toen was nog niet duidelijk dat hij corona had tochquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
"Het is pas sinds gisteravond laat bekend geworden"
"het is pas minder dan 24 uur bekend"
"Oja, woensdag is de patient opgenomen"
Man man man man.
Het is natuurlijk geen hele vreemde redenering. Dat virus verspreidt zich toch een stuk makkelijker als je hoest en proest. Dus het risico neemt toe. Maar doen alsof het 0 is vind ik wel wat vreemd. Vooral omdat de rest van de wereld daar anders over lijkt te denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:54 schreef zipcon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, pas onderzoek sinds de man zich ziekjes voelde. Een vreemde redenering.
Maar ik denk dat er gewoon te weinig kits zijn dus proberen ze zelf te kiezen wie ze willen testen.
0 positieven = 0 besmettingen!
Landelijk. Heeft in 1 van de eindeloze topics hiervoor gestaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zijn die vrijgemaakt? Welke stad?
Tuuk! Je moet gewoon niet sociaal lopen doen maar we zijn FOK!kers dus we zijn wel veilig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Sfancta het volgende:
In een doemscenario, kan ik dan de hond nog uitlaten? Of laten schijten in de tuin? Is het veilig de deur te openen?
Dat is wel duidelijk. Die zijn te stom om de waarheid te handelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Niet iedereen is kennelijk tegen censuur
Boeiend, bij een vermoeden kan je toch al wat acties ondernemen. Voorzorg enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
toen was nog niet duidelijk dat hij corona had toch
Dat was pas duidelijk na de tweede test
Ik heb daar echt niks over gehoord. Lijkt me ook sterk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Landelijk. Heeft in 1 van de eindeloze topics hiervoor gestaan.
Een vermoeden is nogal vaagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Boeiend, bij een vermoeden kan je toch al wat acties ondernemen. Voorzorg enzo.
https://news.sky.com/stor(...)es-revealed-11931336quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen hele vreemde redenering. Dat virus verspreidt zich toch een stuk makkelijker als je hoest en proest. Dus het risico neemt toe. Maar doen alsof het 0 is vind ik wel wat vreemd. Vooral omdat de rest van de wereld daar anders over lijkt te denken.
Eens. Dan was ik gisteren niet naar het ETZ gegaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Boeiend, bij een vermoeden kan je toch al wat acties ondernemen. Voorzorg enzo.
Dit virus ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Een vermoeden is nogal vaag
WTF, zeggen ze dit over die man uit Loon op Zand?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Patient mogelijk naar huis voor thuis isolatie.
Iedereen op straat met carnaval, hoestend en niezend, bij windkracht 7.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef trein2000 het volgende:
Het is natuurlijk geen hele vreemde redenering. Dat virus verspreidt zich toch een stuk makkelijker als je hoest en proest. Dus het risico neemt toe. Maar doen alsof het 0 is vind ik wel wat vreemd. Vooral omdat de rest van de wereld daar anders over lijkt te denken.
Ja want jij weet het beter dan de doktoren daar?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
WTF, zeggen ze dit over die man uit Loon op Zand?
Gisteren zeiden ze "Hij is aanspreekbaar", dat zeg je niet over iemand met milde symptomen.
Boven de dakgoot houden een optie?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Sfancta het volgende:
In een doemscenario, kan ik dan de hond nog uitlaten? Of laten schijten in de tuin? Is het veilig de deur te openen?
Ik vertrouw op de kunde en expertise van het RIVM op dat gebied.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er maar weer van uitgaande dat iemand absoluut niet besmettelijk is zonder symptomen...
Dat zeggen ze wel vaker in medisch opzicht. Dit zegt niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze "Hij is aanspreekbaar", dat zeg je niet over iemand met milde symptomen.
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef polderturk het volgende:
Turkije laat nu Turkse staatsburgers die Qom in Iran hebben bezocht het land niet in.
Qom in Iran is het hardst getroffen.
Terecht?
https://twitter.com/tahakermani/status/1232928594009239552?s=20
Nederland neemt willens en wetens hele grote risico's, is mijn indruk nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er maar weer van uitgaande dat iemand absoluut niet besmettelijk is zonder symptomen...
De WHO pleit voor een agressieve aanpakquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef polderturk het volgende:
Turkije laat nu Turkse staatsburgers die Qom in Iran hebben bezocht het land niet in.
Qom in Iran is het hardst getroffen.
Terecht?
https://twitter.com/tahakermani/status/1232928594009239552?s=20
Ik denk dat de artsen dit beter kunnen bepalen dan jij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
Burgemeester zegt dat zijn toestand zo goed is dat hij idd thuis mag zijn. Hebben wij dan andere behandel methodes in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
Het RIVM komt nou niet echt professioneel over.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef Noordzijde het volgende:
Tering he, zijn jullie zelf doktoren of artsen ofzo?
Jullie doen allemaal alsof het amateurs zijn die niks weten.
Gewoon op een plek gaan lopen met op dat moment weinig of geen mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Sfancta het volgende:
Wat een knullige woordvoerder inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
"Het is pas sinds gisteravond laat bekend geworden"
"het is pas minder dan 24 uur bekend"
"Oja, woensdag is de patient opgenomen"
Man man man man.
Medisch jargon is een gegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Noordzijde het volgende:
Ja want jij weet het beter dan de doktoren daar?
Ssssst we hoeven niet alles te weten volgens sommige hier. Gewoon een zakdoek mee en lekker naar de mensenmassa's gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het RIVM komt nou niet echt professioneel over.
Dat denk ik wel ja. Beter dan die knakker die denkt dat carnaval in kleine groepen wordt gevierd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:01 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Nee de kenners van FOK! weten het wel beter natuurlijk
dan zijn het ook, NL doet alles downplayen tov andere landenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef Noordzijde het volgende:
Zijn mensen met geld en invloed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef Noordzijde het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Kunnen we weldra zien of Froome echt astma heeft 😏
ppffff, daar kom je nu mee???quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het RIVM komt nou niet echt professioneel over.
Ik grotendeels, maar het is absoluut niet uitgesloten dat men zonder symptomen besmettelijk is, want dat staat nota bene zelfs op hun eigen site dat dat niet is uitgesloten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de kunde en expertise van het RIVM op dat gebied.
Ik kom uit de buurt van Tilburg en ga zondag gewoon lekker naar PSV-Feyenoord. Beetje richting het uitvak kuchen en niezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:57 schreef zipcon het volgende:
Mocht er hier iemand in de buurt van Tilburg zitten, zou ik ze toch aanraden om massa-evenementen te vermijden daar. Niet dat je ziek wordt, maar straks staat er een agent voor je deur omdat er 1 iemand zich slapjes voelt: "Blijft u maar lekker 3 weken thuis uit voorzorg. Sorry geen test voorhanden, maar isoleren."
https://news.sky.com/stor(...)es-revealed-11931336quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
In hoeverre is er iets bekend of je werkelijk het virus wel/niet kunt overdragen als je geen symptomen hebt?
Ik vind het uberhaupt fascinerend waarom er plekken zijn die je wel echt als 'haarden' kan bestempelen, los van de ooorspronkelijke locatie in China. Waarom Iran, Z-Korea en Italie als je er vanuit gaat dat het telkens van oorsprong één persoon is die de rest besmet. Waarom zijn het in de rest van de wereld dan relatief minder gegroepeerde besmettingen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Burgemeester zegt dat zijn toestand zo goed is dat hij idd thuis mag zijn. Hebben wij dan andere behandel methodes?
Er is in elk geval die Britse gast die 20 (ofzo) mensen besmet had zonder zichzelf 1 keer ziek te voelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
In hoeverre is er iets bekend of je werkelijk het virus wel/niet kunt overdragen als je geen symptomen hebt?
Gesloten grenzen, hele dorpen en steden in quarantaine in een aantal landen, flatgebouwen die gebarricadeerd worden en het RIVM geeft ons een aai over het bolletje en zegt dat er niks aan 't handje is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef Noordzijde het volgende:
Bizar he. Echt bizar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:03 schreef koemleit het volgende:
dit topic
.
De fok onderzoekers weten het weer beter dan iedereen.
Net als bij alle vermissingstopics de fok recherche heeft het zo opgelost.
Niet dat ze ooit iemand hebben gevonden maar toch.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:03 schreef koemleit het volgende:
dit topic
.
De fok onderzoekers weten het weer beter dan iedereen.
Net als bij alle vermissingstopics de fok recherche heeft het zo opgelost.
Niet dat ze ooit iemand hebben gevonden maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |