Met vrouwen ....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:24 schreef KingRadler het volgende:
dan hebben de Imams wel altijd gelijk had door geen handen te schudden.
Mexico joint de clubtwitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 14:20:24BREAKING: Mexico confirms first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
spuit 11quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:25 schreef syroto het volgende:
Mexico joint de clubtwitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 14:20:24BREAKING: Mexico confirms first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Dat zie je nogal eens ja, dat één speler in de selectie de griep krijgt en dan de halve selectie aansteekt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:26 schreef Maver24 het volgende:
Wie had het ook alweer over die iraanse voetballer en dat ik zei over dat topsporters eerder ziek zijn
“Spelers zijn mensen die intensief sporten, op het randje leven en dus vatbaarder zijn voor ziektes.”
Al vier topics onderhand ....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:32 schreef Belg het volgende:
Er is toch een geval in tilburg? Waarom word er hier niets van gepost. Nederland joint de club dus
we kregen zo juist een mail van ITB Berlijn dat we vanavond meer info krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
Een congres in de buurt van Tokio waar ik in Juni heen zou gaan is verzet naar december....
Wouw.... hier is al een miljard keer over gepost... gisteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:32 schreef Belg het volgende:
Er is toch een geval in tilburg? Waarom word er hier niets van gepost. Nederland joint de club dus
Enkel op CNN Chile stond er iets, ik denk dat het eerder over isolatie ging, maar of ze echt (positieve) testen hadden is niet bekend. Wss is het niets, tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:31 schreef Revanches het volgende:
Ik kan niets vinden over hoe het nu is met de 260 mogelijke gevallen in Chili.
Heus? Vertel snel meer! Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:32 schreef Belg het volgende:
Goeiemorgen, Henkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:32 schreef Belg het volgende:
Vele beurzen in Japan zijn afgelast. Ook het leukere anime congres is out.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
Een congres in de buurt van Tokio waar ik in Juni heen zou gaan is verzet naar december....
twitter:aj_overseas twitterde op donderdag 27-02-2020 om 05:01:16AnimeJapan 2020, Family Anime Festa 2020 cancellation.Due to the novel coronavirus outbreak and the call from the Japanese government to cancel large-scale events, but above all thinking about the health of our visitors and everyone involved, we have decided to cancel the event. https://t.co/oNoKhs4SrB reageer retweet
duurt best lang voor het nieuws in België is aangekomen alhoewel Tilburg niet echt er ver vandaan isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:32 schreef Belg het volgende:
Ja iddquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zie je nogal eens ja, dat één speler in de selectie de griep krijgt en dan de halve selectie aansteekt.
Lijkt me niet onhandigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |