Dat idee heb ik ook al 3 weken, maar dat ze vooral het werken met Martijn niet leuk vindt...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:08 schreef Dave het volgende:
Volgens mij vindt Chantal The Voice niet leuk om te doen.

Ik ben nog aan het puzzelen op Enigmaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat mijn review tevens het einde was van deze SC?

Enigma, de new-age bandquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het puzzelen op Enigma

Niet de Nazi-machine voor geheime codes? Dat had een hoop tijd gescheeldquote:

Nee, in de context van muziek zou ik ook eerder van een band zijn uitgegaan dan van een nazi-machine voor geheime codes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet de Nazi-machine voor geheime codes? Dat had een hoop tijd gescheeld

Ik vond haar er wel beter uitzien dan afgelopen weken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al 3 weken, maar dat ze vooral het werken met Martijn niet leuk vindt...

Dat is precies wat het Derde Rijk van je wil, Strani!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in de context van muziek zou ik ook eerder van een band zijn uitgegaan dan van een nazi-machine voor geheime codes.

Straks ga je nog zeggen dat jij bij NSB niet aan de Noorse Spoorwegen denktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is precies wat het Derde Rijk van je wil, Strani!

Niet als eerste, neequote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat jij bij NSB niet aan de Noorse Spoorwegen denkt

Ik zie dat de NSB net in april vorig jaar van naam is veranderd naar Vy. Heel verstandig, er zullen wel een hoop boze Nederlanders hebben geklaagd.
 Ik zie dat de NSB net in april vorig jaar van naam is veranderd naar Vy. Heel verstandig, er zullen wel een hoop boze Nederlanders hebben geklaagd.

En toch gaan de zombienazi's achter de Noren aanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
"On 24 April 2019 NSB was renamed Vygruppen and rebranded as Vy.[3][4] According to a survey by the Language Council of Norway, the name change was only supported by 7% of Norwegians."
Allemaal nazi's, die Noren. Ik wist het.

Noren zijn ook wel makkelijke slachtoffers natuurlijk, die vechten nooit terug.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch gaan de zombienazi's achter de Noren aan

Dat is toch de NS Business card?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat jij bij NSB niet aan de Noorse Spoorwegen denkt

Oh ja dat ook nogquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is toch de NS Business card?
 Leuk hoor, die NSB
 Leuk hoor, die NSB  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |