Wat schreeuwen zei niet. Bedoel meer dat zwartomkaderde corona-blok op hun homepage.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien ben jij resistent tegen Corona en ligt de oplossing tot het vaccin bij jou, zonder dat men het weet!
Oh ik dacht dat het langer was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij rookt niet. Hij hoest nu ongeveer anderhalve week. Maar hoest kan lang duren hoor, ook als je al beter bent, echt weken. Dus huisarts, mwa, lijkt me niet per se nodig.
Oh ik negeer de Telegraaf, lijkt wel of het erger wordt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat schreeuwen zei niet. Bedoel meer dat zwartomkaderde corona-blok op hun homepage.
Dat zou een geluk bij een ongeluk zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
Gokje: de live ontknoping van WIDM in het Vondelpark wordt afgeblazen.
Die kans lijkt me in tegenstelling tot geruchten over dingen die over twee of drie maanden pas zijn, inderdaad een stuk aanweziger.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
Die mensenmassa vind ik ook altijd iets tenenkrommends hebben. Maar goed, sneu voor de mensen die het leuk vinden, mocht het niet doorgaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
Sorry We Missed You. Zielige film over een arm Brits gezin. Was een beetje deprimerend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:46 schreef ato het volgende:
[..]
Welke film en wat vond je van Parasite?
Doe efkes een spoilertje over Parasite Aobiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry We Missed You. Zielige film over een arm Brits gezin. Was een beetje deprimerend.![]()
Als dat virus nu echt groot uitbreekt daar en het de economie op slot zet, dan kunnen dit toch nog hele rare verkiezingen worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Corona is een hoax van de Dems (volgens Trump).
Niets aan de hand
Ik was blij dat ik met de tank was gegaan, met een redelijke voorraad handgranaten in de tas.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo even naar de supermarkt na twee dagen thuis te zijn gebleven. Ik ben benieuwd wat voor wereld ik daar aantref
Oja die wil ik nog kijken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry We Missed You. Zielige film over een arm Brits gezin. Was een beetje deprimerend.![]()
Ik hoop het maar. Die live ontknoping vind ik echt vreselijk altijdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
Mja, Amerika is wel topdonateur in de bestrijding, dus ik denk dat Trump dat wel kan uitbuiten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat virus nu echt groot uitbreekt daar en het de economie op slot zet, dan kunnen dit toch nog hele rare verkiezingen worden.
Ik spoiler toch niks?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe efkes een spoilertje over Parasite Aobie
Trump zit qua leeftijd ook aardig in de risicogroep.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat virus nu echt groot uitbreekt daar en het de economie op slot zet, dan kunnen dit toch nog hele rare verkiezingen worden.
Jij houdt wel van die heel realistische films toch? Dan kan je deze denk ik ook wel waarderenquote:
Oeh, daar zeg je me wat...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump zit qua leeftijd ook aardig in de risicogroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |