Ik denk het wel hoor, best sterk en origineel. Denk niet dat we ze moeten onderschatten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoor hier niet meteen Minsk 2021 in.
Volgens mij onderschat jij nu de echte kanshebbers als Spanje en Slovenië. Daar kan dit echt niet aan tippen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, best sterk en origineel. Denk niet dat we ze moeten onderschatten.
Persoonlijk denk ik dat alleen Letland op dit moment sterker is, maar we zullen zien!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij nu de echte kanshebbers als Spanje en Slovenië. Daar kan dit echt niet aan tippen.
Was Servië niet ook vandaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Nou dat was hem weer![]()
Is er nog iets nu?
TT en OP aangepast!quote:
Ja, maar lijkt me al afgelopen toch?quote:
quote:
Volgens het overzichtje van d'n beer begon het om 21:00. Ik weet niet wat ze nu doen, maar zingen is het in elk geval nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar lijkt me al afgelopen toch?
Was het niet o.a. William die ze geen enkel punt gaf?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:21 schreef Amarinthe het volgende:
Ik ben echt disappointed. Wit-Rusland wou CHAKRAS![]()
Ik weet het niet eens meer maar hij gaf fire 12!!!!!! punten. Snap er niks vanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het niet o.a. William die ze geen enkel punt gaf?
Emotioneel in je onderbroek?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:25 schreef blackswangreen het volgende:
Prachtig lied. Ik word er bijna een beetje emotioneel van.
Gierenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
De reacties ook onder de verbeterde tweet. X and Y got robbed.
twitter:Eurovision twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 22:34:15Us after clicking send on a tweet before changing X & Y🙄 https://t.co/DUeVjKekGx reageer retweet
twitter:AvanateESC twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 22:35:01@Eurovision This is why I love [Name of PR Person]. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |