Als ik een keer Chinees eet wil ik wel eckt vleeschquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Restaurant in IJsselmonde, de Oude Plek heet het.
![]()
Jef, de vieze oom die ik nooit heb gehad en altijd al had willen hebbenquote:
Vriend van me is vegetariër en komt daar graag. Keertje meegeweest. Viel niet tegen. Maar ik ga liever naar Cucu in Zwijndrechtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als ik een keer Chinees eet wil ik wel eckt vleeschPekingeend met Kantonese bami
quote:
Bang dat ze je blockt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Even bij Molo in het gevlei komen
Ron Brandsteder is dan nog beterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Jef, de vieze oom die ik nooit heb gehad en altijd al had willen hebben
Hazes is wel een goede reden om iemand te blocken hoor.quote:
Wat dan? Populaire gast toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hazes is wel een goede reden om iemand te blocken hoor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik dan! Lekker dat het bestaatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van me is vegetariër en komt daar graag. Keertje meegeweest. Viel niet tegen. Maar ik ga liever naar Cucu in Zwijndrecht
Dankquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Even bij Molo in het gevlei komen
Zonde!!!! Beter voor jezelf zorgen dame;!quote:
Poepseksquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ron Brandsteder is dan nog beter
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Moloquote:
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Molo
Wij allemaal, Flesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Molo
Hitler had ook wel een paar aardige ideeën.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummers
Ik had haast. Maar zal mn best doen de volgende keerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde!!!! Beter voor jezelf zorgen dame;!
Wat....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |