Ben een vouwer, geen propperquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja maar die dat[quote]Op vrijdag 28 februari 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat bacteriën door 8 lagen heen kunnen komen.
Geen probleem dus als je 3 velletjes 3-laags wc-papier opgevouwen gebruikt, maar anders......
is niet overal van superieure kwaliteit.
Ze hadden beter de aanpak van Heinsberg genomen net over de grens, aangezien het een relatief kleine gemeenschap betreft, gewoon een tijdelijke thuisquarantaine "voor de zekerheid".quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef Jane het volgende:
Dus doen ze hun ogen dicht en hopen ze maar dat dat goed gaat.
In Duitsland staat in de officiële verklaringen juist dat ze liever te veel testen dan te weinig. Totaal het tegenovergestelde van in Nederland dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:53 schreef huisduif het volgende:
Ik zou in ieder geval in de buurt van die Duitse gevallen toch iets meer maatregelen willen zien. Of op z'n minst testen toestaan voor Limburgers die symptomen hebben en in die regio geweest zijn.
Kan me niet voorstellen dat Turkije zo schoon is. 94% poep aan de handen klinkt geloofwaardiger.quote:
In Italie weten ze patient 0 nog niet eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het was niet nodig in Italie natuurlijk, en toen opeens 5 dagen later wel.
Dat weten ze in Duitsland ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Italie weten ze patient 0 nog niet eens.
Kutvoorbeeld dus.
Zoals ik zeg. Tis de schuld van de Italianen xoxo
Ik heb veel liever de Duitse aanpak.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland staat in de officiële verklaringen juist dat ze liever te veel testen dan te weinig. Totaal het tegenovergestelde van in Nederland dus.
Nou precies daar gaat t mis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:56 schreef huisduif het volgende:
[..]
Dat weten ze in Duitsland ook niet
Ik moet zeggen dat ik de Duitse aanpak een stuk prettiger zou vinden. Die zitten er meer bovenop. Misschien verwacht Nederland dat het toch niet te stoppen is en passen ze een strategie toe die op langere termijn ook toepasbaar is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland staat in de officiële verklaringen juist dat ze liever te veel testen dan te weinig. Totaal het tegenovergestelde van in Nederland dus.
De VS en Nederland hebben een zelfde soort aanpak, idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:58 schreef huisduif het volgende:
Zeker gaat het hier perfect. Als je weigert Limburgers te testen en zegt dat ze waarschijnlijk gewoon de griep hebben, ja dan ga je geen besmettingen ontdekken.
Dat is wat jij hoort. Zullen ze daar geen gegronde redenen voor hebben? Is er al een Limburga geval dan? Nee. En zolang dat niet zo is, hebben ze gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:58 schreef huisduif het volgende:
Zeker gaat het hier perfect. Als je weigert Limburgers te testen en zegt dat ze waarschijnlijk gewoon de griep hebben, ja dan ga je geen besmettingen ontdekken.
Toevallig ben ik als Limburger vorige week in die regio gaan winkelen en uit eten geweest, en heb sinds een paar dagen flinke symptomen. Maar de GGD zegt 'niets aan de hand'.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wat jij hoort. Zullen ze daar geen gegronde redenen voor hebben? Is er al een Limburga geval dan? Nee. En zolang dat niet zo is, hebben ze gelijk
Perfect dus.
Er kan bijna geen Limburgs geval ontdekt worden, aangezien dat Duitse gebied niet eens als risicogebied geldt in Nederland.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wat jij hoort. Zullen ze daar geen gegronde redenen voor hebben? Is er al een Limburga geval dan? Nee. En zolang dat niet zo is, hebben ze gelijk
Perfect dus.
Nou. En jij belt je huisarts dan niet? Of leg jij de pure verantwoording van jezelf bij de GGD?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef huisduif het volgende:
[..]
Toevallig ben ik als Limburger vorige week in die regio gaan winkelen en uit eten geweest, en heb sinds een paar dagen flinke symptomen. Maar de GGD zegt 'niets aan de hand'.
Ze snappen niks van de instructies van de test.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Is Belgie dan het enige land zonder active besmettingen? Geloof er niets van.
Tuurlijk heb ik de huisarts gebeld. Die heeft overlegd met de GGD en besloten niets te doen. Dus blijf ik maar uit mezelf thuis zitten..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou. En jij belt je huisarts dan niet? Of leg jij de pure verantwoording van jezelf bij de GGD?
Of moeten ze je nu net als weet ik hoeveel mensen uit zichzelf 100x gaan testen. Wat wil je nu?
Prima toch. Griepje gaat vanzelf wel weer over.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Er kan bijna geen Limburgs geval ontdekt worden, aangezien dat Duitse gebied niet eens als risicogebied geldt in Nederland.China en Italie wel.
En je wordt alleen getest als een bepaalde klachten hebt EN recent in een 'risicogebied' geweest bent OF aantoonbaar contact hebt gehad met een patient waarbij het reeds is vastgesteld.
Volgens die criteria komen Limburgers niet echt in aanmerking om getest te worden.
Je zou het beginnen gelovenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze snappen niks van de instructies van de test.
Het blijven Belgen he!
Ok, je bent een trol. Dan laat ik het verder aan de mods over.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima toch. Griepje gaat vanzelf wel weer over.
Zijn er niet genoeg mensen die die onzin geloven?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef Jane het volgende:
dat de NLse autoriteiten denken dat mensen gek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |