Zorgen dat je geen wondjes/pukkeltjes hebt en je uit de buurt blijft van je "Duitse helm"quote:
Je hebt het over kinderdagverblijf en scholen. Die zitten allemaal heel dicht op elkaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt ook aan de bevolkingsdichtheid..
China - Nederland is een groot verschil..
Nee maar in het dagelijkse (buiten) leven aldaar is het al drukker en meer geconcentreerd dan hier. en onze hygiëne is al een stuk beter..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt het over kinderdagverblijf en scholen. Die zitten allemaal heel dicht op elkaar.
Besmettelijkheid verandert niet aan de hand van de dichtheid.
MIj ook niet, die dingen moeten toch bungelen en tegen je benen kletsen als je looptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ballen lijken me sowieso niet fijn
Vind dat ze er hier in Nederland weer heel laconiek mee omgaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje link.
In ander nieuws.
De WHO schrijft na weken onderzoek in China: COVID-19 virus is highly contagious, can spread quickly. ***GGD in Nederland over besmettingen op kinderdagverblijf en scholen: Vooralsnog is er geen reden tot zorg, benadrukt Halsema. "Er wordt grondig onderzoek gedaan." Duijnhoven van de GGD voegt toe dat het virus "niet heel besmettelijk" is.***
De Spaanse griep zorgde voor 20-100 miljoen dodenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:58 schreef Nizno het volgende:
het is gewoon een griepje,
net als die spaanse/mexicaanse etc
gewoon zorgen voor je eigen hygiëne en steek je oude omaatje niet aan als ze al broos is
Alleen als je bejaard bent. Als je nog semi jong bent hangen ze niet op je knieënquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIj ook niet, die dingen moeten toch bungelen en tegen je benen kletsen als je loopt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zorgen dat je geen wondjes/pukkeltjes hebt en je uit de buurt blijft van je "Duitse helm"
En eerst een klein plekje proberen.
ja en het kwam toch welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Spaanse griep zorgde voor 20-100 miljoen doden
[..]
1 tot 2 meter afstand moet je houden, dat lukt je niet op een school of dagverblijfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt het over kinderdagverblijf en scholen. Die zitten allemaal heel dicht op elkaar.
Besmettelijkheid verandert niet aan de hand van de dichtheid.
Ik vind ook dat er te makkelijk over wordt gedacht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat ze er hier in Nederland weer heel laconiek mee omgaan.
Mensen die met mensen die besmet zijn geweest mogen ook gewoon vrij rond blijven lopen
Ben jij al zo bejaard dat je dit kan zeggen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Spaanse griep zorgde voor 20-100 miljoen doden
[..]
Alleen als je bejaard bent. Als je nog semi jong bent hangen ze niet op je knieën
Ja, dat is dus iets wat ik ook niet snap.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er te makkelijk over wordt gedacht.
Vannacht het rapport gelezen van de who en ik snap niet dat een overheidsinstantie als het RIVM daar gewoon niks mee doet.
O, dat was niet de bedoeling, wilde op 3500 blijvenquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:06 schreef aKboR het volgende:
Op naar de 3750..
¤ 50 als je dat vandaag nog lukt
Hoeft niet, maar kan welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:07 schreef Nizno het volgende:
tijdens een incubatietijd hoef je nog niet besmettelijk te zijn
Morguh Jippiequote:
Ik heb er wel eens een dag bij gehad dat ik 200 punten haaldequote:
maar wat ik begreep ben je bij deze griep pas een besmetter als je de incubatietijd al door bentquote:
Dus omdat het toch komt moet je het maar accepteren en niet alle mogelijke voorzorgsmaatregelen nemenquote:
Als je goed luistert hoor je dat ze alles met een zeker voorbehoud uitspreken. Denk dat ze gewoon paniektoestanden willen voorkomen, soort van 'crowd control'quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is dus iets wat ik ook niet snap.
Ik geloof ook niet dat die man in Tilburg niet besmet was toen hij carnaval vierder
Incubatie tijd is toch 2 weken of langer.
Carnaval was net een week geleden
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij al zo bejaard dat je dit kan zeggen?
Maar wel laconiek zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je dat ze alles met een zeker voorbehoud uitspreken. Denk dat ze gewoon paniektoestanden willen voorkomen, soort van 'crowd control'
er valt weinig voorzorg meer te doen dan jezelf goed te verzorgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus omdat het toch komt moet je het maar accepteren en niet alle mogelijke voorzorgsmaatregelen nemen
Oke dan snap ik helemaal dat je ze wilt scheren, je bent bang dat je op de haartjes traptquote:
Morgen Skeetquote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je dat ze alles met een zeker voorbehoud uitspreken. Denk dat ze gewoon paniektoestanden willen voorkomen, soort van 'crowd control'
In de veronderstelling dat je dan pas gaat niezen en hoesten, maar je lichaamsvloeistoffen zullen al eerder besmettelijk zijn denk ik. Daarnaast hebben sommigen maar milde verschijnselen, iedereen hoest wel eens een keer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat ik begreep ben je bij deze griep pas een besmetter als je de incubatietijd al door bent
Heb je niet terug gelezenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hi lieffie, heb je mij toch weer ingehaald samen met @:engine
Waarschijnlijk niet zelfsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:07 schreef Nizno het volgende:
tijdens een incubatietijd hoef je nog niet besmettelijk te zijn
dat nemen ze van mij toch niet aan, ze willen paniekenquote:
Mooi!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet terug gelezen
Was mooi ze waren aan het strijden om de downtime, zonder SKy die was er niet
Hij werd wakker en dacht ga toch ff posten en pakt de downtime en is weg
Nouja ik heb over 2,5 week een vakantie naar Italië staan, ben benieuwd of het door kan gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:14 schreef Nizno het volgende:
nouja wie er paniek over wil hebben moet dat vooral lekker gaan voelen. ik ga me er niet druk om maken.
Sowieso dat wantrouwen richting alle overheidsorganisaties in het centrale Covidtopicquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat nemen ze van mij toch niet aan, ze willen panieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom op zo slecht issie niet dat het hele topic dood hoeft te liggen!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:25 schreef Nizno het volgende:
het is zwart en bungelt aan een draadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom op zo slecht issie niet dat het hele topic dood hoeft te liggen!!![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:25 schreef Nizno het volgende:
het is zwart en bungelt aan een draadjepuntenpakker deze hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom op zo slecht issie niet dat het hele topic dood hoeft te liggen!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |