Er zijn ÉCHT veel mensen die geloven wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn er niet genoeg mensen die die onzin geloven?
Hoe zie je het dan voor je. Prima criteria gesteld. Tegenhouden doe je het toch niet en je hebt dan mensen nodig met een gezond verstand.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ok, je bent een trol. Dan laat ik het verder aan de mods over.
Dat geloof ik best. Daarom bedank ik altijd vriendelijk voor zaken waar men met de klauwen aan kan zitten, zoals niet-apart verpakt snoepgoed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus de helft van de Nederlanders bestaat uit ransapen, lekker hoor.
12 liter maar? Ik betwijfel het of dat voldoende is om dit uit te zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Inmiddels zo’n 25 liter Spa water, 15kg vlees, 10kg pasta en 12 liter bier in de opslag staan. Wij zitten voorlopig safe!
Dat is niet best, of wel?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef mijntjexx het volgende:
https://www.ed.nl/best-me(...)esmetting~aa652055b/
Zeer ongeloofwaardig .... maar we gaan het zien ....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef mijntjexx het volgende:
https://www.ed.nl/best-me(...)esmetting~aa652055b/
Een jaar is niet genoeg ... COR / WHO: Coronavirus kan bevroren 2 jaar overleven in voedsel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Je kan jezelf toch invriezen? Ik laat mij graag een jaar invriezen en dan volgend jaar als de ellende weg is weer laten ontdooien 😄😄
Geef het kaartje aan je schoonmoeder.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn vrouw en moeder willen morgen naar de huishoudbeurs..... moet ik ze na morgen nog binnenlaten?
Beterschap. Veel sinaasappels eten en goed slapen is mijn advies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:04 schreef huisduif het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik de huisarts gebeld. Die heeft overlegd met de GGD en besloten niets te doen. Dus blijf ik maar uit mezelf thuis zitten..
hmm... morgen inderdaad maar wat meer halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
12 liter maar? Ik betwijfel het of dat voldoende is om dit uit te zitten.
Die worden vast onder quarantaine geplaatst. En daarna het hele weekend feest en bier drinkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn vrouw en moeder willen morgen naar de huishoudbeurs..... moet ik ze na morgen nog binnenlaten?
Hoe lang zal het duren voordat Duitsland Nederland ook als risicogebied gaat zien?quote:Meer gezondheidscontroles aan grens Duitsland
Duitsland gaat meer controles uitvoeren aan de grens om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Een crisiscomité van de regering heeft daartoe besloten.
Reizigers uit zwaar getroffen landen als Italië, Iran, Japan en Zuid-Korea moeten bij aankomst informatie geven over hun gezondheidstoestand. Tot dusver was dat alleen van toepassing op reizigers vanuit China.
Het comité heeft ook meer controles aan de grens en op het spoor aangekondigd. De Duitse spoorwegbedrijven moeten melding maken van reizigers met verdachte symptomen.
Niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat Duitsland Nederland ook als risicogebied gaat zien?
Bedankt. idd voldoende fruit en slaap.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beterschap. Veel sinaasappels eten en goed slapen is mijn advies.
1 Belg was er besmet maar die werd niet ziek.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Is Belgie dan het enige land zonder active besmettingen? Geloof er niets van.
Niet zo gek, na 1 dag en 78 postsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:14 schreef Sfancta het volgende:
Krijg migraine van het denken van wat ons te wachten staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |