Zeker.quote:
Jeej, heel weekend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:05 schreef Sodeknetters het volgende:
We hebben de kamer wat langer genomen, zondag ook nog ff lekker weg.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker.
Eerst de boel aan de wifi gehangen is makkelijker fokken.
Gezellig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja je ken toch niet zonder?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Zal ook 1 van de eerste dingen worden die ik ga vragen vanavond in de kroeg.
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Kunnen ook nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit anders sta jij dadelijk voor de deur en kennen ze niets meer doen.
Kijk, zo geniet je van het goede leven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ze lastig is zetten we espri gewoon met stretcher en al buiten.quote:
Niet als ik ergens lang ben, wil wel bereikbaar zijn voor mijn kinderen en vriend, niet dat ik heel de avond op mijn telefoon ga tikken hoor.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:10 schreef espri het volgende:
[..]
Kijk, zo geniet je van het goede leven.
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanavond FOK! challenge.
Hoeveel FOK!ers passen er in een hotelkamer?![]()
POLLENEEEESEEEEEquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is goed hoor.
[..]![]()
![]()
kamer/kroegentocht door het hotel.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanavond FOK! challenge.
Hoeveel FOK!ers passen er in een hotelkamer?![]()
Vanavond iedereen van de meet stil op Fok! stug door posten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet als ik ergens lang ben, wil wel bereikbaar zijn voor mijn kinderen en vriend, niet dat ik heel de avond op mijn telefoon ga tikken hoor.En heb geen data gedoe. Ik doe alleen aan gratis wifi.
He wat?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Als ze lastig is zetten we espri gewoon met stretcher en al buiten.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Vanavond iedereen van de meet stil op Fok! stug door posten.
Was grapje. Jij wilde als eerste vragen om wifi in de kroeg.quote:
We kunnen hem hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zie het in mijn hoofd voor me maar denk niet dat dat gaat gebeuren.
![]()
Anders krijgen we ook een schreeuwende badeend die onze telefoons afpakt denk ik.
Die zit in de hoek een KLB topic te maken dat wij allemaal met onze gok in die mobiel zitten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Anders krijgen we ook een schreeuwende badeend die onze telefoons afpakt denk ik.
Ik?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Was grapje. Jij wilde als eerste vragen om wifi in de kroeg.
Lol, dat zou ook grappig zijn ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zit in de hoek een KLB topic te maken dat wij allemaal met onze gok in die mobiel zitten.
Godver, ik ben zo'n beelddenkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Dat was Choco.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Was grapje. Jij wilde als eerste vragen om wifi in de kroeg.
Ik ook. Te maf soms in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Godver, ik ben zo'n beelddenker![]()
Oh het was iemand anders. De bubbels stijgen me nu al naar de kop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ik?![]()
En heb zo,n groot abonnement dat ik nooit gratis wifi vraag.
Neem maar mee, ik bewaar het wel voor je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh het was iemand anders. De bubbels stijgen me nu al naar de kop.
Rustig aan he, je moet nog weg straks.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh het was iemand anders. De bubbels stijgen me nu al naar de kop.
Kan ik ergens een steekwagen huren?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig aan he, je moet nog weg straks.
Hahaha het is al op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef espri het volgende:
[..]
Neem maar mee, ik bewaar het wel voor je.
Bolderkar. Of winkelwagentje zoeken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ik ergens een steekwagen huren?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen. Kapuhh nah, heb me net in mijn schone pendek getakeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |