@haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is al eens eerder benoemd maar ik haal het graag nog eens aan; SC's zijn de aids van FOK!. Men komt niet meer buiten hun kliekje, post alleen nog maar specifiek in de SC en als buitenstaander kom je er niet bij.
Die ene user bovenaan in de top 500 spant de kroon, die heeft tong80 ingehaald door puur alleen maar z'n postcount op te krikken in zo'n kansloze SC. Hele dagen van smorgens vroeg tot laat in de nacht werden daar versleten. Hoe zielig en leeg ziet je leven er dan uit.
Ik verwacht idd dat dit soort dingen voorlopig schaars worden, die komen volgens mij allemaal uit china...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Stance het volgende:
Hier bij het Kruidvat nog volop. Doosjes met 50 stuks.Heb er meteen 8 ingeslagen. Handellllll
Over een maand ruil je een zo'n doosje voor de Audi van de zieke buurman.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Stance het volgende:
Hier bij het Kruidvat nog volop. Doosjes met 50 stuks.Heb er meteen 8 ingeslagen. Handellllll
Triest dat je in deze tijden van schaarste in dat soort middelen alleen maar aan geld kan denken en hoe je een financieel voordeeltje eruit kan slaan ten nadele van je medemens. Ik had je met je grote bek en al de winkel uitgetrapt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Stance het volgende:
Kom eens langs bij het Top 2000 topic!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, er zijn dus 100 x 300 reacties hierover gepost in net 2 maanden![]()
30.000 reacties![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Triest dat je in deze tijden van schaarste in dat soort middelen alleen maar aan geld kan denken en hoe je een financieel voordeeltje eruit kan slaan ten nadele van je medemens. Ik had je met je grote bek en al de winkel uitgetrapt.
Ik ga ook even inslaan bij de kruidvatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Triest dat je in deze tijden van schaarste in dat soort middelen alleen maar aan geld kan denken en hoe je een financieel voordeeltje eruit kan slaan ten nadele van je medemens. Ik had je met je grote bek en al de winkel uitgetrapt.
Als je een weekje langer wacht kun je hem gratis meenemen en heb je je doosje ook nogquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over een maand ruil je een zo'n doosje voor de Audi van de zieke buurman.
Ik zei het in het algemeen, maar volgens mij werd gisteren op de persco ook gezegd dat men aan het kijken was of hij niet naar huis kon.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:03 schreef Za het volgende:
[..]
Indien je refereert aan de man uit Loon op Zand, dat kan toch niet kloppen dat hij al thuis is?
0,99 cent voor 50quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook even inslaan bij de kruidvat
Altijd weer een veestjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom eens langs bij het Top 2000 topic!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een weekje langer wacht kun je hem gratis meenemen en heb je je doosje ook nog
Ja, ik koop altijd de ovale. Ben 2 keer over mn nek gegaan omdat ik die gewone pillen niet doorgeslikt kreegquote:
Ik reageerde net maar niet op je, maar hemellief...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewoon kauwen voordat je ze doorslikt, of als je dat niet trekt even laten oplossen in water.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik koop altijd de ovale. Ben 2 keer over mn nek gegaan omdat ik die gewone pillen niet doorgeslikt kreeg
Je hebt ook smelttabletten. Of zetpillen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik koop altijd de ovale. Ben 2 keer over mn nek gegaan omdat ik die gewone pillen niet doorgeslikt kreeg
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
je bent wel echt een leuk iemand voor een conversatie geloof ik he?
Zetpillen voelt zo raarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Je hebt ook smelttabletten. Of zetpillen.
Dan waren er vast andere die er meer voor wilde geven. #VOCmentaliteitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:09 schreef wodca het volgende:
Miijn bestelling op mondkapjes is gewoon geannuleerd pas enkele dagen later.
Maar dat onzin, want de dag ervoor was hij nog "aanspreekbaar".quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:07 schreef Jane het volgende:
Ik zei het in het algemeen, maar volgens mij werd gisteren op de persco ook gezegd dat men aan het kijken was of hij niet naar huis kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |