Dan kennen ze jou niet spotten iig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond weer terug.
MI.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Op de eerste etage van het hotel is een bar/restaurant.
Zullen we daar zometeen elkaar wantrouwig aan gaan zitten kijken?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:26 schreef D. het volgende:
[..]
Die man met dat koffertje die jou vreemd aankeek, dat was ik
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Op de eerste etage van het hotel is een bar/restaurant.
Zullen we daar zometeen elkaar wantrouwig aan gaan zitten kijken?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:28 schreef D. het volgende:
Als ik dadelijk een stelletje tegenkom die mij aanstaart zeg ik ‘nee, ik ben geen Fokker’
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:28 schreef D. het volgende:
Als ik dadelijk een stelletje tegenkom die mij aanstaart zeg ik ‘nee, ik ben geen Fokker’
Psst.. achter je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:28 schreef D. het volgende:
Als ik dadelijk een stelletje tegenkom dat mij aanstaart zeg ik ‘nee, ik ben geen Fokker’
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]OMG en dan zijn het niet sode en notturna. Wil die hoofden dan wel eens zien.
Ja en dat wij dat wel mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]OMG en dan zijn het niet sode en notturna. Wil die hoofden dan wel eens zien.
Oh man, dat zou briljant zijn en dat jullie dan dat stel nog kunnen horen zeggen, schat weet jij wie dat was en hoe weet hij dat we naar een swingersfeestje gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dat wij dat wel mogen aanschouwen.
Sode en ik gaan samen met Soury, chufi, Sbe en Domnivoor pizza happen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:33 schreef D. het volgende:
Is iedereen er ook rond 19:00u, of ook mensen die later binnen vallen?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh man, dat zou briljant zijn en dat jullie dan dat stel nog kunnen horen zeggen, schat weet jij wie dat was en hoe weet hij dat we naar een swingersfeestje gaan.
Ikke wel. Als we niet van de weg af worden geblazen tenminste. Mijn dochter heeft een klein autootje maar als ik erin zit ligt ie wel wat steviger op de weg.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:33 schreef D. het volgende:
Is iedereen er ook rond 19:00u, of ook mensen die later binnen vallen?
Godver.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh man, dat zou briljant zijn en dat jullie dan dat stel nog kunnen horen zeggen, schat weet jij wie dat was en hoe weet hij dat we naar een swingersfeestje gaan.
Dat zal niet de hele avond durenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Sode en ik gaan samen met Soury, chufi, Sbe en Domnivoor pizza happen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Komt Lucky eigenlijk nog wel?
*bemoeialt
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Komt Lucky eigenlijk nog wel?
*bemoeialt
Gewoon een yell afspreken en bij iedereen die binnen komt opspringen en bleren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie ook al voor me dat degene die er al vroeg zijn heel de tijd naar de deur van de kroeg gaan kijken en dan als er iemand binnen komt, zal dat een fokker zijn en dat er dan een keer geen fokker binnenkomt maar de fokkers die er al wel zijn gelijk roepen, welke fokker ben jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |