte het regiobestuur bekend. Gisteravond stond de teller nog op 37 gevallen.
De betrokken kinderen, met wie het naar omstandigheden goed gaat, gingen naar een opvang waarvan ook een leidster besmet is met het coronavirus. De scholen en kinderopvang in en rond Heinsberg blijven langer gesloten dan in eerste aanleg werd bepaald. Ze blijven zeker tot vrijdag dicht.
ad
ik zit in tilburgquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Mazzelpik! Ik zit minder dan 20 km van Diemen.
100 man met griep: 0 tot 1 persoon gaat dood, 0 tot 1 krijgt hevige klachtenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er gaan per jaar meer mensen dood aan de griep.
Ik snap echt niks van deze heisa.
Gebied hermetisch afsluitenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van 37 naar 60. Ja, dat gaat hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |