Heb jij je deze twee wedstrijden ook zo kapot geschaamd voor Ajax? En dan bedoel ik niet louter het spel.quote:
Ik zie eigenlijk zelden vechtpartijen. Maar dat komt omdat iedereen aan de XTC zit en iedereen aan iedereen vertelt hoe mooi de wereld en dit soort festivals wel niet zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef JanCees het volgende:
die herrie is leuk voor een dagje
Nederlandstalig altijd en goed voor de sfeer
wie heeft het over vechtpartijen ?????quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk zelden vechtpartijen. Maar dat komt omdat iedereen aan de XTC zit en iedereen aan iedereen vertelt hoe mooi de wereld en dit soort festivals wel niet zijn.
Het was met name lachwekkend. De meltdowns waren daarentegen geweldig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij je deze twee wedstrijden ook zo kapot geschaamd voor Ajax? En dan bedoel ik niet louter het spel.
Hoe krijg je het voor elkaar om in twee wedstrijden alles te doen wat de tegenstander wil. Alleen Onana was (dit keer) verstandig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was met name lachwekkend. De meltdowns waren daarentegen geweldig.
Ik heb 2 keer gezopen tijdens de wedstrijden tegen Getafe. Ik ben gruwelijk mad geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij je deze twee wedstrijden ook zo kapot geschaamd voor Ajax? En dan bedoel ik niet louter het spel.
Onbegrijpelijk. Ik moet wel zeggen dat ik Getafe niet slecht vind.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om in twee wedstrijden alles te doen wat de tegenstander wil. Alleen Onana was (dit keer) verstandig.
Niemand, maar jij refereerde aan sfeer. En meestal ontstaat de discussie over dat soort grote festivals dat er een hoop 'doorgesnoven idioten' zijn die alleen maar op rellen uit zijn. Meestal hé. Niet altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie heeft het over vechtpartijen ?????
Goede organisatie en komen er voetballen ook prima uit maar ik zou er niet een seizoenkaart willen hebben. Dit was met het ideale team ook lastig geworden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Ik moet wel zeggen dat ik Getafe niet slecht vind.
ohquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand, maar jij refereerde aan sfeer. En meestal ontstaat de discussie over dat soort grote festivals dat er een hoop 'doorgesnoven idioten' zijn die alleen maar op rellen uit zijn. Meestal hé. Niet altijd.
Ik heb daar mooie cijfers van. Tijdens 8 Q-Dance festivals zijn er evenveel incidenten als één piratenfestijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand, maar jij refereerde aan sfeer. En meestal ontstaat de discussie over dat soort grote festivals dat er een hoop 'doorgesnoven idioten' zijn die alleen maar op rellen uit zijn. Meestal hé. Niet altijd.
ohquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb dat Getafe 2 keer een stuk gezien, maar dat was wel reclame voor de invoering van zuivere speeltijd hoor. Slechts 24 minuten gespeeld afgelopen donderdag in de eerste helft
Elke vrije trap kost minimaal anderhalve minuut, die scheids staat er bij en wijst op zijn klokje en telt dan 3 minuten bij ofzo. (maar laat het duidelijk zijn, daar lag het absoluut niet aan)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb dat Getafe 2 keer een stuk gezien, maar dat was wel reclame voor de invoering van zuivere speeltijd hoor. Slechts 24 minuten gespeeld afgelopen donderdag in de eerste helft
ok boomerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax was voetballend gewoon minder. Sloeg nergens op. Neemt niet weg dat Getafe een hoerenteam is en de arbiters er helemaal in mee gingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke vrije trap kost minimaal anderhalve minuut, die scheids staat er bij en wijst op zijn klokje en telt dan 3 minuten bij ofzo. (maar laat het duidelijk zijn, daar lag het absoluut niet aan)
jajaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar mooie cijfers van. Tijdens 8 Q-Dance festivals zijn er evenveel incidenten als één piratenfestijn.
Wel is de ehbo drukker op hardere stijlen events.
Ik had mij waarschijnlijk ook niet kunnen inhoudenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ten Hag tegen die gladde aal was ook lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |