Ik heb ondertussen jouw Italië boekwerk uit de kast gehaaldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Quick reminder. Er zijn nog maar 66 plaatsen vrij op de boot![]()
heb ik er eventueel nog wel een paar van overquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen jouw Italië boekwerk uit de kast gehaald
ik wil volgende maand dus wel even op jacht naar de spaghettiboemelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik er eventueel nog wel een paar van overis toch een soort jubileumboek. Dit jaar gaan we op elk niveau weer wat terug naar de basics
Ik zal ze wel ff meenemen, wie weet heeft er nog iemand zin in![]()
ja leuk voor je, maar het rondje is DEZE maand. Ga je mee of niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wil volgende maand dus wel even op jacht naar de spaghettiboemel
Helaasch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk voor je, maar het rondje is DEZE maand. Ga je mee of niet?
Auch proficiatquote:
Eerst nog op werkvakantiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we er allemaal een beetje zin in?
Ik ben toch een vrij duidelijke draaikont?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auch proficiatLiever duidelijkheid dan gedraaikont heel de tijd.
Jazekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben toch een vrij duidelijke draaikont?
Vanuit Den Haag CS 9:25 (met overstap in Utrecht) of 9:33 (via Almere, korte overstap in Zwolle).quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe vroeg is het vanuit CS? Het rondje, niet de werkvakantie,
En alweer terug ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Boekjes zijn naar de drukkert trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |