Ja, niemand snapt het, maar toch werd het vandaag nog met een stalen gezicht beweerd op die persconferentie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk niet van dat "niet besmettelijk zijn" want in dit artikel staat dat ook wordt gekeken op welke plaatsen de man Carnaval heeft gevierd.
https://www.omroepbrabant(...)burg-en-Loon-op-Zand
Dan zouden die experts dan toch ook al hebben geweten dat hij niet besmettelijk kon zijn?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Of Nederlanders zijn de enige die zo’n enquête eerlijk invullen.
Seriously? Meneer heeft carnaval gevierd in Loon op Zand en waarschijnlijk ook nog in Tilburg zelf?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:34 schreef Jane het volgende:
Van de NOS:
[..]
Maar die mensen die in de gaten gehouden worden, die gaan dus wel gewoon naar hun werk, school, enzovoort? Die zitten niet in quarantaine, toch?
De I in RIVM staat voor incompetentiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:39 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Seriously? Meneer heeft carnaval gevierd in Loon op Zand en waarschijnlijk ook nog in Tilburg zelf?
En ze zijn er nog steeds van overtuigd dat als je geen symptomen lijkt te hebben je niet besmettelijk bent?
Als ze maar niet zo te werk gaan met die mensen uit Gangelt, das iets te dichtbij voor mij hemelsbreed zo'n 22 km...
En nu Turkije de grenzen heeft opengezet zal dat percentage nog flink oplopen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus de helft van de Nederlanders bestaat uit ransapen, lekker hoor.
Hoe heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:40 schreef ToT het volgende:
En dat terwijl het Coronavirus ook in poep aangetroffen wordt.
Ik denk dat dit eerlijk gezegd gewoon met mankracht bij de GGD te maken heeft. Er wordt al best een zwaar beroep op ze gedaan om mensen te monitoren, een paar honderd Carnaval-vierders kunnen ze er niet bij hebben. Dus doen ze hun ogen dicht en hopen ze maar dat dat goed gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:39 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Seriously? Meneer heeft carnaval gevierd in Loon op Zand en waarschijnlijk ook nog in Tilburg zelf?
En ze zijn er nog steeds van overtuigd dat als je geen symptomen lijkt te hebben je niet besmettelijk bent?
Als ze maar niet zo te werk gaan met die mensen uit Gangelt, das iets te dichtbij voor mij hemelsbreed zo'n 22 km...
Ik? Nu? Hier? Op dit moment? Niet.quote:
Poephandjes? Er is niet voor niks wc-papier uitgevonden ...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je met je poephandjes aan de deur en andere dingen zit en als mensen die weer aanraken.
Ja maar die is niet overal van superieure kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Poephandjes? Er is niet voor niks wc-papier uitgevonden ...
Eigenlijk zou ik er niet meer van op moeten kijken dat een overheidsorgaan liegt tegen burgers maar toch sta ik er elke keer weer van te kijken. Belastingdienst, UWV, Justitie en nu het RIVM...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik? Nu? Hier? Op dit moment? Niet.
Maar als een coronapatiënt zijn hol op een openbaar toilet afveegt en de deur open doet zonder de handen te wassen en jij doet vlak daarna het zelfde, dan zou je een probleempje kunnen krijgen. (Ziektekiemen gaan door behoorlijk veel lagen papier heen en komen dus eventueel van je schijt op je handen, en dan op de deurklink.)
Ik had ergens gelezen dat bacteriën door 8 lagen heen kunnen komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja maar die is niet overal van superieure kwaliteit.
Tja hele steden zitten in lockdown in andere landen, hele flatgebouwen zijn gebarricadeerd of dichtgelast, maar het RIVM zegt dat er niks aan 't handje is....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:47 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er niet meer van op moeten kijken dat een overheidsorgaan liegt tegen burgers maar toch sta ik er elke keer weer van te kijken. Belastingdienst, UWV, Justitie en nu het RIVM...![]()
![]()
Maar dat zegt het RIVM helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hele steden zitten in lockdown in andere landen, hele flatgebouwen zijn gebarricadeerd of dichtgelast, maar het RIVM zegt dat er niks aan 't handje is....
Anale seksquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Poephandjes? Er is niet voor niks wc-papier uitgevonden ...
Is dat nodig hier dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hele steden zitten in lockdown in andere landen, hele flatgebouwen zijn gebarricadeerd of dichtgelast, maar het RIVM zegt dat er niks aan 't handje is....
Het was niet nodig in Italie natuurlijk, en toen opeens 5 dagen later wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat nodig hier dan?
Het RIVM zegt nu van niet. Uiteindelijk zal er wel ooit een evaluatiesessie gedaan worden en degenen die deze epidemie overleefd hebben kunnen dan bepalen of dat terecht was of niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat nodig hier dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |