Nou ja, je kind heeft iig geen luizen meer, zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was ze nog luizenmoeder ook. Haha, knock down is uitgedeeld.
China krijgt het gewoon weer terug dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zorgwekkend hoe ze daar bezig zijn.
De normale griep die wij kennen is besmettelijker. Dat heeft te maken omdat de normale griep kleinere druppels zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet zo heel besmettelijk. Dat klopt ook.
Uiteraard, maar toch, er zijn veel m eer bronnen uit het begin van de paniek, toen er nog niet louter jubelberichten uit China kwamen die hierover berichtenquote:
Hoe meer je over dit virus leest, hoe minder je er eigenlijk van snapt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zo blijft de discussie nog wel even in stand tussen de paniekzaaiers en de griepjes-roepers.
Valt toch geen koers op te varen met al die tegenstrijdige berichten.
Nou voor mij is het meer dat wat ik zie, lockdown, China plat, Mekka geen hadj, Italië steden in lockdown, Duitse dorpjes lockdown, minister Bruins die bij elke vraag bang wegduikt, het RIVM die het CDC en de WHO tegenspreekt en meer van dat soort dingenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe meer je over dit virus leest, hoe minder je er eigenlijk van snapt.
Ja ook op de telegraaf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe meer je over dit virus leest, hoe minder je er eigenlijk van snapt.
kut ik moest lachen even een paar vrienden taggen die dit ook grappig zullen vindenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou voor mij is het meer dat wat ik zie, lockdown, China plat, Mekka geen hadj, Italië steden in lockdown, Duitse dorpjes lockdown, minister Bruins die bij elke vraag bang wegduikt, het RIVM die het CDC en de WHO tegenspreekt en meer van dat soort dingen
waardoor ik denk
om een griepje?
Een griepje inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou voor mij is het meer dat wat ik zie, lockdown, China plat, Mekka geen hadj, Italië steden in lockdown, Duitse dorpjes lockdown, minister Bruins die bij elke vraag bang wegduikt, het RIVM die het CDC en de WHO tegenspreekt en meer van dat soort dingen
waardoor ik denk
om een griepje?
Wie weet. Ziek als een hond een training van Ajax bezoeken ofzo. En dan met de spelers op de fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:54 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er al coronaterroristen?
Even in Wuhan of Lombardije het virus oppikken en dan zoveel mogelijk feestjes af.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
waardoor ik denk
om een griepje?
Het komt een beetje over als " laten we er vooral zo onduidelijk over zijn dat er geen paniek kan ontstaan omdat niemand er een touw aan vast kan knopen."quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ook op de telegraaf.
Een kop: Microbioloog: kans op grote epidimie aanwezig.
Andere kop: Virloloog: Heisa rondom coronavirus enorm overdreven.
Dat is best tegenstrijdig
Net als designerdrugs dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:54 schreef Xenorium het volgende:
Maar het is geen griepje. Covid-19 is een Corona virus zoals Mers, Sars. Het is gewoon pure shit dat in je lichaam komt en uiteindelijk weten we gewoon niet wat het op de langere termijn met ons lichaam doet i.t.t. de normale griep.
Maar COVID-19 is geen virus, het is een ziekte. SARS-CoV-2 is een coronavirus, net zoals de virussen die MERS en SARS veroorzaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:54 schreef Xenorium het volgende:
Maar het is geen griepje. Covid-19 is een Corona virus zoals Mers, Sars. Het is gewoon pure shit dat in je lichaam komt en uiteindelijk weten we gewoon niet wat het op de langere termijn met ons lichaam doet i.t.t. de normale griep.
Sommige beleidsmakers maken zich zorgen om een Spaanse griep scenario:quote:
Ja dit dus. Op een gegeven moment zat 10% (!!!) van de wereldbevolking in een meer of mindere mate van quarantaine. Om een griepje. Juist ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
waardoor ik denk
om een griepje?
780 miljoen manquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dit dus. Op een gegeven moment zat 10% (!!!) van de wereldbevolking in een meer of mindere mate van quarantaine. Om een griepje. Juist ja.
Ik bedoel maar. Dat is 10%. Waanzin.quote:
Ja, bijzonder. En dan spreek ik mijn vader ofzo, "JA DIE VIROLOOG ZEI DIT EN ZUS, GEWOON EEN GRIEPJE HOOR!". Ja maar pa... ACH KRIJG TOCH DE GRIEP ZOON!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ook op de telegraaf.
Een kop: Microbioloog: kans op grote epidimie aanwezig.
Andere kop: Virloloog: Heisa rondom coronavirus enorm overdreven.
Dat is best tegenstrijdig
Nou is het wel, dat kan gewoon in China, hier is dat onmogelijk. We hebben sowieso niet zo'n fijnmazig controlemechanisme als de Chinezen, met drones en hele gelaagde gestapo achtige veiligheidsdiensten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dat is 10%. Waanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |