Gewoon aan iedereen vragen, ben jij een fokker, ben jij een fokker, souryyyyyyyyy waar ben je, he een kale is dat chuf enz enz enz.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef notturna het volgende:
Sodeknetters zei net tegen me, je vraagt je wel af wie in het hotel van de meeting zijn. Ik vertrouw nu niemand meer hier.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in de boemel naar Ypenburg. Daar zien we wel verder
Dat limiteert voor chuffi dan al een beetje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon aan iedereen vragen, ben jij een fokker, ben jij een fokker, souryyyyyyyyy waar ben je, he een kale is dat chuf enz enz enz.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in de boemel naar Ypenburg. Daar zien we wel verder
Oeh spannend, ik moet wachten tot 18.15.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah over ruim een uur ga ik de deur uit.
Ik over 2 uur.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah over ruim een uur ga ik de deur uit.
Zolderkamer bleek met een puntige paarse lansquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef notturna het volgende:
Sodeknetters zei net tegen me, je vraagt je wel af wie in het hotel van de meeting zijn. Ik vertrouw nu niemand meer hier.
Niet veel kale mannen daar?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat limiteert voor chuffi dan al een beetje.
Zit je beneden in de hal mensen te kijken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef notturna het volgende:
Ja ik zal even zwaaien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zit je beneden in de hal mensen te kijken?
Verscholen achter een teleloon of tablet, vragend om een WIFi wachtwoord.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zolderkamer bleek met een puntige paarse lans
Gnunix postte vanochtend nog in een kale mannen topicquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon aan iedereen vragen, ben jij een fokker, ben jij een fokker, souryyyyyyyyy waar ben je, he een kale is dat chuf enz enz enz.
Die kan trouwens van het lijstje. Ik hoor net van hem dat ie zeker niet komt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gnunix postte vanochtend nog in een kale mannen topic
🧐 Zit hij daar ondergedokenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die ook kaal?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond weer terug.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet veel kale mannen daar?
En zouden chuf en soury al in de trein zitten, vragen vragen vragen.
Oh en domnivoor is ook kaal maar kweet niet of die in jullie hotel zit.
Tssssss Geen jong vlees erbij dus, gemiddelde leeftijd weer omhoog.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Die kan trouwens van het lijstje. Ik hoor net van hem dat ie zeker niet komt.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Op de eerste etage van het hotel is een bar/restaurant.
Zullen we daar zometeen elkaar wantrouwig aan gaan zitten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |