Last van zijn rug? Of toch teveel last van de familieomstandigheden.quote:
Privéproblemen schijnbaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Last van zijn rug? Of toch teveel last van de familieomstandigheden.
Wilde hetzelfde posten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Die rus gaat wel hard voor een 87 jarige
Jij bent 2 sec. sneller dan ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Die rus gaat wel hard voor een 87 jarige
Kijken of iedereen ook zo gefrustreerd reageert als Kramer halverwege het toernooi stoptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:33 schreef danos het volgende:
Heeft Kramer dit seizoen eigenlijk al een 10km gereden? (niet dat hij dat dit weekend gaan doen)
Zou Naomi vreemd gaan met André Hazes jr. ?quote:
Ziekte in de familie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Naomi vreemd gaan met André Hazes jr. ?
Ik zou van André Hazes Jr eerder verwachten dat hij voor Stien Kaiser gaat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Naomi vreemd gaan met André Hazes jr. ?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou van André Hazes Jr eerder verwachten dat hij voor Stien Kaiser gaat.
Dat Kramer halve weekenden rijdt (als die al meedoet) zijn we zo langzamerhand wel gewend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijken of iedereen ook zo gefrustreerd reageert als Kramer halverwege het toernooi stopt
Mart was hem voorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou van André Hazes Jr eerder verwachten dat hij voor Stien Kaiser gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |