Ok, dat is een pak van mijn hartquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef kilon het volgende:
Wauw. De GGD in die persconferentie zegt gewoon dat het geen erg besmettelijke ziekte is.
1 Brit heeft 11 anderen besmet, bij hoeveel besmettingen noemen ze het dan wel zo?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef kilon het volgende:
Wauw. De GGD in die persconferentie zegt gewoon dat het geen erg besmettelijke ziekte is.
1 chinees zelfs ruim 80.000quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
1 Brit heeft 11 anderen besmet, bij hoeveel besmettingen noemen ze het dan wel zo?
Echt he. "Het is pas besmettelijk als je ziek bent.."quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:53 schreef MichaelPallada het volgende:
Ik kan echt niet langer dan 2 minuten kijken naar die persco. De misinformatie, het ontduiken van antwoorden, ongelooflijk...
Tja, volgens de almachtige GGD niet.quote:
Das natuurlijk een grap, maar die koreaanse vrouw heeft wel echt zelf iets van 300 man besmet in haar eentjequote:
Dit is zulke onzin, alsof die puisterige vakkenvullers met hun plakvingertjes en die cassiere van 53 met rookvingers niet aan je boodschappen zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef Gia het volgende:
Thuis laten bezorgen heeft ook zo zijn risico's...je weet niet wie met zijn besmette handen je spullen ingepakt heeft.
Dat krijg je al sje en goede gelovige bet en met de mede gelovigen gaat kletsenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das natuurlijk een grap, maar die koreaanse vrouw heeft wel echt zelf iets van 300 man besmet in haar eentje
Superspreader. Dat is geen slechte grap, zo heet dat echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das natuurlijk een grap, maar die koreaanse vrouw heeft wel echt zelf iets van 300 man besmet in haar eentje
Stroke?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat krijg je al sje en goede gelovige bet en met de mede gelovigen gaat kletsen
Ja joh ik doelde op patient 0, ik maakt een grapje, voor de luchtigheid en zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het een grap isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja joh ik doelde op patient 0, ik maakt een grapje, voor de luchtigheid en zo
Er zijn diverse superspreaders gedocumenteerd, ik weet het
ik ben soms mijn kluts kwijtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het een grap is
Dat is heel fijn voor ze, maar dat is op dit moment niet zo erg interessant. Het gaat om de vraag of en wie zij op hun beurt weer besmet hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens Yvonne van Duijnhoven van de GGD hebben de gezinsleden wel klachten, maar zijn die mild van aard. Dat is ook bij de Amsterdamse vrouw het geval.
True. Het is wel al meteen veel ground to cover zeg maar. Dagverblijf, school, etcquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor ze, maar dat is op dit moment niet zo erg interessant. Het gaat om de vraag of en wie zij op hun beurt weer besmet hebben.
Was toch vakantie?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
True. Het is wel al meteen veel ground to cover zeg maar. Dagverblijf, school, etc
In Noord Nederland toch al niet meer?quote:
Volgens mij zit daar 3 % te weinig alcohol in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee ik heb Kruidvat desinfecterende handgel.
Vast niet goed genoeg, maar whatever; ik wil niet als een halve debiel met smetvrees elke allerlaatste bacterie'tje eigenhandig met mijn blote handen wurgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |