Nee, ik ben niet echt van het feesten. Ik ben naar een vriend van me toe gegaan. Daar was ik al maanden niet geweest, ook al woont hij heel dichtbij, dus het werd wel eens tijdquote:
Haha, okay, mooiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van het feesten. Ik ben naar een vriend van me toe gegaan. Daar was ik al maanden niet geweest, ook al woont hij heel dichtbij, dus het werd wel eens tijdHet was wel gezellig, heb zijn nieuwe vriendin ontmoet en afgesproken dat we een keer gaan stappen met zijn allen.
Maar ik had net wel The Roop in mijn hoofd, dus was er in mijn hoofd toch een klein feestje en kan ik je vraag ook met "ja" beantwoorden
Ik mis haar wel, zeker, maar ik vermaak me ook wel jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat je ook een mooie avond gehad hebt! Het is wel lekker om even alleen thuis te zijn, toch? Of mis je je vrouw nu al?
Preciesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Je kan in ieder geval eten wat je wil en een keer wat eten waar zij niet van houdt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet de Nazi-machine voor geheime codes? Dat had een hoop tijd gescheeld
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in de context van muziek zou ik ook eerder van een band zijn uitgegaan dan van een nazi-machine voor geheime codes.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is precies wat het Derde Rijk van je wil, Strani!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
"On 24 April 2019 NSB was renamed Vygruppen and rebranded as Vy.[3][4] According to a survey by the Language Council of Norway, the name change was only supported by 7% of Norwegians."
Allemaal nazi's, die Noren. Ik wist het.
quote:
quote:
Ja, redelijk. Ik werd om 5 uur wakker gekrijst door mijn kat die de woonkamer in wildequote:
Beetje stijf en stram wakker geworden en 4 keer moeten plassen, maar dat is de charme van het ouder wordenquote:
Overzichtjequote:
quote:
Wordt weer een mooie avond zo te zien. Ik heb een etentje met de familie dus ik gok pas vanaf 22:00 iets te kunnen kijken, al ga ik dan waarschijnlijk eerst WIDM terugkijkenquote:
Nou oma, lekker geslapen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beetje stijf en stram wakker geworden en 4 keer moeten plassen, maar dat is de charme van het ouder worden![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Monsters slapen nooit
Dus ik ga gewoon naar bed
Monsters slapen nooit
Ik heb de wekker niet gezet
Want ze maken mij wel wakker
Duurt te langquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou oma, lekker geslapen?
De thuiszorg komt over een half uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |