Met hoeveel man zijn jullie nuquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar jij doet ook niet meeondertussen zijn we weg uit Basel en pakken we in Bern onze trein naar Brig weer op. Daar slapen we vanavond.
En hoe! Over een paar uurtjes sta ik op 3100 meterquote:
Over een paar uurtjes zit ik waarschijnlijk op mijn eigen bank. of ik ben door bergen wasgoed aan het ploegenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe! Over een paar uurtjes sta ik op 3100 meter
Mahlzeit!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels afgedaald naar rond de 2700m. Op naar de lunch in Zermatt
Nee. Dennis maakt een enorme ronde langs de landsgrenzen en de rest heeft nog weer andere plannen. We slapen niet eens in dezelfde stad vanavond. Het gaat even een beetje anders allemaal deze keer.quote:
Ach ja, 't is niet aans.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat even een beetje anders allemaal deze keer.
Mooi! Maar goed dat je niet naar Italië bent gegaan. Of je Italië weer uit was gekomen. Weet niet of alle treinen gereden hebben, maar chaos was het waarschijnlijk wel geworden.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
BLS heeft gewonnen met 44 woorden. Anyways, we zijn weer thuis. Het was leuk
Dank jequote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef BLS het volgende:
Leuk dat je zo veel tijd en moeite had gestoken in het boekje, de puzzels en prijzen. Bedankt daarvoor!
Nee hoor, helemaal niet. Zien we tegen die tijd wel. Er zijn nog genoeg andere opties.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Programma voor volgend jaar is dus ook al bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |