Er zijn drie treinen die koerswagens voeren, dat zijn op alle dagen (do t/m zo) deze:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand al uitgedokterd hoe dat gedoe met die koerswagens er in uren en minuten uit ziet?
Oh dat zou wel jammer zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik zal even een extra vrije dag aanvragen mededelen dat ik er 21 april ook niet ben
Nee joh, ik bedoel gewoon een extra vrije dag van het werkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zou wel jammer zijn natuurlijk![]()
Die barrels rijden hele trajecten onder draad. Het duurt nog een paar jaar voordat ze vervangen worden door de Alstom-treinenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we in DK zelfs nog even kijken of we een ritje in AnsaldoBreda IC4 kunnen makenIk heb beelden gevonden dat dat tussen Esbjerg en Lunderskov rijdt maar dat zou tussen 2014 en 2016 geëlektrificeerd zijn, dus dan wordt het lastig.
Maar ja, zomaar een idee
[..]
Ik zat donderdag nog van esbjerg, -via lunderskov- naar cph in de treinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
@:Barreltje rijdt wel vaker in Denemarken geloof ik
Jep, klopt. Maar zoals ik al zeg, we gaan een vermogen kwijt zijn in Westerland. Dat is niet het grootste probleem voor mij, maar zoiets moet ook geen 500 euro of meer gaan kosten voor 3 of 4 dagen toeren. Want dat ben ik nog niet eens kwijt voor een weekje Albanië met hotels en huurautoquote:Op zondag 16 januari 2022 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou niet best zijn greavy. De laatste keer dat je mee was is alweer 4 jaar geleden
Kijk dat klinkt al een heel stuk beterquote:Op zondag 16 januari 2022 17:41 schreef greavy het volgende:
Ik zat nog te kijken ja, maar moest even eea bij moeder regelen.
Maar Niebüll kan voor betere prijzen, bijvoorbeeld: https://www.booking.com/hotel/de/insel-pension.nl.html
Die heeft sowieso nog 10 kamers beschikbaar voor ¤73 voor 1 persoon per kamer, en dat is inclusief ontbijt. En das voor de do-vr of vr-za beide keren.
En gratis annuleren tot 21 april 18:00 + goede recensies + vlakbij het station / centraal in de stad
Ja idd, dan is alleen de vraag of we inderdaad 4 dagen gaan. Of dat het alsnog 3 wordt. 4 dagen kan bij mij wel. Zal ff de rest bekijken wat met het 4-dagen geopperde plan mogelijk isquote:Op zondag 16 januari 2022 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al een heel stuk beterDan kunnen we de volgende ochtend ook vroeger naar Esbjerg en daar meer doen, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |