ZO dan ,kan je dat wel aanquote:
Dat was wel een hele langzame, hij staat vast voor het nageslachtquote:
Hij deed Ninja.quote:
ik zie de edithistoriequote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was wel een hele langzame, hij staat vast voor het nageslacht
Nee, niet in de nacht, dan ben ik er nooitquote:
Dat bedoelde ik.Gekkenhuis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet in de nacht, dan ben ik er nooit
Ja je moet t wel kunnen lezen en soms duurt t te kort voor je dus ik deed wat trager..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was wel een hele langzame, hij staat vast voor het nageslacht
Ja, maar ik had hem, hij was niet zo snel dit keerquote:
Ik wil ook wel ergens anders gaan zitten hoorquote:
Weet ik, ik heb het ook gequote, hij was te langzaam ha ha ha haquote:
Op je laptop zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ergens anders gaan zitten hoorHoeft niet perse achter de laptop
SMoesjes, ik zat te wachten ik denk hij doet wel Ninja, maar het was meer een schildpadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:52 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je moet t wel kunnen lezen en soms duurt t te kort voor je dus ik deed wat trager..
ja in dit geval iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het ook gequote, hij was te langzaam ha ha ha ha
SM oesjes?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SMoesjes, ik zat te wachten ik denk hij doet wel Ninja, maar het was meer een schildpad
Een paarse leggingquote:
Ja ik werk graag met een zweepje, vooral die mannen die dan voor gaan stofzuigen en zoquote:
Hey Dudquote:
ow dat wil rob welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik werk graag met een zweepje, vooral die mannen die dan voor gaan stofzuigen en zo
quote:
Ik kijk nog wel even.quote:
Hij blijft een beetje tegen strubbelen Nizquote:
En dan een fel geel jasjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Alhoewel paars me heel goed staat.
dat doettie bewust, hij wil meppiesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij blijft een beetje tegen strubbelen Niz
PIC'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Alhoewel paars me heel goed staat.
quote:
Kan die krijgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doettie bewust, hij wil meppies
nouuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Zucht ja.quote:
Ik doe mee,even zetten.quote:
ja zo raakt t rode kruis t geld wel kwijtquote:
Was ff snel naar de winkel, wat vergeten en dat levert nog puntjes op ookquote:
Nee, echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |