Hier hetzelfde, ik haal iedere dag boodschappen en nu heb ik voor een week of 3 gehaald. Nog nooit zoveel boodschappen in huis gehadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leef echt met de dag. Normaal weet ik vandaag nog niet wat ik morgen ga eten.
Nu ligt er voor een week of 3 dingetjes in de gangkast.
quote:Bierdrinkers in VS laten Corona (het bier) links liggen'
Updated 10 min geleden
13 min geleden in BUITENLAND
NEW YORK - Biermerk Corona zou in de Verenigde Staten zwaar lijden onder de uitbraak van het gelijknamige virus.
Volgens een onderzoek zou maar liefst 38 procent van de verstokte bierdrinkers onder 'geen enkele voorwaarde' een slokje Corona nemen.
Het komt nog wel binnen zei de klantenmedewerkster vanmiddag bij de ah. Vanmorgen waren hier flesjes binnengekomen maar een minuut later nam een klant alle flesjes mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik heb het ook, en ben me er wel van bewust dat het voor mezelf weleens wat sneller afgelopen zou kunnen zijn dan voor leeftijdgenoten, als ik het virus krijg. Verleden jaar zat er ook nog Graves bij (ik zit nu in de fase waarin nog afgetast wordt of dat wel/niet genezen is).
Ik had gelukkig nog net de laatste desinfectie die in de omgeving vindbaar was. Drie stuks meegenomen van de vier; bij alle vier voel ik me zo'n asotrut.
Om dan later te verkopen tegen woekerprijzen........quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het komt nog wel binnen zei de klantenmedewerkster vanmiddag bij de ah. Vanmorgen waren hier flesjes binnengekomen maar een minuut later nam een klant alle flesjes mee.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)et-bier-links-liggen
[..]
[ afbeelding ]
Domheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dat ik ga uitslapen, maar ik ben nu wel benieuwd hoe lang de rijen zijn als de AH in de ochtend open gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het komt nog wel binnen zei de klantenmedewerkster vanmiddag bij de ah. Vanmorgen waren hier flesjes binnengekomen maar een minuut later nam een klant alle flesjes mee.
Waarschijnlijk wel ja...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Om dan later te verkopen tegen woekerprijzen........
Vanmiddag bij de AH was het niet drukker dan anders, wel bij de Dirk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is dat ik ga uitslapen, maar ik ben nu wel benieuwd hoe lang de rijen zijn als de AH in de ochtend open gaat.
Snap niet dat ze dan niet tegen die klant zeggen: ho even, je mag er max x meenemen. Het is geen openbare instelling, dus je kan gewoon regels opleggen als winkel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:44 schreef dodoria het volgende:
Die Lifestream loopy continu vast bij mij. Kan iemand even de grote lijnen samenvatten?
Ik vond het eigenlijk meevallen. De AH in Barendrecht, dus niet echt in de frontlinie. Opvallend dat de macaroni- en rijstschappen redelijk leeg waren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de AH was het niet drukker dan anders, wel bij de Dirk.
Maar ik verwacht dat het morgen wel storm gast lopen. Er waren ook opvallend veel vakkenvullers bezig
En niemand die denkt... hmmm hoeveel andere mensen in Nederland zaten er op die vluchten die telkens besmette mensen uit Milaan hierheen brengen.quote:
Welnee, alles is volledig onder controlequote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En niemand die denkt... hmmm hoeveel andere mensen in Nederland zaten er op die vluchten die telkens besmette mensen uit Milaan hierheen brengen.
Ow nee ik heb Kruidvat desinfecterende handgel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is gewone Unicura. Maar goed, het is beter dan niks. En iig beter dan die standaard Palmolive die ik gewoonlijk gebruik.
en deud deur ondervoedingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:58 schreef Sfancta het volgende:
Nouja, ik kan tot eind 2022 elke dag, drie maal per dag, aardappelpureemix en rijst eten.
Ik had juist verwacht dat de verkoop zou exploderen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rijst en pasta schappen waren inderdaad behoorlijk leger dan anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk meevallen. De AH in Barendrecht, dus niet echt in de frontlinie. Opvallend dat de macaroni- en rijstschappen redelijk leeg waren.
Maar goed. Misschien is dat wel vaker en valt het me nu op omdat ik er op let.
Komt vooral omdat niemand alle slechte grappen wil horen zodra je het besteld/koopt/drinkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |