O dat is wel lekker dan,quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
loempia gegeten van de markt.
smaakt me verrekte goed om weer eens iets normaals te eten
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
loempia gegeten van de markt.
smaakt me verrekte goed om weer eens iets normaals te eten
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef Nizno het volgende:
mn weekend wordt er niet echt anders van hoor. blijft een heerlijk rustig weekendje. Of ik nou extreem kan eten of niet
@dud0rquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef Nizno het volgende:
mn weekend wordt er niet echt anders van hoor. blijft een heerlijk rustig weekendje. Of ik nou extreem kan eten of niet
Nou als je je beter voelt zal je weekend anders zijn dan wanneer je met de kop in de emmer moet hangen en alles er uit komtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef Nizno het volgende:
Feest?quote:
het leven is altijd een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangenquote:
Ik zag laatst bij de AH dat ze van liefde en passie emmer verkochten. Da's toch ook gek, mag ik een emmer gesneden alstublieft.....quote:
was dat emmerthaler?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij de AH dat ze van liefde en passie emmer verkochten. Da's toch ook gek, mag ik een emmer gesneden alstublieft.....
Ha ha ja das waar. Maar soms kunnen slingers ook geen feestje van je leven maken hoeveel je er ook ophangtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is altijd een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen
Ok.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
Emmer is een oude tarwesoort die meer dan 7000 jaar oud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |