Deze twee vrouwen doen het even voor hoe je de handen moet wassen én hoe je nare geurtjes kwijt raakt!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Was sowieso al wel vrij voorspelbaar dat het overal op zou duiken, dit is niet een virus wat ze kunnen voorkomen. Hoe erg het wel niet klinkt, het gaat toch wel de ronde doen. De snelheid kunnen we enigszins beperken, maar that's it. Enige wat je kan doen is gewoon rustig proberen te blijven...en goede hygiëne toepassen.
Inschattingsfoutje gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:39 schreef syroto het volgende:
Kan er geen auto feed komen als er op BNO iets getweet wordt dat een bot hier die tweet plaatst
Zou kunnen maar statistisch gezien overlijden er ook gezonde jonge mensen, hoewel percentueel relatief laag, het gebeurt en deze dokters waren helaas onderdeel van die paar.. Geldt dus ook voor de normale griep.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring voor het feit dat er kerngezonde dokters zijn overleden.
De eerste mogelijkheid is veruit het meest waarschijnlijk. De enige andere realistische mogelijkheid zou zijn wanneer het iemand betreft met een aandoening aan het immuunsysteem, maar dan had ze waarschijnlijk de eerste keer al niet overleefd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuwste info die ik las beschreef dat het nog niet helemaal zeker is dat ze ook écht opnieuw is aangestoken, of dat het virus de hele tijd gewoon nog aanwezig was/genoeg op de achtergrond bleef. Maar elders lees ik dus weer dat ze inderdaad opnieuw ziek is geworden. Tegenstrijdige info, heerlijk. Lijkt me sowieso een uitzondering als het al zo is.
Op zich niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan als je in een rijtjeshuis zit?
Immuniteit is heel vaak niet levenslang of compleet. Vaccins zijn ook nooit 100% effectief. Maar als je het twee keer in heel korte tijd krijgt ben je waarschijnlijk gewoon nooit helemaal virusvrij geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:42 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Kan best dat het lichaam vergeten is hoe ze deze antistoffen moet aanmaken en misschien er een 2e keer nodig is.. Geen idee, kan de uitzondering op de regel zijn.
Oh vandaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich niks natuurlijk.
Het ondermijnt wel een beetje het hele concept van quarantaine als de bacillen gewoon direct naar buiten worden geblazen.
Al lijkt het me niet dat dat zo snel nieuwe besmettingen op zal leveren.
Op zich is dat natuurlijk ook wel interessant om te weten en rekening mee te houden. Dat mensen wellicht niet te snel 'genezen' moeten worden verklaard na 1 negatieve test. Wellicht iets langer in quarantaine houden enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Immuniteit is heel vaak niet levenslang of compleet. Vaccins zijn ook nooit 100% effectief. Maar als je het twee keer in heel korte tijd krijgt ben je waarschijnlijk gewoon nooit helemaal virusvrij geweest.
Wel dat ie idd ziek was, maar geen update.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:49 schreef 22 het volgende:
Pope Francis is still unwell and has postponed all official audiences for Friday, the Vatican confirms without detailing his sickness.
https://www.dailymail.co.(...)ic-appointments.html
Dit al voorbij gekomen?
Cruise passagier dus zal wel 65+ zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:46 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, maar volgens mij staat daar ook geen leeftijd bij?
Bedaaaankt voor die corona .....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel dat ie idd ziek was, maar geen update.
Zet iig die stip maar vast op Vaticaanstad, zou ik zeggen.
Kans is groot maar kan er nog niks over vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Cruise passagier dus zal wel 65+ zijn.
quote:
Die moet wel uitkijken met zijn 83 jaartjes..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:49 schreef 22 het volgende:
Pope Francis is still unwell and has postponed all official audiences for Friday, the Vatican confirms without detailing his sickness.
https://www.dailymail.co.(...)ic-appointments.html
Dit al voorbij gekomen?
En iedereen handjes en omhelzingen geven ....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:52 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Die moet wel uitkijken met zijn 83 jaartjes..
elkaar zoenen (man man) doen ze anders als een mallequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:24 schreef KingRadler het volgende:
dan hebben de Imams wel altijd gelijk had door geen handen te schudden.
Als ie maar niet doodgaat, want dan moeten al die kardinalen van over de hele wereld naar het Vaticaan komen om in conclaaf te gaan en die nemen dat virus dan later mooi weer mee naar hun thuisland.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:52 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Die moet wel uitkijken met zijn 83 jaartjes..
[ henk en ingrid aan ]quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoor net dat er een geval in Tilburg bekend is geworden! Wow! Dichtbij zo!
humor om te lachenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Onze Chinese baas hield net een townmeeting voor ons, incl vraag en antwoord op t einde, waarbij hij zei "If you answer wrong, I'll take you back to Wuhan with me!"
Hashtag too soon?
ITB verzetten lijkt me een te grote organisatie. Wij gaan ervan uit dat het gecancelled wordt. Sowieso hebben er al veel afgezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:32 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
we kregen zo juist een mail van ITB Berlijn dat we vanavond meer info krijgen.
jaarlijks meer dan 160.000 bezoekers van over de gehele wereld. dus wel een beetje een risico op dit moment
we verwachten dat ze hem verzetten of cancelen inderdaad
Zeker, maar wel een uitzondering die het nogal dom zou maken om als herstelde verpleger weer lekker onbeschermd door te werken met patiëntenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuwste info die ik las beschreef dat het nog niet helemaal zeker is dat ze ook écht opnieuw is aangestoken, of dat het virus de hele tijd gewoon nog aanwezig was/genoeg op de achtergrond bleef. Maar elders lees ik dus weer dat ze inderdaad opnieuw ziek is geworden. Tegenstrijdige info, heerlijk. Lijkt me sowieso een uitzondering als het al zo is.
Ik heb het in appgroepen en op de sosjul midia echt al ontzettend vaak dat zinnetje voorbij zien komen, en in 9 van de 10 gevallen was het niet sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
[ henk en ingrid aan ]
Wij zijn drie jaar geleden met de trein door Tilburg gekomen! Komt wel heel dicht bij nu
[ / henk en ingrid uit ]
Cool, een Chinese baas met humorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Onze Chinese baas hield net een townmeeting voor ons, incl vraag en antwoord op t einde, waarbij hij zei "If you answer wrong, I'll take you back to Wuhan with me!"
Hashtag too soon?
staat al in de OPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:56 schreef Revanches het volgende:
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
Interessante tabel met gegevens over het virus, wereldwijd.
Oke, ik haal het weg.quote:
Bij iedere keer mag je een pilsje bestellen! Ik denk dat je onder de kar gaat komen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het in appgroepen en op de sosjul midia echt al ontzettend vaak dat zinnetje voorbij zien komen, en in 9 van de 10 gevallen was het niet sarcastisch bedoeld.
Straks een etentje ter ere van verjaardag van m'n vader. Ik ga eens turven hoe vaak ik iemand het hoor zeggen
Mijn huisarts is op vakantie, want carnavalsvakantie.. Wat nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Net mijn huisarts gebeld met een zooi vragen. Kreeg mijn eigen arts aan de lijn. Ik val niet onder de risico groep wat hij mij vertelde. En overgewicht hebben maakt geen zak uit.
Dat lukt mij vrijwel nooit. I call BS.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Net mijn huisarts gebeld met een zooi vragen. Kreeg mijn eigen arts aan de lijn. Ik val niet onder de risico groep wat hij mij vertelde. En overgewicht hebben maakt geen zak uit.
Ik had geluk 😀😀quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat lukt mij vrijwel nooit. I call BS.
NWS / Realityster heeft al maanden last van corona virusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:01 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-op-het-coronavirus
Dit soort mensen
Zie je sowieso niet vaak... Chinezen met humorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cool, een Chinese baas met humor
Grappig dat die ene besmetting in rusland ook percies in het midden isquote:
Wat is een townmeeting?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Hashtag too soon?
Wat een taalvirtuoosquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:05 schreef Jane het volgende:
Mensen, even een applausje voor deze geweldige headline van de NOS:
Britse patiënt overleden, evenementen in Tilburg gaan gewoon door
Moeiteloos aan elkaar gebreid.
Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef maily het volgende:
Daar gaan we nooit meer achterkomen, denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:05 schreef Slayage het volgende:
İs al bekend wie de bron van de besmetting is in Italië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |