Minder?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[modbreak]Iets minder offtopic alsjeblieft.[/modbreak]
Die kans is aanwezig denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, misschien als er een 3e geval bekend word.
Uh..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:06 schreef Coppi het volgende:
Ik hoor net dat het Diemense geval een AMC medewerker is. Superhandig. Als hij/zij eenmaal hersteld is kan ze meteen aan de slag als hulpverlener in haar eigen ziekenhuis zonder dat ze kans heeft ziek te worden.
Ja, minder.quote:
Alleen maar sprinkhanenplaag ....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:05 schreef Protoplanet het volgende:
Gelukkig is er in Afrika niets aan de hand
Officieel kun je het niet 2x krijgen, al zijn er idd berichten dat dat wel al is voorgekomen...quote:
Er was toch 1 geval in Lagos. Nigeriaanse tweets zijn wel meer bezig dat de positieve test vooral een excuus is voor een paar corrupte ambtenaren om 300 miljoen dollar te stelen voor "preventie"in eigen zak uiteraard.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:05 schreef Protoplanet het volgende:
Gelukkig is er in Afrika niets aan de hand
uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Officieel kun je het niet 2x krijgen, al zijn er idd berichten dat dat wel al is voorgekomen...
Meerdere malen. Opvallend vaak zelfsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Officieel kun je het niet 2x krijgen, al zijn er idd berichten dat dat wel al is voorgekomen...
Als ze hersteld is is ze niet meer vatvaar voor Corona bedoel ik. Net als die verplegers in Afrika die destijds Ebola hadden overleefd. Die konden zonder beschermende kleding de patienten helpen.quote:
Maar dat klopt niet, want mensen kunnen wél nog een keer besmet worden en COVID-19 krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:09 schreef Coppi het volgende:
[..]
Als ze hersteld is is ze niet meer vatvaar voor Corona bedoel ik. Net als die verplegers in Afrika die destijds Ebola hadden overleefd. Die konden zonder beschermende kleding de patienten helpen.
klopt niet, je kan het meerdere keren krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:09 schreef Coppi het volgende:
[..]
Als ze hersteld is is ze niet meer vatvaar voor Corona bedoel ik. Net als die verplegers in Afrika die destijds Ebola hadden overleefd. Die konden zonder beschermende kleding de patienten helpen.
Ach nu heb je een keer iets te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, minder.
Of eigelijk gewoon geen. Maar dat zal wel onhaalbaar zijn.
Je weet dat je meerdere malen geinfecteerd kunt worden door dit virus?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:06 schreef Coppi het volgende:
Ik hoor net dat het Diemense geval een AMC medewerker is. Superhandig. Als hij/zij eenmaal hersteld is kan ze meteen aan de slag als hulpverlener in haar eigen ziekenhuis zonder dat ze kans heeft ziek te worden.
Ja, tis goed met je. Doe maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach nu heb je een keer iets te doen
Dat lijkt mij onzin, zo werkt ons immuunsysteem niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat klopt niet, want mensen kunnen wél nog een keer besmet worden en COVID-19 krijgen.
Heb je een bron? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt niet, je kan het meerdere keren krijgen
Het is een virus hè. Muteertquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin, zo werkt ons immuunsysteem niet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin, zo werkt ons immuunsysteem niet. Ik zou erg verrast zijn wanneer het hier anders zou lopen.
meerdere keren in deze reeks gepostquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Heb je een bron? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |