De mensen die voor de tweede keer ziek zijn geworden wensen dat je gelijk had.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin, zo werkt ons immuunsysteem niet.
Nee natuurlijk niet, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, tis goed met je. Doe maar gewoon niet.
Ja, die zijn er en die zullen nu ook wel weer gepost worden, maar misschien is het iets voor OP? O.a. een artikel in de Guardian, dacht ik. Anders blijft deze discussie steeds weer opspelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Heb je een bron? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Bron dat het een jaar duurt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:12 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ja volgend jaar ben je weer vatbaar, maar niet voor dit Covid-19 virus wat nu hier rondwaard.
Pfff welk deel want dat wordt erg lastig. Zonder bron lijkt mij dit foutieve informatie. Dat zou betekenen dat Covid19 heel anders zou werken dan verwacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meerdere keren in deze reeks gepost
Zowel chinese, japanse en zuid koreaanse onderzoekers melden dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Heb je een bron? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
14:05quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De mensen die voor de tweede keer ziek zijn geworden wensen dat je gelijk had.
Ik geloof dat dat ook precies de (voorlopige, voorzichtige) conclusie is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Pfff welk deel want dat wordt erg lastig. Zonder bron lijkt mij dit foutieve informatie. Dat zou betekenen dat Covid19 heel anders zou werken dan verwacht.
https://www.theguardian.c(...)irus-for-second-timequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Pfff welk deel want dat wordt erg lastig. Zonder bron lijkt mij dit foutieve informatie. Dat zou betekenen dat Covid19 heel anders zou werken dan verwacht.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Nee, maar en dat hoeft niet precies een jaar te zijn, maar meestal worden we ieder jaar door een nieuwe variant griep besmet.quote:
Ik zou toch willen adviseren aan het RIVM niet zo stellig te zijn met zaken waarin het buitenland er toch wat onzekerheid over is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
14:05
Als je het coronavirus eenmaal te pakken hebt gehad, krijg je het niet nog een keer. Dat zegt RIVM.
RIVMED
quote:Kun je het nieuwe coronavirus (COVID-19) meerdere keren krijgen?
Nee. Als je het een keer gehad hebt, herkent je afweersysteem het virus. Mocht je nog een keer in aanraking komt met het virus, reageert je afweersysteem direct en kun je niet opnieuw ziek worden.
Wat is het vers
Maar dit is geen griepvariant, dus kun je er ook niet zomaar vanuit gaan dat het op dezelfde manier werkt. Zoals al meerdere malen is aangetoond.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:15 schreef Coppi het volgende:
[..]
Nee, maar en dat hoeft niet precies een jaar te zijn, maar meestal worden we ieder jaar door een nieuwe variant griep besmet.
Het RIVM spreekt internationale wetenschappers én autoriteiten (zoals het WHO) al weken tegen..quote:
Was ie te ziek voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:00 schreef byah het volgende:
[..]
Patient vierde geen carnaval op dinsdag
duurt nog minimaal een jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nou dan is er nu een vaccin. Makkelijk
Zolang het RIVM het niet geloofd, geloof ik het ook niet zonder betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dit is geen griepvariant, dus kun je er ook niet zomaar vanuit gaan dat het op dezelfde manier werkt. Zoals al meerdere malen is aangetoond.
het wordt erg droevig met die gastenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het RIVM spreekt internationale wetenschappers én autoriteiten (zoals het WHO) al weken tegen..
Corona meets Ebola variant.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nog als aanvulling op mijn post van net, de quote van wiki
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Virus_(biologie)
[..]
Gelukkig maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |