Ik hoop het.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik.
Klinkt best wel.... Tja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:23 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb iets bij me wat ik aan jou wil laten zien....
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:35 schreef Straatverlichting het volgende:
Ha Oma-Nijn e.a.
Ik vind t kut maar sinds gister snotverkouden. Heb me volgepropt met mandarijn, citroen en paracetamol maar t blijft tzelfde. Ff kijken hoe ik dat hotel nog kan cancelen (zat Babylon). Had graag de koppies enz bij de online accounts ontmoet; maar dit is gewoon bagger. Wens jullie hele fijn meet! Oma, laat svp ff weten of je dit hebt gelezen. Heb jullie kroeg gebeld maar kreeg geen verbinding.
Grtz, Straat.
@Straatverlichting, dat is spijtig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:35 schreef Straatverlichting het volgende:
Ha Oma-Nijn e.a.
Ik vind t kut maar sinds gister snotverkouden. Heb me volgepropt met mandarijn, citroen en paracetamol maar t blijft tzelfde. Ff kijken hoe ik dat hotel nog kan cancelen (zat Babylon). Had graag de koppies enz bij de online accounts ontmoet; maar dit is gewoon bagger. Wens jullie hele fijn meet! Oma, laat svp ff weten of je dit hebt gelezen. Heb jullie kroeg gebeld maar kreeg geen verbinding.
Grtz, Straat.
Tis iig geen mannengriepie. Have fun!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
@:Straatverlichting, dat is spijtig.
Hopelijk knap je snel weer op.
We doen het gewoon nog een keer.
Groetjes Nijn
Ja ja....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tis iig geen mannengriepie. Have fun!
Heb je koorts?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tis iig geen mannengriepie. Have fun!
Proost. Ga nu de kriebels krijgen...oh wacht, die had ik vanmorgen om 5 uur alquote:
Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:23 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb iets bij me wat ik aan jou wil laten zien....
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost. Ga nu de kriebels krijgen...oh wacht, die had ik vanmorgen om 5 uur al
Moeten we nu raden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hebben ook het mooiste kamernummer ever.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |