Indianapolis.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze gaan echt geen races rijden waarbij 1 of meerdere titel kandidaten niet mee doen.
Daar deed iedereen mee. De meesten kozen er alleen voor om direct na de opwarmronde de pits in te gaan en daar te blijven.quote:
Lolzz.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:twitter:NobleF1 twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:09:44 Ferrari admits its 2020 engine is not as strong as last year’s powerunit https://t.co/LMcfeo3HxK reageer retweet
Mja Max krijgt toch gelijk met zijn opmerking over vals spel. Wist iedereen die ventjes logisch nadenkt ook wel. If it quacks like a duck, walks like a duck and looks like a duck, it probably is, a duck.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolzz.
Dat is ook wel een aardige schuldbekentenis
Ik ben even vergeten of de FIA dit nou uiteindelijk toch zelf ontdekt heeft? Of dat ze er, net zoals bij het Renault geval, door andere teams op zijn gewezen?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mja Max krijgt toch gelijk met zijn opmerking over vals spel. Wist iedereen die ventjes logisch nadenkt ook wel. If it quacks like a duck, walks like a duck and looks like a duck, it probably is, a duck.
Eigenlijk door Red Bull en Mercedes die niet direct een protest indienden, maar aan de FIA vroegen of ze dezelfde constructie bij de brandstoftoevoer mochten toepassen. Dat liet het balletje rollen, FIA stelde een onderzoek in, Ferrari had een manier gevonden om de brandstoftoevoer meter te omzeilen, waardoor ze op bepaalde momenten, voornamelijk het optrekken uit te bochten meer dan de toegestane fuel flow naar de motor hadden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten of de FIA dit nou uiteindelijk toch zelf ontdekt heeft? Of dat ze er, net zoals bij het Renault geval, door andere teams op zijn gewezen?
LOL waarom zou je met zo'n blauwe pauperbus het circuit om willen.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Vandaag was zandvoort open voor vrij rijden
Dit is de nieuwe arie luyendijkbocht
[ afbeelding ]
Blijft speculeren.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Newone82 het volgende:
Kwam dit tegen op een forum en vond het wel kloppend.
Honda heeft waarschijnlijk de beste motor over 2 weken van het gehele veld.
Go Max!
The silence of Honda has been impressive.
Mercedes has reliability issues and most likely will have to detune the engine to last the races; we will have to see if the FIA TDs (and how much) affect the Ferrari engine.
There is a good probability that Honda might have the strongest engine at Melbourne, it would be quite a fantastic achievement considering where they were two years ago. In that case, RB would have really nowhere to hide.
Ongeacht de auto blijft het leuk om over een circuit te jagen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
LOL waarom zou je met zo'n blauwe pauperbus het circuit om willen.
Melbourne is sowieso een a typisch circuit maar vooralsnog lijkt het me echt Merc 1 Honda 2 en Ferrari (nu het eerlijk moet) 3quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Newone82 het volgende:
Kwam dit tegen op een forum en vond het wel kloppend.
Honda heeft waarschijnlijk de beste motor over 2 weken van het gehele veld.
Go Max!
The silence of Honda has been impressive.
Mercedes has reliability issues and most likely will have to detune the engine to last the races; we will have to see if the FIA TDs (and how much) affect the Ferrari engine.
There is a good probability that Honda might have the strongest engine at Melbourne, it would be quite a fantastic achievement considering where they were two years ago. In that case, RB would have really nowhere to hide.
Ik verwacht ook gewoon:quote:Op zondag 1 maart 2020 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Melbourne is sowieso een a typisch circuit maar vooralsnog lijkt het me echt Merc 1 Honda 2 en Ferrari (nu het eerlijk moet) 3
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk door Red Bull en Mercedes die niet direct een protest indienden, maar aan de FIA vroegen of ze dezelfde constructie bij de brandstoftoevoer mochten toepassen. Dat liet het balletje rollen, FIA stelde een onderzoek in, Ferrari had een manier gevonden om de brandstoftoevoer meter te omzeilen, waardoor ze op bepaalde momenten, voornamelijk het optrekken uit te bochten meer dan de toegestane fuel flow naar de motor hadden.
Mocht dus niet, en toen het niet meer mocht was de snelheid van Ferrari ineens weg. Alles leek erop dat ze iets deden dat niet mocht en ze dus met een illegale auto rondreden, Ferrari (en veel internet guru's) bleven volhouden dat Max te snel gesproken had. Dus niet.
Dank! Er begint weer wat te dagen hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:13 schreef Starflyer het volgende:
In dit artikel wordt gesproken over een klokkenluider, die de FIA van belastende informatie zou hebben voorzien.
https://www.formel1.de/ne(...)chen-fia-und-ferrari
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vorig jaar zei hij 5 overwinningen. Als Mexico niet verprutst was, had hij gelijk.
Marko ging er waarschijnlijk bovendien vanuit dat hij een capabele tweede rijder had. Als Ricciardo er nog had gereden was zijn zijn voorspelling makkelijk uitgekomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik heb verder geen zin om te gaan rekenen maar als je de punten van Ferrari eruit haalt komt hij volgens mij nog aardig dichtbij.
Ja goed punt inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef aesop het volgende:
[..]
[..]
Marko ging er waarschijnlijk bovendien vanuit dat hij een capabele tweede rijder had. Als Ricciardo er nog had gereden was zijn zijn voorspelling makkelijk uitgekomen.
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat Haas met Grosjean en Magnussen door is blijven gaan en door blijft gaan als je Drive to Survive zo ziet.
Hulkenberg, Stoffel en misschien Sirotkin?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Ze hadden Hulkenberg kunnen hebben. Hulk is echt wel een stapje beter dan Grosjean en Magnussen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Dat is gewoon pesten op de werkvloer trouwens tegen Grosjeanquote:Op zondag 1 maart 2020 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat Haas met Grosjean en Magnussen door is blijven gaan en door blijft gaan als je Drive to Survive zo ziet.
Gezien de makkelijke grensbewaking in Australië zie ik het ook somber in.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef Newone82 het volgende:
De kans dat de race in Australië door gaat lijkt me miniem ook weer na dit nieuws:
https://twitter.com/andre(...)200022293581833?s=21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |