Hoeveel mensen zouden een op naam gestelde bonus- of airmileskaart gebruiken? Misschien nog best een hoog percentage mensen na te gaan wie bij AH is geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)te-epidemie-aanwezig
Oh shit! Hoe moeten we dit nu lezen? Telegraaf, schreeuwerige headline maar wel een relevant afdelingshoofd van een UMC!
[..]
Agree to disagree, helemaal tegenwoordig zijn bioscoopgangers veelal gemakkelijk na te gaan. Albert Heijn wordt lastiger maar is in de regel een stuk kleinschaliger en nowhere near zo uitputtend als Carnaval. (Ook is in de regel niet iedereen ladderzat in de Appie en daar ook veel minder lang aanwezig.)
volgens mij weten we het nog nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja dus is het geen influenza/griepje maar valt het eerder in dezelfde categorie als SARS en MERS, wat ook in de zomer in nota bene Saudi-Arabië flink om zich heen heeft geslagen. Vandaar ook mijn vraag naar een bron voor de bewering dat SARS-CoV-2 het in de (Nederlandse) zomer zoveel moeilijker zou hebben.
Tijd om die weg te automatiseren! Enkel nog robots die die de producten en zichzelf grondig met UVC ontsmetten!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
In de winkel heb je ook vakkenvullers
gewoon checken welke bankrekeningen hebben gepind daarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:17 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden een op naam gestelde bonus- of airmileskaart gebruiken? Misschien nog best een hoog percentage mensen na te gaan wie bij AH is geweest.
Fixedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit gaat in Zuid Limburg Nederland ook gebeuren
Dat gaat wel erg tegen de privacywet in. Gaat nooit gebeuren ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon checken welke bankrekeningen hebben gepind daar
Omdat alle virussen dat hebben dingen drogen sneller uit, virussen gaan in de zon sneller kapot. Zo heel sterk zijn virussen niet... beetje zeep, beetje droogte, beetje UV ze zijn er best snel aan. het probleem is dat ze met zoveel zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja dus is het geen influenza/griepje maar valt het eerder in dezelfde categorie als SARS en MERS, wat ook in de zomer in nota bene Saudi-Arabië flink om zich heen heeft geslagen. Vandaar ook mijn vraag naar een bron voor de bewering dat SARS-CoV-2 het in de (Nederlandse) zomer zoveel moeilijker zou hebben.
Het had evengoed via "nul maatregelen yolo" Schiphol kunnen komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk heeft dat ziekenhuis in italie er voor gezorgd dat de rest van Europa in de gebakken peren zit. Goed man. Foutje bedankt
Hier heb je je bron: https://www.telegraaf.nl/(...)orona-pandemie-dovenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het allemaal zo eenvoudig blijkt maar met de r0, lange incubatietijd, symptoomvrije dragers of dragers met zeer lichte symptomen zie ik het net even wat somberder in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat alle virussen dat hebben dingen drogen sneller uit, virussen gaan in de zon sneller kapot. Zo heel sterk zijn virussen niet... beetje zeep, beetje droogte, beetje UV ze zijn er best snel aan. het probleem is dat ze met zoveel zijnAls je puur virus op je handen krijgt en je wrijft ze goed lang samen dan is een groot aantal van de virussen al kapot. Het is ook een RNA virus en als er iets niet stabiel is, is het wel RNA.. Zolang het virus niet in cellen zit is het maar een sullig ding.
In omgeving Den Haag was het dus ook al drukkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit in tilburg dus dat zal meespelen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:18 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg tegen de privacywet in. Gaat nooit gebeuren ook.
tijd voor meer global warming dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Hier heb je je bron: https://www.telegraaf.nl/(...)orona-pandemie-doven
Schuld van Stef Blok.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
[..]
In omgeving Den Haag was het dus ook al drukker
Tja wilde er niet mee zeggen dat het eenvoudig is...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het allemaal zo eenvoudig blijkt maar met de r0, lange incubatietijd, symptoomvrije dragers of dragers met zeer lichte symptomen zie ik het net even wat somberder in.
Daarbij hield zelfs de saoedi-arabische zomer MERS niet tegen.![]()
Dit nog buiten de enorme impact die het op de wereldeconomie en single point of failure supply chains zal hebben.
Sleutelwoord hier is "mogelijk". Tja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Verenigde Arabische Emiraten en Koeweit erg koude landen. In Dubai (VAE) is het deze week gemiddeld 25 graden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Met z’n alle kilo’s vlees barbecueënquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor meer global warming dus
ijsland wordt toch helemaal onder de voet gelopen door toeristen, dus zo vreemd vind ik dat niet hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als zelfs Ijsland eraan moet geloven....twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 16:06:15BREAKING: Iceland reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |