Ik zit vol goede ideeënquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan acts, ik ben PUUR.
KLOPTquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan acts, ik ben PUUR 100% VET
Hahahahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan acts, ik ben PUUR.
Sowquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk de TT je bent hier niet welkom
Flippie doe iets
heb je al een combine?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin om te werken maandag boys.
Blijf liever thuis om Farming Simulator uit te spelen.
Kappequote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HAAGS DE AUTOUITSCHREEUW MENEER
Ik denk het niet.quote:
een balenklem? dan moet je wel de juiste hebben jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik moet nog een ding hebben om mijn hooibalen op te rapen. Degene die ik heb gekocht, zegt dat hij daar niet geschikt voor is. Zal wel verschil zijn tussen rechthoekige en ronde balen.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je heel hard get out of my topic schreeuwen
Geen vee, heb ik alleen even gehad voor de trofeeën.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een balenklem? dan moet je wel de juiste hebben ja![]()
heb je veel vee of verbouw je meer gewassen?
mortaxx dat staat toch links boven zijn post??quote:
nou je moet een balenklem hebben die op je shovel zetten en dan die balen op een aanhanger ladenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen vee, heb ik alleen even gehad voor de trofeeën.
Dus 1 veld, het grootste, met tarwe. Want er zijn trofeeën voor 100 hectare zaaien, 100 hectare oogsten, en voor 100 balen maken.
Nou heb ik dus de geoogste tarwe afgevoerd en verkocht, en van het afval balen gemaakt. Ik snap alleen niet hoe ik die op moet rapen en vervoeren.
Verpest het nou niet, maat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mortaxx dat staat toch links boven zijn post??
[..]
nou je moet een balenklem hebben die op je shovel zetten en dan die balen op een aanhanger laden
wat verpest ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verpest het nou niet, maat.
Godver wat een zinloos werk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mortaxx dat staat toch links boven zijn post??
[..]
nou je moet een balenklem hebben die op je shovel zetten en dan die balen op een aanhanger laden
ik denk dat een andere balenklem goedkoper isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver wat een zinloos werk.
Dan koop ik wel de andere balenmaker die er rechthoeken van maakt. Die kun je gewoon er langs schuiven en verzamelen. Dan dump ik hem wel, want dan heb ik platina en verwijder ik het spel.
Ach, heb 4 miljoen op de rekening. Die 20k ofzo kan er wel vanaf. Dat is 30 seconden afk zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat een andere balenklem goedkoper is
wees blij dat het een spelletje is en niet je echte werkboeren is kutwerk
Misschien een idee dat ik het topic niet sluit vanavond? Dan blijft het gewoon vrijdagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin om te werken maandag boys.
Blijf liever thuis om Farming Simulator uit te spelen.
Is goedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk de TT je bent hier niet welkom
Flippie doe iets
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, moet toch beetje alsof doen af en toe
Gewoon af en toe dts moddenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, moet toch beetje alsof doen af en toe
Wat een slechte instellingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol daar blijf ik zover mogelijk vanuit de buurt
Morti plsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Lol dat zei Haags ook toen die z'n nieuwe onderkomen zag
Eindelijk! Ik slaap al weken slecht hierdoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.ad.nl/show/re(...)gelooflijk~ac733a8c/ goed nieuws jongens! <3
Zit ik ook wel aan te denkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die nu gaan hamsteren__________
Wat had je gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Zo, we zijn terug van een weekje FOK!-gevangenis boys
Totale massa-hysterie joh. Straks lege schappen omdat er een paar gekkies denken dat de wereld vergaat. En tekort aan mondkapjes straks. Lekker voor medisch persoonquote:
Was niet zo lief geweest in NWSquote:
Als de pleuris uitbreekt heb ik voor een halve dag etenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totale massa-hysterie joh. Straks lege schappen omdat er een paar gekkies denken dat de wereld vergaat. En tekort aan mondkapjes straks. Lekker voor medisch persoon
Hallo Ama-r-ettoquote:
Nee. Maar beetje minderen daarquote:
Jullie zijn zo verbonden aan elkaarquote:
Ja, ama en ik zijn bffsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn zo verbonden aan elkaar
Terwijl mondkapjes helemaal niet helpenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totale massa-hysterie joh. Straks lege schappen omdat er een paar gekkies denken dat de wereld vergaat. En tekort aan mondkapjes straks. Lekker voor medisch persoon
Nee, lachwekkend. Maar ja. Hier op fok zitten kennelijk ook totaalidioten die water opslaan. Het is kennelijk een hype om te paraderen met achterlijkheidquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terwijl mondkapjes helemaal niet helpen
Hoeveel heb je. Paar honderd toch? Dat red ik voorlopig nog nietquote:
gaat dit over mijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:13 schreef Fok-it het volgende:
Het is kennelijk een hype om te paraderen met achterlijkheid
545quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel heb je. Paar honderd toch? Dat red ik voorlopig nog niet
Nee jij bent hooggeleid inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaat dit over mij
(ik heb een MSc)
Uiteraardquote:
Hahaquote:
Laatste weken zo mijn best gedaan om er meer te krijgen maar wil maar niet lukkenquote:
Je moet ook naar andere fora maat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laatste weken zo mijn best gedaan om er meer te krijgen maar wil maar niet lukken
Ja klopt, moet daar maar eens wat meer gaan posten ipv lurkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook naar andere fora maat.
Doe maar ipv mij. Ik moet afkickenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, moet daar maar eens wat meer gaan posten ipv lurken
Haha is het zo erg?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar ipv mij. Ik moet afkicken
Naja meer kwestie van geen energie meer in stekenquote:
Ja okequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja meer kwestie van geen energie meer in steken
Dacht al dat je was overleden aan corona.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar ipv mij. Ik moet afkicken
Nee joh. Ben een jonge god.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht al dat je was overleden aan corona.
Werkleef. En ook ziek geworden toevallig, geen coronaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan tijdens je fok vakantie?
De loonslaafleef. Gewoon griepje? Broekhoest?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkleef. En ook ziek geworden toevallig, geen corona
Heb je nog currygod gemaakt vorig weekend?
Matig. Niks ernstigs er aan overgehouden?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De loonslaafleef. Gewoon griepje? Broekhoest?
Ik weet niet meer wat ik gemaakt heb moet ik zeggen. Ik weet nog dat ik een nieuw recept probeerde voor linzensoep die erg goed smaakte ondanks de afwezigheid van paprika. De truc was om de uien en de tomatenpasta zo te doorbakken dat dit de hoofdsmaak werd. Zeker lekker.
Maar was van het weekend van de trap gelazerd en kan sindsdien niet echt lang staan, dus echt koken zit er niet in.
Nouja, is nu 6 dagen geleden geloof ik en kan nog steeds niet zonder pijn lopen. Ideaal is het niet. "Gelukkig" in mijn vakantie, maar toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig. Niks ernstigs er aan overgehouden?
Nee simpel griepje gelukkig. Wel voor het eerst ziek naar huis gegaan van werk, die eerste keer had ik het liefst wel willen uitstellen maargoed. C'est la vie
Bezoekje aan de huisarts?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, is nu 6 dagen geleden geloof ik en kan nog steeds niet zonder pijn lopen. Ideaal is het niet. "Gelukkig" in mijn vakantie, maar toch.
Mja, ziek is ziek. Los van of je optimaal kunt werken of niet, moet je niet andere gezonde collega's aan gaan steken. Daar wordt niemand beter van.
Dacht dat het sneller over zou gaan. Had vroeger wel eens verrekte knieband, maar dat ging sneller over dan dit. Maar voelt niet gescheurd ofzo, dus dokter kan weinig doen.quote:
als je tijd komt dan komt je tijdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Heb maar wat blikken ingeslagen in de ah
blikken bier zekerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als blikken konden doden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon maanden overleven op Schultenbrau en bifiworstjesquote:
en diepvriespizza'squote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon maanden overleven op Schultenbrau en bifiworstjes
Hou het lekker daarquote:
Die provincie is toch al opgegeven inderdaadquote:
Babel bij Ajax gezien laatste weken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die provincie is toch al opgegeven inderdaad
Het is echt tergend ja. Boadu en Stengs ook vreselijk slecht. Kunnen beter geen spitsen meenemen naar ek lolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Babel bij Ajax gezien laatste weken?
Ze kunnen net zo goed mij opstellen, lol.
Zo overhyped, die twee. In de jeugd goede spelers, daarna 2 keer dikke blessa. Komen leuk terug tegen wat gehandicapten van Twente en VVV en ineens zijn het wereldtalenten. Zo leuk altijd in de Eredivisie die hype.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt tergend ja. Boadu en Stengs ook vreselijk slecht. Kunnen beter geen spitsen meenemen naar ek lol
Weghorst laatste tijd ook niet erg in vorm. Kan echt wel probleem worden als je straks zoveel spelers uit vorm moet meenemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo overhyped, die twee. In de jeugd goede spelers, daarna 2 keer dikke blessa. Komen leuk terug tegen wat gehandicapten van Twente en VVV en ineens zijn het wereldtalenten. Zo leuk altijd in de Eredivisie die hype.
Gewoon Weghorst meenemen.
Ja.quote:
Ach, ook als ze in vorm zijn, voegen ze niks toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weghorst laatste tijd ook niet erg in vorm. Kan echt wel probleem worden als je straks zoveel spelers uit vorm moet meenemen.
Wat ben jij straatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ach, ook als ze in vorm zijn, voegen ze niks toe.
Enige die je echt mist is Depay.
Hierbij acht ik het topic weer geopendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef Kiid het volgende:
Hallo??? Het topic is dicht. Stop met posten
gadverdamme manquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.instagram.com/fegalvao_/ wil haar tetten wel onderkwakken mmmmmmmmmmmmmmmm
sorry mi mangquote:
Carnaval nog beetje overleefd?quote:
Draaien ze in Limboland ook die achterlijke carnavalsmuziek of is het daar nog wat traditioneler?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben nog steeds uit aan het brakkenmaar was het sws waard
carnaval is drie dagen, eerste twee dagen was er gratis fissa tot 5 uur in een technozaal aan de rand van de stad, daarnaast heb je in de binnenstad zelf nog karren en podiums waar ze geen carnavalsmuziek draaienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Draaien ze in Limboland ook die achterlijke carnavalsmuziek of is het daar nog wat traditioneler?
3 dagen maar ja? Dacht dat het week was ofzoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
carnaval is drie dagen, eerste twee dagen was er gratis fissa tot 5 uur in een technozaal aan de rand van de stad, daarnaast heb je in de binnenstad zelf nog karren en podiums waar ze geen carnavalsmuziek draaien
ja tegenwoordig vrijdag/zaterdag al shit te doen, maar officieel wordt het mooswief pas zondag opgeheven en dinsdag afgehaaldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 dagen maar ja? Dacht dat het week was ofzo
Zelfs na dit te googlen heb ik geen ideequote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs na dit te googlen heb ik geen idee
quote:Zondag is eigenlijk pas de eerste dag van het driedaagse Maastrichtse carnaval, hoewel tegenwoordig ook al op vrijdag en zaterdag carnaval gevierd wordt. Op zondagochtend vindt op het Vrijthof het inschieten van het carnaval plaats. In aanwezigheid van de Stadsprins en de Raad van Elf worden om 11.11 uur enkele kanonschoten gelost met het Momus-kanon. Daarna wordt een pop van het Mooswief (een ouderwets geklede marktvrouw, symbool van het Maastrichtse carnaval) aan een paal omhooggetakeld. Deze pop blijft tot dinsdagavond het middelpunt van het Maastrichtse carnaval. Op dinsdag, middernacht wordt het Mooswief na een korte ceremonie omlaaggetakeld, waarmee een einde komt aan het carnaval.
Ahaquote:
mijn bloed gaat koken van al die nieuwsshows en journaals die praten over "carnaval" en dan fucking beelden uit ehv of tilburg laten zienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aha
Naja dat moet ik Limburgers wel nageven, volgens mij vieren zij carnaval wel meer naar het oorspronkelijke idee dan Brabo's
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mijn bloed gaat koken van al die nieuwsshows en journaals die praten over "carnaval" en dan fucking beelden uit ehv of tilburg laten zien___
Jij refereert natuurlijk naar mijn topicquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog inzichten opgedaan tijdens je vakantie?
samequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk ben ik best moe, maar ik heb jullie te lang verwaarloosd
Dus verwaarloos je jezelf maar. Dat is onbaatzuchtig van jequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk ben ik best moe, maar ik heb jullie te lang verwaarloosd
Ook, ik zag ook een streep door je naam die wat vrije tijd schenktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij refereert natuurlijk naar mijn topicNee nog niet. Maar dat komt omdat ik in een erg tof boek bezig ben. Heb al wel een en ander op mijn ereader gezet
Buzz Aldrin, waar ben je gebleven. Die moest ik wel lezen na wat hypende fokkers. Wordt tot nu toe niet teleurgesteld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook, ik zag ook een streep door je naam die wat vrije tijd schenkt
Wat ben je lezen?
Waarheid en het schone zijn één, er is dus geen verschil. Waarom heeft de ene mathematische formule kracht boven de ander? Schoonheid, elegantie is het antwoord.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
klopt maar hoezo vind jij
Beter dan verwaarlozing van het zijndequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus verwaarloos je jezelf maar. Dat is onbaatzuchtig van je
ben postmoderner wat dat betreftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarheid en het schone zijn één, er is dus geen verschil. Waarom heeft de ene mathematische formule kracht boven de ander? Schoonheid, elegantie is het antwoord.
Heb ik ook dingen over gehoord iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buzz Aldrin, waar ben je gebleven. Die moest ik wel lezen na wat hypende fokkers. Wordt tot nu toe niet teleurgesteld.
Is nog niet eens zijn Magnus opus. Die schijnt ook echt heel goed te zijn. Zou zomaar eens mijn favoriete auteur kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik ook dingen over gehoord idd
Ofwel, wat Nietzsche zei hád waar kunnen zijn?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben postmoderner wat dat betreft
Vrij snel voor die status welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nog niet eens zijn Magnus opus. Die schijnt ook echt heel goed te zijn. Zou zomaar eens mijn favoriete auteur kunnen worden
neequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ofwel, wat Nietzsche zei hád waar kunnen zijn?
magnum opusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nog niet eens zijn Magnus opus. Die schijnt ook echt heel goed te zijn. Zou zomaar eens mijn favoriete auteur kunnen worden
Bedankt dat je de ongeschoolde in mij laat bovenkomenquote:
Eindelijk. Erg laat vandaagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:41 schreef Kiid het volgende:
Het topic is weer open voor gebruik vrienden. Post away!
Vrienden, vergeet niet een watje in olie te stoppen en daarna in je anus. Blijf gezond!twitter:GadflyPersia twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 04:08:47Ayatollah Tabrizian, a prominent clergyman & a self-proclaimed expert in “Islamic medicine”, has published the following list on how to avoid #coronavirus:* Comb your hair thoroughly* Eat lots of apples & onions* Dip a cotton ball in oil & insert it in your anusReally! https://t.co/JzyzoMQ0FL reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrienden, vergeet niet een watje in olie te stoppen en daarna in je anus. Blijf gezond!twitter:GadflyPersia twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 04:08:47Ayatollah Tabrizian, a prominent clergyman & a self-proclaimed expert in “Islamic medicine”, has published the following list on how to avoid #coronavirus:* Comb your hair thoroughly* Eat lots of apples & onions* Dip a cotton ball in oil & insert it in your anusReally! https://t.co/JzyzoMQ0FL reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest hieraan denken
hehehehequote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest hieraan denken
Jij bent volgens mij wel iemand die zo lang mogelijk wacht voor je een dokter inschakelt ofnietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop wel dat ik geen corona krijg, kan nu al amper lopen. Dan kan ik helemaal niks meer.
Daar maak ik me ook schuldig aan. Als ik nog niet om val is het niet nodigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel iemand die zo lang mogelijk wacht voor je een dokter inschakelt ofniet
Bijna 100% slechte ervaringen met doktoren, tandartsen, fysio's etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel iemand die zo lang mogelijk wacht voor je een dokter inschakelt ofniet
Ik heb 15 jaar rondgelopen met pijn voordat ze in de gaten hadden wat het was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook schuldig aan. Als ik nog niet om val is het niet nodig![]()
Enige waarbij ik toch wel gelijk de dokter heb gebeld was toen ik twee maanden terug m'n middenhandsbeentje brak.
Ja dat is wel waardeloos inderdaad. Maar ja als je bijna niet kan lopen zou ik toch maar eens wat navraag doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna 100% slechte ervaringen met doktoren, tandartsen, fysio's etc.
Wil niet zeggen dat ze het niet volgens het boekje doen, maar godverdomme wat hebben ze me een hoop tijd en geld gekost zonder ook maar enig resultaat.
Kan niet. Als jij deze act wil vol houden moet je het topic openen voordat Haags er is en nadat iedereen gaat slapen sluitenquote:
Ik doe echt mijn best vriend. Echter kan je niet van mij verlangen dat ik om 04:00 in klok om haags voor te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan niet. Als jij deze act wil vol houden moet je het topic openen voordat Haags er is en nadat iedereen gaat slapen sluiten
Dan is deze taak niet aan jou besteed en moet je er maar ophoudenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best vriend. Echter kan je niet van mij verlangen dat ik om 04:00 in klok om haags voor te kunnen zijn.
Haags moet gewoon netjes wachten tot het topic open isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is deze taak niet aan jou besteed en moet je er maar ophouden
Wat morty zei. De regels zijn simpel, je kan posten wanneer ik het topic open en tot ik het sluit. Dat er een aantal rebellen tussen zitten kan ik niks aan doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij Danny, Yvonne en hun minions.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is deze taak niet aan jou besteed en moet je er maar ophouden
Dan wordt het tijd dat @Flippiee daar eens wat aan gaat doen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat morty zei. De regels zijn simpel, je kan posten wanneer ik het topic open en tot ik het sluit. Dat er een aantal rebellen tussen zitten kan ik niks aan doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij Danny, Yvonne en hun minions.
quote:
Je ziet wel vaker bij mensen dat ze fok ineens vergeten bij een nieuwe vlam. Daar zie je de scheiding tussen de echte die-hards en de plastic fok fansquote:
Jij houdt gewoon niet genoeg van je chickquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je ziet wel vaker bij mensen dat ze fok ineens vergeten bij een nieuwe vlam. Daar zie je de scheiding tussen de echte die-hards en de plastic fok fans
Ik heb ze het liefst vanuit de frituur met een krokante huidquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon niet genoeg van je chick
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ze het liefst vanuit de frituur met een krokante huid
Je kan niks aan je kannibalistische trekjes doen.quote:
Klopt. En in sommige landen was het niet eens illegaal tot een aantal jaar terugquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niks aan je kannibalistische trekjes doen.
Nu nog niet toch? In Duitsland kan ik me nog wel eentje herinneren die paar jaar geleden via internet af had gesproken met iemand die zijn pener opofferde om op te etenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. En in sommige landen was het niet eens illegaal tot een aantal terug
Wat is het probleem als het met wederzijdse instemming isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu nog niet toch? In Duitsland kan ik me nog wel eentje herinneren die paar jaar geleden via internet af had gesproken met iemand die zijn pener opofferde om op te eten
Preciesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is het probleem als het met wederzijdse instemming is
Sindsdien is het daar illegaal dacht ik. Maar dat was nogal een ding zeker omdat het vrijwillig ging.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu nog niet toch? In Duitsland kan ik me nog wel eentje herinneren die paar jaar geleden via internet af had gesproken met iemand die zijn pener opofferde om op te eten
Oh wilde het slachtoffer echt volledig opgegeten worden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sindsdien is het daar illegaal dacht ik. Maar dat was nogal een ding zeker omdat het vrijwillig ging.
Uiteindelijk is die kerel voor moord veroordeeld maar dat had niet met het eten te maken
Zoals ik het begreep wel. Hij wilde dood. En ze hebben alles gefilmd en daarop is te zien dat terwijl die kerel aan het doodbloeden is z'n keel doorgesneden wordt in een badkuip. Daarvoor is hij toen veroordeeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wilde het slachtoffer echt volledig opgegeten worden?
Ik lees het ja, sickquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep wel. Hij wilde dood. En ze hebben alles gefilmd en daarop is te zien dat terwijl die kerel aan het doodbloeden is z'n keel doorgesneden wordt in een badkuip. Daarvoor is hij toen veroordeeld.
Al mijn kennis hiervan komt uit een Netflix docu over type moordenaars dus meer weet ik er ook niet van
Ben een beetje corona moequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
Corona in Delft. Het komt zo wel heel dichtbij
Nogal ja. Het zal me ook echt aan mijn reet roesten of er 10 of een miljoen geïnfecteerden bijkomen in Nederland. Zolang je niet een fragiele demente tang bent kom je dat echt wel doorquote:
Nou inderdaad, ik ga mijn leven ook niet aanpassen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd dat het doorzet. Zijn we er snel weer vanaf
En al die mongolen met hun mondkapjeskaap worden straks zorg geweigerd omdat zorgverleners niks meer hebben. Oef wat een karma zou dat zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Hele economie straks naar de graftyfus om een virus
Wij genezen Alpha's lachen hun keihard uitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die mongolen met hun mondkapjeskaap worden straks zorg geweigerd omdat zorgverleners niks meer hebben. Oef wat een karma zou dat zijn
Haha nouquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij genezen Alpha's lachen hun keihard uit
Wij gaan corona overleven, natuurlijk zijn wij Alpha's makkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nou
Ik zal mezelf geen alpha man noemen. Dan kan ik mezelf niet meer serieus nemen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is de huispizzeria geïnstalleerd?
ahahahahaha
Wat verwachten we van morgen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij gaan corona overleven, natuurlijk zijn wij Alpha's makker
2 kut wedstrijden die niet om aan te gluren zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nou
Ik zal mezelf geen alpha man noemen. Dan kan ik mezelf niet meer serieus nemen
Ik ervaarde bij de promo van fox in ieder geval al meer cringe dan bij het gemiddelde tiktok filmpjequote:Op zondag 1 maart 2020 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 kut wedstrijden die niet om aan te gluren zijn
Heb die promo niet gezien, zo te lezen moet ik daar ook maar blij mee zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ervaarde bij de promo van fox in ieder geval al meer cringe dan bij het gemiddelde tiktok filmpje
Jammer weer dat die niet op youtube staatquote:Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb die promo niet gezien, zo te lezen moet ik daar ook maar blij mee zijn
TikTokquote:Op zondag 1 maart 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ervaarde bij de promo van fox in ieder geval al meer cringe dan bij het gemiddelde tiktok filmpje
Dag JR wat leuk dat je ons komt vergezellenquote:
Hoi.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag JR wat leuk dat je ons komt vergezellen
Oh ik ook hoor. Maar de opkomst van Youtube enzo is sowieso beetje langs mij heen gegaan. Daarom snap ik ook nooit helemaal het leuke aan vloggers en jezelf de hele dag filmenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TikTok![]()
Ik word echt te oud voor al die nieuwe apps.
Vloggers begrijp ik ook de lol niet van, maar dat neemt niet weg dat ik mij voldoende kan vermaken op YouTube. Vaak ook met reactie-video's van mensen op films of series die ik zelf al vaak genoeg heb gezienquote:Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Maar de opkomst van Youtube enzo is sowieso beetje langs mij heen gegaan. Daarom snap ik ook nooit helemaal het leuke aan vloggers en jezelf de hele dag filmen
De echte alpha man is niet onzeker om zijn kwetsbare en gevoelige kanten te tonenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
En ik volg 2 kanalen van een man en een vrouw die allebei een Huskey hebben en dicht bij elkaar wonen en sindsdien zijn die 2 Huskeys beste maatjesDat is wel super schattig
Tot zover mijn alpha man status
Ik kan nachtenlang doorklikken op Youtubequote:Op zondag 1 maart 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vloggers begrijp ik ook de lol niet van, maar dat neemt niet weg dat ik mij voldoende kan vermaken op YouTube. Vaak ook met reactie-video's van mensen op films of series die ik zelf al vaak genoeg heb gezienof theorieën over dat soort zaken.
Maar zat er in de begintijd niet zoveel op toen het vooral schijtlollige home-video's waren.
Ja die vind ik ook wel vermakelijk ja. Sommige hebben ook echt een hele community weten te creëren en zelfs merchandise eraan vastquote:Op zondag 1 maart 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vloggers begrijp ik ook de lol niet van, maar dat neemt niet weg dat ik mij voldoende kan vermaken op YouTube. Vaak ook met reactie-video's van mensen op films of series die ik zelf al vaak genoeg heb gezienof theorieën over dat soort zaken.
Maar zat er in de begintijd niet zoveel op toen het vooral schijtlollige home-video's waren.
Zie 'm m misschien morgenochtend nog wel voorbij komenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer weer dat die niet op youtube staat
Ik word wel altijd gek van al die YouTubers die totaal niet subtiel reclame makenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel vermakelijk ja. Sommige hebben ook echt een hele community weten te creëren en zelfs merchandise eraan vastAlleen vanwege het reageren op films en shows
Ik heb laatst nog uren achter elkaar rants gekeken over GoT S8.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan nachtenlang doorklikken op Youtube
Volgens mij weet ik nu ook al wel welke je bedoelt ookquote:Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word wel altijd gek van al die YouTubers die totaal niet subtiel reclame makengelukkig kan je dat gewoon doorklikken.
Doe ik ook weleens ja. Kom je ook echt filmpjes tegen die je 20 jaar geleden op tv hebt gezien.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan nachtenlang doorklikken op Youtube
Wie denk jij dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik nu ook al wel welke je bedoelt ook
Heerlijk manquote:Op zondag 1 maart 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens ja. Kom je ook echt filmpjes tegen die je 20 jaar geleden op tv hebt gezien.
Dylan is in trouble?quote:
Echt nog nooit van gehoord.quote:
Waar is hier?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, kennelijk niet interessant, dus: hoe is het verder hier?
Nee want pics van je zus is hier niet mee mogelijkquote:Op zondag 1 maart 2020 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, kennelijk niet interessant, dus: hoe is het verder hier?
Oh lol. Wel grappige dude. Was vroeger ook best klein kanaal en zijn filmpjes worden nu al door best grote sites gesponsordquote:Op zondag 1 maart 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord.
Maar doel dan meer op SuperCarlinBrothers, lopen wel lekker binnen ook.
Waar gaan zijn video's over dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lol. Wel grappige dude. Was vroeger ook best klein kanaal en zijn filmpjes worden nu al door best grote sites gesponsord
Hihahoquote:Op zondag 1 maart 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want pics van je zus is hier niet mee mogelijk
Hij reageert ook op films en shows, maar vind zijn manier van doen erg aanstekelijk. Heeft ook best wel humor.quote:
Bordje met autist bij je dragenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Er sprak met een toerist mij aan in de tram. Het kostte wat moeite om mijn antisociale houding van dit moment duidelijk te maken.
Oh reactie video'squote:Op zondag 1 maart 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij reageert ook op films en shows, maar vind zijn manier van doen erg aanstekelijk. Heeft ook best wel humor.
Nee, het is eigenlijk ook best nutteloosquote:Op zondag 1 maart 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh reactie video's![]()
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dat zo vermakelijk vind
Geef je er nou maar eens aan overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |